Mitä tilaatte fiksuruoka tai matsmart-sivuilta?
Olen jonkun verran tilannut, mutta nyt alkaa tuntua sitä että samat tuotteet pyörii siellä koko ajan.
Minulla tulee tilattua ihan turhaa jotain suklaata tai keksejä.
Kahvia on olen löytänyt edullisesti, ja vähän vaihtelua.
Kommentit (9)
Ei yhtään mitään! Ei siellä ole mitään oikeaa ruokaa tms. tilattavana, pelkkää ylihintaista mössöä. Keksiä, karkkia ja säilykkeitä saa paljon halvemmalla läheisestä halpiskaupasta.
Viime viikolla tilasin:
10 kpl cokis zero tölkkejä 3e
4 prk Heinz valkoisia papuja 1,50e
3 Fazerin turkinpippurisuklaalevyä 0e
2 pussia M&M's suklaapähkinöitä 3e
3 pkt gluteenitonta pastaa 3e
4 pkt gluteenitonta paahtoleipää
3 pkt kasvisliemikuutioita 1e
2 kpl Heinz chiliketsuppipulloa 2e
Omo nestemäinen pyykinpesuaine 1,50e
konetiskitabletit 2e
3 pss vähähiilihydraattisia makeisia 1,50e
3 prk järvikalasäilyke 2e
ja Budbee kotiinkuljetus 3,90e
Viimeksi tilasin riisiä, puurohiutaleita, luomu-mehutiivistettä, tomaattimurska, nuudeleita ja yhden meikkituotteen. Pienillä alennuksilla (usein tyyliin 0,5e normaalihinnasta) en tilaa mitään.
En ole koskaan tilannut kun siellä on vaan herkkuja tarjolla. Herkkuja on turhan paljon myös tavallisten ruokakauppojen tarjouksissa.
Gluteenittomia tuotteita tuolta saa joskus edullisesti, niitä on tullut tilattua. Lisäksi joskus tilasin 12-packin makuvissyä, kun sai superhalvalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen noin pari vuotta sitten tilannut molemmista, en enää. Ei enää kiinnosta tilata.
Tilasin silloin jotain elintarvikkeita, karkkia, jotain hammastahnaa yms. kemikaliotuotteita. Joskus jotain vaatettakin oli lapselle.
Tuntuu, että ennen tuolla oli paljon parempia tarjouksia kuin nykyään.
Olen noin pari vuotta sitten tilannut molemmista, en enää. Ei enää kiinnosta tilata.
Tilasin silloin jotain elintarvikkeita, karkkia, jotain hammastahnaa yms. kemikaliotuotteita. Joskus jotain vaatettakin oli lapselle.