10v "seurustelee"!
10v ilmoitti tänään "seurustelevansa" jonkun samanikäisen pojan kanssa. Minusta ei todellakaan ole hyvä että tuon ikäiset seurustelevat, mutta vaikea sitä on estääkään? Miten minun pitäisi nyt asian tiimoilta toimia?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno homma. On turha olla huolissaan, koska laki estää seksuaalisen kanssakäymisen alle 16-vuotiailta, ja kun, oletan, että, fiksuja lapsia kun ovat, niin osaavat pitää suhteen platonisena vaikka avioliittoon saakka. Ovat sitä ennen vanhaankin naapurin tytöt ja pojat seurustelleet lapsista asti ja menneet sitten aikuisina naimisiin, ja varmaan on mennyt kaikki heilläkin, nyt mummoilla ja vaareilla, hyvin. :)
Laki kieltää, mutta ei estä mitään. Jos pari vuotta seurustelevat, niin kyllä menee lääkärileikeiksi viimeistään siinä kohtaa.
Aloin seurustella 16 v, mutta lääkärileikkejä leikin naapurin pojan kanssa 5-6 v 50-luvulla. Näin ennenvanhaan.
No, kyllähän jo ihan päikkyikäisetkin ihastuvat ja tuossa nyt on käynyt niin, että nuo kaksi ovatkin ihastuneet toisiinsa. Eikä tuon ikäisillä seurustelu varmaankaan ole käytännössä sen enempää, kuin platooninenkaan ystävyyssuhde, minusta satunnaiset pusut ja kädestä pitäminen hengailun ja leikkimisen lisäksi ei ole traumatisoivaa, tai lapsuuden heittämistä roskakoriin.
Seksiä en usko tuon monenkaan tuon ikäisen vielä harrastavan, jos se sinun pääpelkosi on, mutta, jos suhde jostain syystä kestää, niin eikö ole parempi, että lapsesi kokee ekan kertansa tutun ikätoverin kanssa
Itse seurustelin ekan poikaystäväni kanssa viisi vuotta. Oltiin 16-vuotiaita, kun tiet vei eri suuntiin
Kuinka voisin kysyä tytöltä seurustelua olen saman ikäinen määrätietoinen Poika/Mies
Ei siinä mitään ihmeellistä tehä. Ehkä tuijotetaan toisia ja jutellaan ainakin näin mulla meni
10v on kuitenkin on jo sen ikäinen että ihastuu
Ni entä sitten? Normaalia lapsille.