Vain Elämää 2022 Official
Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo
Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.
Kommentit (4176)
Vierailija kirjoitti:
Ei taida kiinnostaa palstalaisia.
Ohjelma kiinnostaa mua, mutta palstalaiset ei.
Paskamaista suhtautumista kun täällä on.
No onpas tämä.. artikulaatio erikoinen?
Pidän myös tästä Redraman versiosta. Ja kyllä, kyynel tuli silmään.
Saara44 kirjoitti:
Mua häiritsee Redraman käyttäytyminen jotenkin. Höpöttää sekavia, eikä muutenkaan ole oma itsensä.
Eikös hän retkahtanut ennen näitä kuvauksia, mutta sai itsensä kasaan just ennen kuin kuvaukset alkoivat. Voi jotenkin vaikuttaa häneen tuo retkahdus.
Vierailija kirjoitti:
En ole varmaan koskaan kuullut Redin laulavan. Nythän toi melkein lauloi. Versio on ihan hyvä.
Minust tää on ihan hyvä versio vaikeesta aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää Anna Puusta, mutta tässä biisissä oli ihan ok, tiesin että hän on tyyliin Yonan bestis.
En myöskään tykkää puusta. Itteesä täynnä! 😩🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida kiinnostaa palstalaisia.
Ohjelma kiinnostaa mua, mutta palstalaiset ei.
Paskamaista suhtautumista kun täällä on.
Miksi ihmeessä sitten notkut täällä???
Vierailija kirjoitti:
No onpas tämä.. artikulaatio erikoinen?
Ruotsinkielinen ja kaikki biisit itsellä englanniksi, ei varmaan pahemmin oo operoinut suomeksi.
Lasse oli retkahtanut leirin jälkeen.
Voi nyyhkis...Kaikilta on kuollut joku läheinen ...
Minä olen vaikuttunut tästä porukasta. Eka tuli mieleen, että eikö muita enää ole. Mutta eihän tämä huonoa ole, ja ovat ryhmäytyneet het alkuun, ja pöydässä on aito fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Redrama retkahti keväällä ennen kuvauksia. Ehti kuitenkin kasaamaan itsensä ennen kuvausten alkua.
Oliko Meijun isä soittanut siis kuolemansa jälkeen? En ihan saanut selvää.
Vierailija kirjoitti:
En ole varmaan koskaan kuullut Redin laulavan. Nythän toi melkein lauloi. Versio on ihan hyvä.
Toivoin, että se olisi laulanut biisin, eikä olisi räpännyt lainkaan. Se alku oli kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Redrama retkahti keväällä ennen kuvauksia. Ehti kuitenkin kasaamaan itsensä ennen kuvausten alkua.
Ja jatkoi kuvausten jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Meijun isä soittanut siis kuolemansa jälkeen? En ihan saanut selvää.
Oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää Anna Puusta, mutta tässä biisissä oli ihan ok, tiesin että hän on tyyliin Yonan bestis.
Yona sai Jannan ja Annan näyttämään herttaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yona sai Jannan ja Annan näyttämään herttaisilta.
Cheerleader efekti
Eikös se ratkennut tossa keväällä?