Vain Elämää 2022 Official
Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo
Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.
Kommentit (4176)
Odotin edes moshausta, kun avasi hiuksensa, mutta ei.
Uusi skene keksitty eli selvinpäin kännikaraoke
Minulla tulee tätä Jyrkin laulua kuunnellessa sellainen olo, että kaveri feikkaa lauluääntään ja sitten välillä unohtaa, miten hänen pitäisi laulaa. Välillä kuuluu oma puheääni, välillä se the 69 Eyesin biiseistä tuttu ääni. Hämmentävää kun samassa säkeistössäkin ehtii vaihtua monta kertaa soundi.
Vierailija kirjoitti:
Musiikin harrastajana, en ammattilaisena, olisin onnesta soikeana, jos saisin esiintyä noin hyvän bämdin kanssa. Noi muusikot tuolla on oikeasti ihan pirun hyviä.
Tänään ollut niiiin hyvää soittoa. Nautinto kuunnella. Ihmettelen jos ei oo tostakaan tykänneet ne, jotka valittaa lauluista.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla Jyrkillä ei kyllä ole lauluääntä ollenkaan, ei millään pahalla.
En loukkaannu, ei tarvitse pyydellä anteeksi. Minua kovempaa the69eyes fania tuskin löytyy, mutta tuossa Jyrki on surkea.
Olen monena kautena ollut ensin tosi skeptinen osallistujista, mutta aina olen positiivisesti yllättynyt. Mielettömiä artisteja ja uusia versioita tutuista biiseistä. Paitsi tällä kaudella. Yksi ongelma on se, että valtaosa biiseistä on itselle tuntemattomia. Tyypit kehuu toisiaan jotenkin ärsyttävän päälle liimatulla tavalla. Puuttuu se aitous ja herkkyys, mikä aina ennen on tullut läpi. Ja lisäksi Redi on omien sanojen mukaan ollut päihteetön kuvausten ajan, mutta kyllähän sen näkee, ettei kaveri voi hyvin :( Hänhän lähti kuvausten jälkeen joskus myöhemmin kesällä vieroitushoitoon.
Tää kausi on kyllä todella suuri pettymys!
Vierailija kirjoitti:
Uusi skene keksitty eli selvinpäin kännikaraoke
😂
Vierailija kirjoitti:
Toi ei ollut rämettä nähnytkään. Kontulan ostarin karaokea.
Äläpä mollaa meidän karaokea, meillä on oikein mukavia esityksiä, ainakin välillä. Joskus tosi hyviäkin.
Vierailija kirjoitti:
No on kyllä aika tiukka aikataulu:
meikkiin 7.30
aamupala jos ehtii
(soundcheck)
lounaan kuvauksen klo 12-15
vaatteiden vaihto ja päivän aktiviteetti
(soundcheck)
meikki ja vaatteiden vaihto
illallisen kuvaukset klo 19-00.30
vapaa-aikaa/nukkumaan
Miten noista lounaista ja illallisista saadaan venynettyä noin puuduttavan pitkiä? Lounas 3 tuntia, illallinen peräti 5 tuntia, huh huh... Siis miten? Vetääkö ne jokaisesta biisistä useita ottoja? Eikö ruoka ehdi jäähtyä?
Vierailija kirjoitti:
Vinkki laulajille: varo h-äännettä. Aina! Nimim. Kohta sa-taa-haaaaaa....
H on Jyrkin ominaistyyli. Käyttää sitä the69eyesin biiseissä. Sopii englantiin hyvin ja korostaa makkaritunnelmaa.
Jyrkillä kyllä oli kova esitys
Pete on hyvännäköinen, viehättää mun silmää.
Peten musiikkityylistä tulee vähän mieleen toisen pitkätukan Samir Kallion musa (BB-Samir).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika lauloi jyrkille , ihan selvästi. Ne sanat.. Ja edellisen kerran Jyrki lauloi erikalle "etkö uskalla mua rakastaa" . Ei ne sitä näytä..
Tuo koko sarja on kuvattu niin lyhyessä ajassa, että ei siinä ehdi rakastumaan.
Ihastusta ihastusta!! Sitä! 😇
Joo Meiju, ei todellakaan nyt eikä koskaan..
Vierailija kirjoitti:
Pete on hyvännäköinen, viehättää mun silmää.
Hieman itseä häiritsee lapsenomaiset kasvonpiirteet. Ikuinen babyface. Mutta pitkillä hiuksilla kyllä komea.
Vierailija kirjoitti:
Minulla tulee tätä Jyrkin laulua kuunnellessa sellainen olo, että kaveri feikkaa lauluääntään ja sitten välillä unohtaa, miten hänen pitäisi laulaa. Välillä kuuluu oma puheääni, välillä se the 69 Eyesin biiseistä tuttu ääni. Hämmentävää kun samassa säkeistössäkin ehtii vaihtua monta kertaa soundi.
Olen ollut sellaisella the69 eyes -keikalla, jossa yleisö buuasi Jyrkille ja Jyrki kyseli tuohtuneena miten hänen pitäisi laulaa. No, silleen kun L E V Y L L Ä (ei kai sinne ketään tuntematonta mennä kuuntelemaan).
Eli feikkaa ja levyllä käytetty runsaasti apuja.
No noissa meikeissä menee minuutti sen verran leveellä pensselillä maalailtu