14277 tartuntaa tänään!
Korona leviää.
Tämä ketju poistetaan.
Niinkuin edellinen vastaava aloitus.
Kommentit (46)
Jaa, no mitä nyt päätellä tosta luvusta? Ei yhtikäs mitään. Mitkään luvut eivät saa minua ottamaan korona rokotetta.
Vierailija kirjoitti:
En väheksy koronan vakavuutta joillekin sairastuville...mutta minä en vieläkään tiedä ketään tuttua sairastunutta.
Ketä nämä tartunnan saaneet oikein ovat???
Sulla on kyllä tosi suppea tuttavapiiri tai sitten asut jossakin korvessa vaikka Virroilla.
Mäkin tiedän jo useita vaikkei mullakaan paljon tuttuja ole.
Eli positiivisia tuloksia on jo noin 60% testatuista.
Oikeasti jo 100.000
Mutta ei kukaan jaksa testitemppuilua enää
STM: n mukaan epidemian huippu on vasta edessä.
Varmasti on. Joka toinen meistä sairastaa koronan, joko oireisena tai oireettomana.
Lakkaa jumankauta ratkuttamasta samaa asiaa,kiviäkin kiinnostaa.
Ei.
LAKKAA RANKUTTAMASTA SAMAA! kirjoitti:
Lakkaa jumankauta ratkuttamasta samaa asiaa,kiviäkin kiinnostaa.
Ei.
Älä osallistu keskusteluun mikä ei kiinosta. Itseä kiinostaa ja onhan tuo tähän asti korkein päiväkohtainen luku. Itse odotan yhä niitä huomisen perjantain lukuja. Tuo tämänpäiväinen näyttää jo miten se koulujen avaaminen vaikuttaa. Ois pitänyt olla se etäkoulu mutta ei niin nyt alkaa näkyä seuraukset. En ole vielä katsonut paljonko on potilasmäärät noussut eilisestä.
Suomessa todettu 14 277 uutta koronatartuntaa – katso alueesi tilanne https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/bcf02f6a-786e-411e-8e5b-3f2c6ef1…
Hannu Janunen kirjoitti:
Oli miten oli, koronarokotetta en tule ikinä ottamaan.
No älä ota? Ketään ei kiinnosta
Miksi se toinen tätä asiaa koskenut keskustelu piti poistaa? Mulla oli niin nasevia kommentteja siellä... 😥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä enää edes kiinnostaa?
Esim rokotettuja riskiryhmäläisiä, ei rokotus varsinkaan heille tarjoa täydellistä suojaa ja riski vakavaan tautiin olemassa.
PYSYY SITTEN KOTONA. Ei voi koko maata sulkea yksilön taudin pelossa
Hyvin näyttää rokotteet toimivan... not. 😂 Ei tässä enää tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.
Suomessa todettu 14 277 uutta koronatartuntaa – katso alueesi tilanne https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/bcf02f6a-786e-411e-8e5b-3f2c6ef1…
Eipä väliä noi luvut kirjoitti:
Jaa, no mitä nyt päätellä tosta luvusta? Ei yhtikäs mitään. Mitkään luvut eivät saa minua ottamaan korona rokotetta.
Mutta silti sitä sun on pakko toitottaa aina ja joka paikassa? 🤨🤣
No, hulluilla on halvat huvit, sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin näyttää rokotteet toimivan... not. 😂 Ei tässä enää tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.
Näyttää ne ainakin vakavalta taudilta suojaavan. Mulla oli omikron jouluna ja olen riskiryhmää (diabetes) selvisin tosi vähällä kolmen rokotuksen ansiosta.
Koronatilanteen kehitys on maiden päättäjien toimista kiinni ja ne ovat johtaneet omassa maassamme vääjäämättömästi tartuntamäärien kasvuun.
Vertailun vuoksi väestömäärältään samankokoisessa Uudessa-Seelannissa maahan tulevat tartunnat päätettiin pysäyttää rajalle karanteenihotelleihin, joista löytyi tänään 13 tartuntaa. Saman asian ansiosta yhteisöleviäminen on ollut helppo pitää kurissa, ko tapauksia tänään vain 28. Aktiivisia koronatapauksia on maassa tällä hetkellä reilut 1035, joista sairaalahoidossa 34 ja teholla 2. Koronakuolemantapauksia on ollut maassa koko pandemian aikana vain 52. https://www.rnz.co.nz/news/in-depth/450874/covid-19-data-visualisations…
Meillä puolestaan koronaan on kuollut viimeisen kahden ja puolen kuukauden aikana n. 550 henkilöä, mikä yhtä paljon kuin koko vuonna 2020 yhteensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää ne ainakin vakavalta taudilta suojaavan. Mulla oli omikron jouluna ja olen riskiryhmää (diabetes) selvisin tosi vähällä kolmen rokotuksen ansiosta.
Kukas ennustaja sen kertoo, että selvisit vähällä nimenomaan rokotusten ansiosta? Olisihan se voinut olla lievä tauti ilman rokotuksiakin. Itse olen perusterve ja sairastin syksyllä lievän koronan eikä ole ensimmäistäkään piikkiä vielä otettuna.
Whuoaaaaaaou!