Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitin Lotossa, elämässä ei sisältöä

Vierailija
08.05.2015 |

Voitin viime vuonna Lotossa sen verran rahaa, että työhuolet ei ainakaan tällä vuosikymmenellä paina. Jatkoin duunissa, joka ei kuitenkaan ollut mikään intohimo, mutta pääsiäisenä yt:n jälkeen otin irtisanomispaketin. Olen sinkku enkä ole halunnut kertoa tästä kavereille.

Nyt päivät menee pleikkaa pelatessa. Olo on tyhjä, enkä keksi mitä elämällä tekisin. En ole yksin matkustavaa tyyppiä ja kun en ole kavereille kertonut, niin tunnen olevani jumissa tässä tuppukylässä. Naiset pitävät minua työttömänä luuserina, mikä ei ole kovin kaukana totuudesta. En kaipaa sääliä ja tajuan olevani rikas ja etuoikeutettu jne. Löytyisikö silti joku uusi näkökulma tähän "surkeuteeni"?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä keskittyisin treenaamaan itselleni unelmieni kropan. Nykyisellään tämä epäsäännöllinen työ komennuksineen vie niin paljon energiaa ettei aikaa ja jaksamista jää treenaamiseen. Myös ruoka on toisinaan liian rasvaista tai hiilaripitoista, sitä kun ei saa aina valita mitä syö. Palkkaisin personal trainerin, ravintoterapeutin ja vaikka perkele Jutta Gustafsbergin sparraamaan mut kondikseen :)

Vierailija
22/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos menisit ns. Harrastusmatkoille, pyöräily tms. Siellä varmaan tutustuisikin. Teemamatkoilla esim taisi olla niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois ja töitä muualta

Vierailija
24/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereita sulla kuitenkin on? Mikset matkusta ja harrasta heidän kanssaan?

Vierailija
25/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sisältöä

Vierailija
26/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä lähtisin kiertämään maailmaa. Oletko varma, että et ole "yksin matkustavaa tyyppiä"? Entä jos lähtisit reppureissuun? Varmaan matkan varrella tapaisit paljon uusia ihmisiä, tai voisit jo netistä etukäteen sopia muiden reissaajien kanssa tapaamisia matkan varrelle.

Vierailija
27/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita terapia  ja ehkäpä opiskelu, vaikka avoimessa.

Vierailija
28/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:35"]Kavereita sulla kuitenkin on? Mikset matkusta ja harrasta heidän kanssaan?

[/quote]

Silloin olisi pakko kertoa heille. Ja vaikka kavereita ovatkin, ovat aika pahoja siipiveikkoja. Harrastuspohja on aika keskikaljapitoista. Pidän tällaista onnetonta kulissia yllä.

Vierailija
29/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkostoidu! Netistä löytää myös ulkomailta ystäviä!

Muuta toiseen kaupunkiin, siellä voit elää niinkuin haluat ilman että kukaan kummastelee.

Vierailija
30/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellesi tärkeän asian vapaaehtoistoiminta?

Vierailija
31/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos kiinnostaa niin lähde kouluun? Valitset alan joka olisi mieluinen. Opiskelu on kuitenkin kevyempää kuin työssäkäynti ja kivahan se on sitten "harrastuksena" jossain vaiheessa tehdä vaikka osa-aikatöitä.?

Vierailija
32/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:39"]Verkostoidu! Netistä löytää myös ulkomailta ystäviä!

Muuta toiseen kaupunkiin, siellä voit elää niinkuin haluat ilman että kukaan kummastelee.
[/quote]

Pakko kai se on tehdä. Tuntuu vaan niin vaikealta repäistä itsensä irti näistä kuvioista. Ja mulla tulee ikävä lapsuuden maisemia ja kosken pauhua. Noi nettijutut ja verkostoitumiset on vähän hankalia, kun en ole kauhean sosiaalinen persoona.

Vierailija
33/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoo

Vierailija
34/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:44"]Porvoo
[/quote]

Ai niin, piti jo aloitusviestissä kertoa, että tämä on provo ja keino tappaa aikaa.

Vierailija
35/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaisin tuosta terapiasta. Lähes kenelle tahansa tekee hyvää jutella ammattilaisen kanssa, asiat saattaisivat seljetä.

Vierailija
36/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelua harkitsisin minäkin jos olisin asemassasi. Mikä tahansa ala, joka sinua kiinnostaa. Eihän ole stressiä jos et sitten työllistykkään heti. Saisit uusia ystäviä koulusta ja ympäristön "freesausta" :)

Mä jos voittaisin, niin jakaisin potin perheeni kesken ja nauttisin lasteni kanssa täysin rinnoin elämästä. 

Hyvä, että olet pitänyt järjen päässäsi voitosta huolimatta. Olisit voinut repsahtaa retostelulinjalle ja siinä katoaisi lopulta niin ystävät kuin rahatkin.

Onnea voitostasi ja koita nyt ottaa ilo irti onnenpotkun suomasta mahdollisuudesta!

Vierailija
37/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta muualle, opiskele ammatti jota haluat tehdä ja tee työtä jota voit kuvitella tekeväsi rahoistasi huolimatta.

Kotona pönöttämiseen kyllästyy kuka tahansa vähänkin normaali ihminen.

Vierailija
38/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:46"]Aloittaisin tuosta terapiasta. Lähes kenelle tahansa tekee hyvää jutella ammattilaisen kanssa, asiat saattaisivat seljetä.
[/quote]

Hyvä näkökulma, mutta ei kyllä käytännössä ole mahdollista mennä ainakaan paikkakunnan terveysasemalle kertomaan jollekin puolitutulle, että olen miljonääri ja voi että kun se ahdistaa.

Vierailija
39/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:47"]Opiskelua harkitsisin minäkin jos olisin asemassasi. Mikä tahansa ala, joka sinua kiinnostaa. Eihän ole stressiä jos et sitten työllistykkään heti. Saisit uusia ystäviä koulusta ja ympäristön "freesausta" :)

Mä jos voittaisin, niin jakaisin potin perheeni kesken ja nauttisin lasteni kanssa täysin rinnoin elämästä. 

Hyvä, että olet pitänyt järjen päässäsi voitosta huolimatta. Olisit voinut repsahtaa retostelulinjalle ja siinä katoaisi lopulta niin ystävät kuin rahatkin.

Onnea voitostasi ja koita nyt ottaa ilo irti onnenpotkun suomasta mahdollisuudesta!
[/quote]

Näin se pitää nähdä. Ja jos saisi aloituspaikan, niin se olisi järkiselitys paikkakunnalta muutollekin.

Vierailija
40/51 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostaisin firman tai perustaisin sellaisen, jotta olisi mieluista tekemistä. Miettisin myös hyvin tarkkaan hyväntekeväisyys järjestön perustamista. Ole kuitenkin varovainen, että kenelle kerrot asiasta. Varakkaana ei ole helppo olla, koska kaikki haluaa, että automaattisesti autat heitä. On niin monia huonoja piirteitä, asiaan liittyen. Suunnittele elämäsi kunnolla. Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi