Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotitesti nielusta JA nenästä? Kokemuksia?

Vierailija
13.01.2022 |

Joku englanninkielinen artikkeli suositteli tätä, mutta miten on? Huuhaata?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siitä haittaakaan

Vierailija
2/8 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twitteristä löytyy myös aiheesta juttua. En ole tarvinnut, mutta tuskin mitään haittaa. Ensin suusta, sitten nenästä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvasta onnistuu parhaiten. Joka kerta ollut negatiivinen.

4/8 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kirjoittaa ruotsalainen professori että kaksi rokotusta ei auta mitenkään. 

Vierailija
5/8 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin, niin nielusta tuli voimakkaampi positiivinen. Tuossa vaiheessa merkittävin oire mulla oli kurkkukipu. En tiedä onko tuolla merkitystä.

Vierailija
6/8 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi kotitesteinä on lähinnä saatavilla nenätestejä, kun on sanottu, että ne tunnistavat vain 50-60% tartunnoista. Sylkitesti väittää tunnistavansa 97% varmuudella tartunnan ja se on helppo tehdä oikein. Onkohan se oikeasti noin tarkka, onko kellään kokemuksia? Minun ei ole tarvinnut tehdä mitään vielä testiä kertaakaan, mutta ajattelin hommata noita sylkitestejä, tikun työntäminen nenään ahdistaa.

Vierailija
7/8 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein briteissä pakollisen kotitestin ja ensin tikku kurkkuun ja sitten nenään. Kutitti helvetisti.

Vierailija
8/8 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en niihin enää luottaisi. Kotona tehtiin vaimon kanssa testit kun oli oireita, negatiivinen tulos molemmilla. Oireet jatkuivat, tehtiin toisena päivänä toiset, edelleen negatiivista näytti. Päästiin kuitenkin testeihin sairaalaan niin sieltä tuli positiiviset tulokset. Sama homma usealla tuttavalla.

Osa sitten kulkee ihmisten ilmoilla ja töissä vaikka on pientä flunssaa kun kotitesti näytti negaa. Kotitestien myötä ihmiset alkaneet lepsuilemaan siitä että sairastettais ne perus flunssatkin kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän