Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienimunainen mies vastaa kysymyksiin

Vierailija
08.05.2015 |

Olen täällä tovin ja vastaan avoimesti kysymyksiin. Olen naimisissa, 36-vuotias, kaksi lasta.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä lääkkeitä.

Vierailija
2/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:57"]

Jos vaimoni pyytää, että kolaa pihaa, minä teen sen. Tämä oli metafora, mutta ymmärrätte.

[/quote]

voitko sanao tuon mshdollisiman pervosti ja likaisesti - Minä olen olen todela yksinkertianen ihmninen ja en ymmärrä nyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:50"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:45"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:29"]

Miksi 12 cm lasketaan pieneksi jos suomalaisten keskipituus on n. 13-14 cm?

[/quote] Keskimääräistä pienempi on pieni. Keskimääräistä isompi on normi. Kuten esim. 16 cm LOL

[/quote] OK. Eli jos keskimääräinen munan pituus on vaikkapa tasan 13 cm, niin 12,9 cm on pieni ja 13,1 cm muna on jo suuri. 

[/quote] ei vaan normi. Opettele lukemaan,

Vierailija
4/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimoni pyytää, että fistaa, mitä fistaan.

Vierailija
5/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ollaan erilaisia ja onnneksi seksi on oikeasti aika paljon muutakin kuin pelkkää sisään-ulos-meininkiä. Teillä vaikuttaa olevan hieno seksielämä vaimon kanssa. Kokeilette kaikkea yms.
Onko vaimosi muuten koskaan kertonut omista epävarmuuksistaan? (ite usein mietin etten osaa ottaa oikeasti hyvin suihin ja se harmittaa)

Vierailija
6/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ei ole kertonut omista epävarmuuksistaan.

Vierailija
7/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mielessäsi käynyt keinoja suurentaa penistäsi tai oletko kokeillut jotain keinoa?

Vierailija
8/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis. Uuuuhh, eksällä oli 19 cm/6 cm, nyksällä aviomiehellä 17,5 cm/4,5 cm. Tosiasiassa kyllähän se ero tuntuu, ei sille mitään voi, mutta kaikkeen tottuu. Vaikka vaivihkaa eksää joskus muistelenkin kaihoisasti. Ihan ohimennen vaan. Ja nopeasti.

Vierailija
9/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:24"]Ohis. Uuuuhh, eksällä oli 19 cm/6 cm, nyksällä aviomiehellä 17,5 cm/4,5 cm. Tosiasiassa kyllähän se ero tuntuu, ei sille mitään voi, mutta kaikkeen tottuu. Vaikka vaivihkaa eksää joskus muistelenkin kaihoisasti. Ihan ohimennen vaan. Ja nopeasti.
[/quote]
Itsekö mittasit?

Vierailija
10/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, teille tai ehkä vain sulle on tullut ihan valtava ongelma tuosta peniksen koosta. Se on vähän outoa, varsinkin kun sulla ei edes ole oikeasti pieni. Tietysti verrattuna johonkin 20 cm tekopenikseen 99 % miehistä oi sanoa että heillä on pieni (tuskin edes prosentilla miehistä on sen kokoinen). 

Vierailija
11/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kokeilleet vaimon kanssa anaaliseksiä?

Vierailija
12/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:57"]

Ymmärrän kantanne kalun koosta. Mutta minä koen, että 12 cm on pieni. Kun vaimoni ratsastaa yli 20 cm tekokullin päällä, se menee lopulta kokonaan sisään. Minusta vaimollani on oikeus kokea se. En usko, että hän koskaan haukkuu kulliani, mutta ehkä hän haaveilee joskus, että minulla olisi isompi. En voi tuomita häntä siitä. On oikeastaan kohteliasta, ettei hän varsinaisesti moiti penikseni kokoa. Olen hänen miehensä, ja hän yrittää tyytyä minuun sellaisena kuin olen. Mutta olisi itsepetosta kuvitella, että olisin jotenkin täydellinen seksuaalisessa mielessä. Kaiken tämän vuoksi olen jo kauan ymmärtänyt, että minun pitää hyväksyä itseni pienimunaisena miehenä. Jos vaimoni pyytää, että kolaa pihaa, minä teen sen. Tämä oli metafora, mutta ymmärrätte.

[/quote]

Olet hieno mies. Respect!

Vierailija
13/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, että penikseni on jossain määrin minulle ongelma. Mutta osaan käsitellä sitä. Jos se ei olisi lainkaan ongelma, en kirjoittaisi siitä täällä.

Vierailija
14/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kokkausbravuurisi?

Vierailija
15/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen ruokaa aika monipuolisesti, suomalaisia perinteitä kunnioittaen. Pataruokia, laatikkoja, kalaa, lihaa, kasvisruokaakin.

Vierailija
16/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa muna pois.

Vierailija
17/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeätkö saunailloissa ym,  vältteletkö ko tilaisuuksia. 

Onko löysä muna häiritsevän pieni? 

Vierailija
18/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä, sanoi Maunokin aikoinaan.

Vierailija
19/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän joskus selvin päin munaani saunailloissa. Mutta menen silti saunaan, koska haluan, että pienimunaisten tilaa "olla" ei rajoiteta. Jos pienimunaiset miehet alkavat rajoittaa toimintaansa, se saattaa heijastua seuraaviin sukupolviin. Tämä on aika iso kysymys, koska varsin moni mies kokee olevansa pienimunainen, vaikka hänen kumppaninsa ei asiasta huomauttelisi, saati edes ottaisi koskaan puheeksi. Mutta ei se ole myöskään isomunaisen vika, että hänelle on sattunut kasvamaan kunnon kulli. Vaikka olen kateellinen isomunaisille, olen myös onnellinen heidän puolestaan. Joskus jopa mietin, mille se pillun takaseinä mahtaa tuntua? En ole viitsinyt kysellä. Sen sijaan harrastan monipuolisesti kulttuuria ja yritän hyödyntää niitä ominaisuuksia, joita itse satuin saamaan. Ja kyllähän tuolla pienelläkin munalla kusella käy ja naisen laittaa raskaaksi. Jossain määrin siitä on hyötyä myös naidessa, kun vaikka sormettaa puolisoa samalla kun muna pumppaa ees taas. Olennaista on, että naiseni tietää, että olen valmis tekemään töitä hänen nautintonsa eteen, ja nautin tästä hommasta.

Vierailija
20/51 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tapasit vaimosi, ja kuinka kauan tapaamisesta muutitte yhteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan