Vain Elämää 2022 Official
Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo
Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.
Kommentit (4176)
Toivottavasti tämä kausi ei ole yhtä tylsä alusta loppuun
Oi niitä aikoja kun tässä oli vielä siltsu,Kaija Koo, cheek..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vaikuttunut tästä porukasta. Eka tuli mieleen, että eikö muita enää ole. Mutta eihän tämä huonoa ole, ja ovat ryhmäytyneet het alkuun, ja pöydässä on aito fiilis.
Tää on yks rennoimmista avausjaksoista, tulee sellainen olo että kaikki ovat omia itsejään.
Ajattelen just päinvastoin. Jotenkin niin tylsää ja tiukkista ja jäykkää ja epäaitoa että ahdistaa
Minusta Jussi on outolintu, mutta kaikki muut ovat omia itsejään. Tai ehkä hänkin on oma itsensä, mutta ei ole ihan omassa seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Myös Ylpön kausi oli loistava
Se ohjelma oli paras kaikista, jossa mm. Olli Lindholm.
Hauskaa menoa, hyviä biisejä.
Mikko höpötti naisten hauskan pitämisestä ja nyt erika puhui heidän juopottelustaan.
Monen palstamammankin viikonloppuun kuuluu takuulla se viini tönikkä ja isoin mitä Alkosta saa.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä👍...puhumattakaan Pave Maijasesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vaikuttunut tästä porukasta. Eka tuli mieleen, että eikö muita enää ole. Mutta eihän tämä huonoa ole, ja ovat ryhmäytyneet het alkuun, ja pöydässä on aito fiilis.
Tää on yks rennoimmista avausjaksoista, tulee sellainen olo että kaikki ovat omia itsejään.
Ajattelen just päinvastoin. Jotenkin niin tylsää ja tiukkista ja jäykkää ja epäaitoa että ahdistaa
Minusta Jussi on outolintu, mutta kaikki muut ovat omia itsejään. Tai ehkä hänkin on oma itsensä, mutta ei ole ihan omassa seurassa.
Jussi?
Jyrki.
Vierailija kirjoitti:
Erika vetää hyvin
No hohhoijaa, ei todellakaan. Karaokeversio-humppa.
Nyt se niinku esitti eläytyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä kato, miksi suotta ahdistut?
Eerikasta tuli tässä tosi kova Armi Aavikko viba.
Kateelliset mammat mollaa hehkeetä eerikaa.
Eipä ole yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös Ylpön kausi oli loistava
Mut Ylpön versio Mariskan laulusta, ehkä pahin riisto koskaan .
Hauska, että Janna on MIkon kummityttö :)
Harmi kun kukaan ei sittäyt niitä Siirtomaa Suomen Lauluja. Ne on niin hyviä. Mikon katalogsta olisi riittänyt toiseenkin päivään. Nyt joudutaan atkossa sahaamaan jotain laarin pohjia sen sijaan.