Vain Elämää 2022 Official
Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo
Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.
Kommentit (4176)
Jyrkiä on kovasti hehkutettu täällä. Eipä ole yhtään minun makuuni tuommoinen ruipelo. Fiksu voi olla, sitä en kiistä, mutta ulkoinen look...ei vaan nappaa yhtään.
Alkaahan se Jyrkin iässä olla vähän noloa esiintyä tällaisissa kuvissa. Ilmankos innostui Erikastakin!
Vierailija kirjoitti:
Jyrkillä on todella sielukkaat ja kauniit silmät. On varmasti herkkä sisimmiltään niin kuin monet hevarit mörkökuorensa alla.
Nuorempana ollu vielä kaumiimmat. Sais olla edelleen tämmönen kerroksittain leikattu tukka, sopis hänelle paremmin kuin tuo pitkä piikkisuora letti, mikä hänellä nyt on.
https://peopleinmedia.org/wp-content/uploads/2020/07/Jyrki-69-480x640.j…
Onko Jyrkillä oma tukka? Tuli vähän hiuskateus.
Erika tarvitsisi jonkun nenätiehytleikkauksen. Ääni tulee jotenkin ihmeellisenä ininänä, jota ei jaksa kuunnella
Mikko on ihan miespuolinen Katri Helena. Sinistäkin löytyy.
Minä odotan Tommin ja Jyrkin päiviä. Yonankin päivä voi olla ihan kiinnostava koska en tiedä hänestä oikein mitään.
Vierailija kirjoitti:
Erika tarvitsisi jonkun nenätiehytleikkauksen. Ääni tulee jotenkin ihmeellisenä ininänä, jota ei jaksa kuunnella
Kyllä mä jaksan.
Onko Jyrkillä perhettä? Siis lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Ai multaksä kysyit? Ei tietääksein.
Vierailija kirjoitti:
Jyrkillä on todella sielukkaat ja kauniit silmät. On varmasti herkkä sisimmiltään niin kuin monet hevarit mörkökuorensa alla.
Nightwishin Tuomas Holopaista haastateltiin joskus tummissa vampyyrivermeissään ja jokin huone oli täynnä faneilta saatuja pehmonalleja :) Tuomas myös komea ja ihanat hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana ollu vielä kaumiimmat. Sais olla edelleen tämmönen kerroksittain leikattu tukka, sopis hänelle paremmin kuin tuo pitkä piikkisuora letti, mikä hänellä nyt on.
https://peopleinmedia.org/wp-content/uploads/2020/07/Jyrki-69-480x640.j…
Piikkisuora on parempi <3
Vierailija kirjoitti:
Ei taida ainakaan julkisuuteen tuotuja tai julkisuudessa mainittuja olla.
Erika suutelee seuraavassa jaksossa huulille.
Vierailija kirjoitti:
Jyrkiä on kovasti hehkutettu täällä. Eipä ole yhtään minun makuuni tuommoinen ruipelo. Fiksu voi olla, sitä en kiistä, mutta ulkoinen look...ei vaan nappaa yhtään.
Minulla on taas aina ollut ruipelofiksaatio. Ei vaan nappaa tuollainen uskovainen poju sisimmältään. Saa löytää rauhansa uskonvalheista, ei ole minulta pois, mutta ei vaan nappaa.
Vierailija kirjoitti:
Matti ja Teppo ja Pate mukaan. Turku vs Manse.
Mattia ja Teppoa on pyydetty mukaan, mutta sanoivat ettei se ole heidän juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti ja Teppo ja Pate mukaan. Turku vs Manse.
Mattia ja Teppoa on pyydetty mukaan, mutta sanoivat ettei se ole heidän juttu.
Onpa helpotus. Pateakaan en kaipaa.
Onko Mc Coy ollut Vain elämää ohjelmassa ?
Vierailija kirjoitti:
Erika suutelee seuraavassa jaksossa huulille.
Oikeesti!? Ja Jyrki oli laulanut Erikalle biisin "olet kohtaloni"