Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskomatonta, mutta tällä palstalla ei voi kehua omaa vaimoa.

Vierailija
13.01.2022 |

Rehellinen, jumalille tarkoitettu, ylistykseni kauniista viikinkikuningatar-vaimostani triggeröi jonkun omaan naiseuteensa tyytymättömän korona-riskiryhmäläisen poistamaan ketjun heti alkuminuuteilla. Miksi hän halusi poistaa rakkaudentunnustukseni?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta minua ei kiinnosta pätkääkään vaimosi.

-nainen-

Vierailija
22/41 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mahtavaa että kehut vaimoasi. Mutta, älä kuitenkaan pilkkaa edes "rivien välissä" muita naisia. Se vie hieman fiilistä muuten erittäin positiivisesta viestistä.

Olet oikeassa, mutta minua alkoi lievästi sanoan ärsyttämään että ylistykseni rakkaasta kumppanistani poistettiin yhden rakkaudetonta elämää elävän toimesta. Pahoitteluni kärkkäistä impulsiivisesti kirjoitetuista sanoista.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikinkijumalatar. Harald Hirmuisen vaimo?

Vierailija
24/41 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas kun et kerro että kannat hänen laukkunsa. Nainen pysyy samaan kuin mies ja pystyy kyllä kantamaan laukkunsa ja tekemään lumityöt.

Laukkua en suostu kantamaan, mutta mahdollisen kassin kyllä. Tosin vastaus kantoaputarjoukseeni on lähes aina sama: jaksan kantaa itse. Lumityöt tekee se kumpi ehtii. Naiseni pystyy tekemään fysiikkaa vaativia raskaita askareita siinä samassa kuin suurin osa miehistä.

ap.

Vierailija
25/41 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet valkoinen heteromies, niin metoo sinulle heti kun avaat suusi tai jos edes ajattelet naista

Vierailija
26/41 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, mutta minua ei kiinnosta pätkääkään vaimosi.

-nainen-

Ja silti vaivauduit naputtelemaan sinusta yksilönä kaiken paljastavan viestin, "aikaasi" ja sähköä kuluttaen. 

Vierailija
27/41 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites jo jättäisit ne perspanojutut seuraavan kerran pois? Seksipalsta on sitten erikseen perseeseenpanijoille.

Vierailija
28/41 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voi pahoittaa ap tuostakin mielensä.

Vierailija
29/41 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ap. on vielä paljon opittavaa tästä palstasta. Tämän palstan tabu-aiheita ovat: kauniit naiset, älykkäät naiset, itsenäiset naiset, omantiensäkulkija naiset, omalla duunilla vaurastuneet naiset jne....Tunikat naisten päällä ovat ok, samoin esimerkiksi positiivisuutta pumppaavat viestit, kuten vaikka sellainen että kehopositiivisenä laihdutin 155 grammaa puolessa vuodessa, nyt palkitsen itseni kolmella joulukinkulla.

Vierailija
30/41 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia ei voi mielyttää. Löytävät kaikesta jotain negatiivista. Naisethan vihaavat toisia naisia.

Vierailija
31/41 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia ei voi mielyttää. Löytävät kaikesta jotain negatiivista. Naisethan vihaavat toisia naisia.

Nimimerkillä mies jonka ainoa tekeminen elämässä on vihata naisia.

Vierailija
32/41 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kirjoita mitään positiivista. Se on punainen vaate kateellisille neurootikoille.

Vierailija
33/41 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset syyttävät ihan kaikesta naisvihaa kun ei haluta vastuuta kantaa omista tekosista. Olen itsekin saanu naisvihaa syytöksiä tällä palstalla sen takia kun en suostu elättämään töitä vieroksuvaa lompakkoloista joka ei töitä halunnut tehdä kun oli niin rankkaa

Vierailija
34/41 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä keskustelun aiheeksi, koska kukaan palstalla ei tiedä sinun lisäksesi vaimostasi mitään.

Yhtä mielenkiinnoton keskstelunaihe kuin pihassani kasvavat sorvarinpensaat...

ja tässä olisi edes se järki, että keskustelijat voivat googlettaa sorvarinpensaan.

Ja juu, tykkään niistä kaikista, niitä on useita ja kolmea eri lajia.

Vierailija
35/41 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun kehut, ei se minulta ole pois.

Vierailija
36/41 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas kun et kerro että kannat hänen laukkunsa. Nainen pysyy samaan kuin mies ja pystyy kyllä kantamaan laukkunsa ja tekemään lumityöt.

Laukkua en suostu kantamaan, mutta mahdollisen kassin kyllä. Tosin vastaus kantoaputarjoukseeni on lähes aina sama: jaksan kantaa itse. Lumityöt tekee se kumpi ehtii. Naiseni pystyy tekemään fysiikkaa vaativia raskaita askareita siinä samassa kuin suurin osa miehistä.

ap.

Kannattaa kuitenkin varoa, sillä nainen ei ole mies. Itse olen ollut myös nuorena tuollainen kyllä minä jaksan tyyppi. On tullut nosteltua lannoitesäkkejä, tehtyä pihan rakennushommia jne. välittämättä siitä, kuinka raskasta on milloinkin ollut. Aina ajattelin, että kyllä minä tämän hoidan ja mies ilahtuu, kun teen tämän homman alta pois. Nyt vanhemmiten on sitten nikamat nurin ja selkä oikuttelee. 

Vierailija
37/41 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todistit minut juuri oikeaksi. Typerä kanttura

Vierailija
38/41 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan, tämä oli provo! Lähin kokemukseni naisista on kirppikseltä ostettu, käytössä hieman väljähtänyt fleshlight. 

ap.

Vierailija
39/41 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aasialainen vaimo ei voi kirjoitella tänne kun heti sen viestit poistuvat. Enkä saa myöskään kirjoitella hänestä mitään tänne.

Et sellaisia raisisti sikoja mammat ovat.

Vierailija
40/41 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nönnönnööö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi