Uusi naama kotimaan musaskenessä!
Mitä mieltä ihmiset on tästä? Uudenlainen ja virkeän kuuloinen biisi. Otsikolla taas revitelty yli. http://www.iltalehti.fi/iltvmusiikki/201503070092524_a4.shtml
Kommentit (9)
"Musaskene"?
Avmammat ei käytä sanaa "musaskene".
"Martinan veli on huippulupaus Martina Aitolehden velipuoli Joonathan ”Kettu” Kettunen on tehnyt biisejä monelle huipulle"
Nyt en oikein tajunnut. Joonathan on siis Martinan velipuoli? Onko siis Edu Kettunen Martina Autolehden isä tai isäpuoli?
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:01"]
"Musaskene"? Avmammat ei käytä sanaa "musaskene".
[/quote]
Miten niin? Ihan hyvin voi käyttää.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:05"]"Martinan veli on huippulupaus Martina Aitolehden velipuoli Joonathan ”Kettu” Kettunen on tehnyt biisejä monelle huipulle"
Nyt en oikein tajunnut. Joonathan on siis Martinan velipuoli? Onko siis Edu Kettunen Martina Autolehden isä tai isäpuoli?
[/quote]
Mä mietin samaa.
Kieli muuttuu ja maailma muuttuu, kaikki ei vaan pysy perässä :)
Musaskene-sanaa ei käytä kukaan joka on musiikin tekemisen parissa.
Tylsä, tylsä, tylsä. Huono musavideo ja laulajan laulu sai mut haukottelee. Tylsä. Ja minä olen sentään nähnyt paljon huonoja musavideoita, koska kuvaan ja muokkaan niitä harrastuksena.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 19:11"]Musaskene-sanaa ei käytä kukaan joka on musiikin tekemisen parissa.
[/quote]
Komppi tälle.
t. 17v
Hmmm. Nyt taidat ihan vaan mainostaa itseäsi tai jotakuta tuttuasi.