Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa poikaystävistänne/miehistänne :)

Vierailija
02.05.2015 |

Missä tapasitte, minkälaisia he ovat, mitä ihanaa tehneet, hyviä muistoja, ihan mitä vaan!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

et uskois kuitenkaan........

on komea, hyvätuloinen, älykäs, ihana iskä(katsoo just nyt lasten kanssa leffa

Vierailija
2/14 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjäntoimittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörtti, semmonen kenen kanssa luulin etten ikinä tulis olemaan. Ekatreffien jälkeen annoin pakit, sillä en ollu kiinnostunut ja parin kuukauden jälkeen kohdattiin juhlissa. Sen jälkeen ollaan oltu melko erottamattomat. Mielettömän kiltti tyyppi ja järjestää aina mulle kaikkia ihania yllätyksiä. Silti en oo vieläkään ihan varma et ollaanko tarpeeks yhteensopivia

Vierailija
4/14 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin mun kotona (ekat treffit) mutta ohi mennen ennen ekoja treffejä miehen työpaikalla. Mukava,lapsiystävällinen,huomaavainen,osaa pyykätä,siivota ja tiskata,jaksaa aina stempata jos itellä meinaa usko mennä. Haluaa viettää kaikki mahdolliset vapaa ajat kotona (tämä on sekä hyvä ja huono puoli).

Vierailija
5/14 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa ja tukee mua mun ongelmissa ja sanoo kauniita asioita <3 Tavattiin musapiireissä. Paras muisto varmaan mun synttärit kun oltiin mökillä kahdestaan (seuraavana päivänä tuli sukulaiset) ja juteltiin syvällisiä, tehtiin musaa ja kaikkea muuta <3 Ei edes tarvinnut tehdä mitään erikoista kun oli vaan niin ihana olla :3. Valvottiin melkein koko yö, ja aamulla oli ihana herätä toisen kainalosta ja alkaa tehdä aamupalaa :) Se oli tosi romanttista koska se mökki oli pieni ja syrjässä :3
Kirjoitettiin muutama biisi siinä yhdessä, ja sitten kun mun sukulaiset tuli ni poikaystävä tapasi paljon mun sukua jne. Oli ihana viikonloppu.

Ja nyt kun joku ihmettelee kirjoitus tyyliäni tosi teinimäiseksi ni älkää ihmetelkö :D Ollaan nimittäin 15v.

Vierailija
6/14 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/14 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin upitan.

Vierailija
8/14 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up Up

Vierailija
9/14 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Böö

Vierailija
10/14 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:08"]Nörtti, semmonen kenen kanssa luulin etten ikinä tulis olemaan. Ekatreffien jälkeen annoin pakit, sillä en ollu kiinnostunut ja parin kuukauden jälkeen kohdattiin juhlissa. Sen jälkeen ollaan oltu melko erottamattomat. Mielettömän kiltti tyyppi ja järjestää aina mulle kaikkia ihania yllätyksiä. Silti en oo vieläkään ihan varma et ollaanko tarpeeks yhteensopivia
[/quote]

Hyi sinua.

Vierailija
11/14 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen mieheni on näkymätön, mutta voin kertoa eksästäni. Tapasimme netissä, molemmille tuli välittömästi tosi hyvä fiilis toisesta. Vaihdoime kuvat, ja molemminpuolinen hyvä fiilis vain vahvistui vahvistumistaan. Treffasimme, tykästyimme, treffasimme taas, menimme sänkyyn ja kolmansien treffien jälkeen hän alkoi puhua seurustelusta. Säikähdin, koska eksäni oli traumatisoinut minut hulluudellaan XD Meni vain hetki ja sanoin: KYLLÄ.
Ja siitä hetkestä alkoikin sitten alamäki XD Yhtäkkiä kroppani malli ei ollutkaan mieleinen, vaikka alunperin kriteereinä olivat normaali ja pyöreähkö. Miksi se ei sitten kelvannutkaan, HÄ? Seuraavaksi alkoi pikku hiljaa käydä ilmi aina vain erottavampia ja erottavampia seikkoja ja lopulta tajusin, että tykästyin ihmiseen, jota ei ole olemassakaan. Erosimme myrskyisästi emmekä edelleenkään tule toimeen vaan välillemme syttyy instant war XD Terkkujaaa<3

Vierailija
12/14 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalaatuinen, ihana ja ymmärtäväinen! :) Tavattiin lukiossa, se vaikutti todella mielenkiintoselta tyypiltä ja sellanenhan se onkin. Henkisesti hän on siis zombi. Ei haittaa yhtään, oon aina tykänny (kuumista) zombipojista! :D

Vierailija
13/14 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:58"]

Omalaatuinen, ihana ja ymmärtäväinen! :) Tavattiin lukiossa, se vaikutti todella mielenkiintoselta tyypiltä ja sellanenhan se onkin. Henkisesti hän on siis zombi. Ei haittaa yhtään, oon aina tykänny (kuumista) zombipojista! :D

[/quote] Onko poikaystäväsi Savagen Kalrey?

Vierailija
14/14 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa ihana kuulla teijän tarinoita! Tulin nyt vasta kattomaan. Ap