Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Elämää 2022 Official

Vierailija
13.01.2022 |

Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo

Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.

Kommentit (4176)

Vierailija
4001/4176 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin käsitin Jyrki69:n olevan ironinen kun hän kommentoi "saavutuksenaan" olevansa googletuimpia suomalaisia.

Vierailija
4002/4176 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös se ole julkimolle saavutus jos on kymmenen haetuimman ihmisen joukossa?? Tarkoittaa että hän herättää kiinnostusta ihmisissä laajoin mitoin. Muita haetuimpia oli mm. Vesa-Matti Loiri, Putin, Kuningatar Elisabet, Johnny Depp. Siis hän aiheuttaa yhtä paljon kiinnostusta kuin nuo henkilöt. Mutta Jyrkiäkin enemmän ihmisiä on kiinnostanut Yona. Toki tuntemattomuuden takia myös haettu, mutta ei kyllä haettaisi jos olisivat ihan tylsiä henkilöitä jotka eivät ihmisiä innostaisi. Hieno noste molemmilla siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4003/4176 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

xncncncncn kirjoitti:

Moderaattorit kieli ruskeana poistaa kaikki erikaa kritisoivat viestit 😂

Niinkö? Kyllä täällä sellainen kasa vielä on, että menee sitten varmaan ylitöiksi

Millälailla se on kritiikkiä jos toteaa että erika voisi poistaa maskinsa ja lateksiasunsa ja näyttää ihan rehellisesti itseltään artistina?

Tuo naamioituminen on jonkun markkinointipösilön taktiikkaa eikä erika tuollaista kyvyillään tarvitse kun niitä kykyjäkin selvästi on. 

Vierailija
4004/4176 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

xncncncncn kirjoitti:

Moderaattorit kieli ruskeana poistaa kaikki erikaa kritisoivat viestit 😂

Niinkö? Kyllä täällä sellainen kasa vielä on, että menee sitten varmaan ylitöiksi

Millälailla se on kritiikkiä jos toteaa että erika voisi poistaa maskinsa ja lateksiasunsa ja näyttää ihan rehellisesti itseltään artistina?

Tuo naamioituminen on jonkun markkinointipösilön taktiikkaa eikä erika tuollaista kyvyillään tarvitse kun niitä kykyjäkin selvästi on. 

Oi voi, kyllä täällä on paljon sellaista törkykirjoittelua, mitä ei kyllä mitenkään voi naamioida ihan vaan mielipidevapauden piiriin.

Epäilen kyllä Erikan ihan itse brändänneen itsensä, ilman kenenkään myötävaikuttamista. Hän on se, joka haluaa ravistella ja aiheuttaa puheita. Kokeilla ja tikkoja rajoja.

Vierailija
4005/4176 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki 69 on lumonnut minut olemuksellaan, mahtava tyyppi, ihana!!!

Vierailija
4006/4176 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyrki 69 on lumonnut minut olemuksellaan, mahtava tyyppi, ihana!!!

Minulle kävi ihan toisin päin. Ennen ohjelmaa Jyrki oli lumoava, mutta hänen oikea äänensä on vallan karsea. Levyllä miksattuna parempi.

Vierailija
4007/4176 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva perjantai illan keikka tämä jakso, ei höpinöitä, antaa musiikin puhua.

Vierailija
4008/4176 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tullu monta kertaa jo sanottua, mutta miksi noi laulaa ihan jotain erikoisia lauluja suomeksi Jyrki69 päivänä?

Vierailija
4009/4176 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä tämä kaikki biisit -jakso.

Vierailija
4010/4176 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda kanavaa.

Vierailija
4011/4176 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda kanavaa.

En tietenkään vaihda. Laitoin vain äänen pois.

4012/4176 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika Vikmanin tyylikkäät korkokengät <3. Avokkaat parhaita <3, mutta myös korkokenkä nilkkurit <3.

Vierailija
4013/4176 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin Mikon biisi.

Vierailija
4014/4176 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallan turha ohjelma. Yli 2 tuntia taukomatta biisejä ja vain 1 niistä on kuuntelukelpoinen.

Vierailija
4015/4176 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä opin tykkäämään Erikasta tämän ohjelman myötä ja kun aloin seurata häntä intassa. Hänellä on selkeästi omaehtoinen juttunsa ja pitää siitä aidosti. Esiintyvä Erika on hahmo ja toisaalta ihmisenä hän vaikuttaa aidosti lämpimältä ja myös fiksulta.

Tyyli menee välillä mauttomuudenkin puolelle, mutta mitä sitten? Värittömämpiä artisteja on kyllä riittämiin. 

Keikkapätkissä näyttää antavan yleisölleen kaikkensa ja hänellä sekä yleisöllä näyttää olevan hauskaa, mutta myös koskettavaa (välttelen sanaa voimaannuttavaa :) ). Toimii ainakin minulle paremmin kuin esim. Kaija Koo, josta minun tulisi varmaan ikäni puolesta tykätä.

En ole seurannut tätä keskustelua, jossa on ilmeisesti ollut kovaakin haukkumista. Itse en jaksa seurata ja kommentoida sellaista, mistä en itse pidä. Ajattelen, että joku muu saa tuostakin jotain, mutta jätän itse väliin.

Kuten Ringo usein sanoo: peace and love <3 

Vierailija
4016/4176 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki on niiiiin hyvän näköinen pitkine hiuksineen !!! Ei löydy toista samanlaista. 😍👌

Vierailija
4017/4176 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä opin tykkäämään Erikasta tämän ohjelman myötä ja kun aloin seurata häntä intassa. Hänellä on selkeästi omaehtoinen juttunsa ja pitää siitä aidosti. Esiintyvä Erika on hahmo ja toisaalta ihmisenä hän vaikuttaa aidosti lämpimältä ja myös fiksulta.

Tyyli menee välillä mauttomuudenkin puolelle, mutta mitä sitten? Värittömämpiä artisteja on kyllä riittämiin. 

Keikkapätkissä näyttää antavan yleisölleen kaikkensa ja hänellä sekä yleisöllä näyttää olevan hauskaa, mutta myös koskettavaa (välttelen sanaa voimaannuttavaa :) ). Toimii ainakin minulle paremmin kuin esim. Kaija Koo, josta minun tulisi varmaan ikäni puolesta tykätä.

En ole seurannut tätä keskustelua, jossa on ilmeisesti ollut kovaakin haukkumista. Itse en jaksa seurata ja kommentoida sellaista, mistä en itse pidä. Ajattelen, että joku muu saa tuostakin jotain, mutta jätän itse väliin.

Kuten Ringo usein sanoo: peace and love <3 

Hienosti sanottu.

Vierailija
4018/4176 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tv kiinni, sillä mitä ideaa on katsoa uudelleen jo kuultuja kappaleita?

Youtubesta voi hakea niitä kappaleita, jotka miellyttävät omaa korvaa.

Vain elämää ohjelmalla voisi olla oma kanava youtubessa ja siellä vaikkapa tälläiset koosteet.

Ei mitään järkeä näyttää koosteita parhaaseen katseluaikaan.

Vierailija
4019/4176 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa Tommi, ihan tuli nuoruus mieleen, kun Boycottin keikoilla käytiin.

Vierailija
4020/4176 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika oli super eikä tää Petekään hassumpi oo. Kaikki olleet mahtavia. Olipa mukava ilta. Heippa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän