Mies lähti polttareihin ja äsken bestman laittoi viestiä,
Viestissä kysyi tulemmeko heille huomenna kylään. Ja siis mies lähti polttareihin tän bestmanin mökille, piti olla äijäköörin siellä sunnuntaihin asti.
Mitä vittua??? Tuli vaan ihan kylmä hiki enkä osaa edes vastata tuohon viestiin mitään. Missä vitussa mun mies on, jos se, kenen kanssa ja kenen mökillä sen pitäis olla, on kotonaan vaimonsa kanssa.
Pliis kertokaa mulle, voiko tähän ees olla joku järkevä selitys? Mitä mä teen?
Kommentit (203)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:09"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:52"]
Saatko mitenkään selville, onko bestman oikeasti kotonaan? Jos voisit saada, olisi jo paljon selvitetty tästä jutusta.... Tunnetko bestmanin vaimoa? Soita ja kysy kakkuohjetta.
[/quote]
Onko oma miehesi kahlittuna patteriin, vai oletko asentanut sille seurantalaitteen?
Vittu miten pelottavaa touhua teillä ämmillä oikein on.
[/quote]
Okei, oli varmaan typerä vastaus. Lähdin vain "Aion varjostaa miestäni"-tunnelmaan mukaan.
[/quote]
On muuten hyvä ketju se :D
Ap täällä taas. Olin jo aika lailla rauhoittunut, mutta nyt en taas tiedä mitä ajatella. Sisko soitti että miten kakku onnistui ja siinä puhelun aikana sitten vaan sivumennen kommentoi, että jaa, siellä on bestman ja vaimonsa iltakävelyllä.
Menin ihan sekaisin. Olin just selittämässä keksittyä kakunleipomista (noloa sinänsä) ja aloin sitten tivaamaan, että onko se varmasti bestman, näetkö nyt ihan oikein. Sisko oli sit ihan että täh? Oli sitten pakko kertoa sille koko juttu ja se oli ihan äimänä. Ei sekään oikein osannut mitään sanoa, yritti vain jotain laimeaa "no jos sille on kuitenkin joku selitys".
Yritin äsken soittaa bestmanille, ei vastannut. Nyt olen jo raivona. Ja voi jumalauta missä se mun mies on!!!
ap
Tällaiset tyypit oikeasti lisääntyy ja alkaa päättämään asioista. Miten niin nuoret tyhmiä...?
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:57"]
Ap täällä taas. Olin jo aika lailla rauhoittunut, mutta nyt en taas tiedä mitä ajatella. Sisko soitti että miten kakku onnistui ja siinä puhelun aikana sitten vaan sivumennen kommentoi, että jaa, siellä on bestman ja vaimonsa iltakävelyllä.
Menin ihan sekaisin. Olin just selittämässä keksittyä kakunleipomista (noloa sinänsä) ja aloin sitten tivaamaan, että onko se varmasti bestman, näetkö nyt ihan oikein. Sisko oli sit ihan että täh? Oli sitten pakko kertoa sille koko juttu ja se oli ihan äimänä. Ei sekään oikein osannut mitään sanoa, yritti vain jotain laimeaa "no jos sille on kuitenkin joku selitys".
Yritin äsken soittaa bestmanille, ei vastannut. Nyt olen jo raivona. Ja voi jumalauta missä se mun mies on!!!
ap
[/quote]
trolololololloooooooooo. aloita uusi provo.
Mä kyllä tossa vaiheessa menisin ite sinne bestmanin kotiin soittaan ovikelloa. Ok, hullun leimanhan siitä saa, mutta eipä tarvii enää arvailla.
Mitä te provon huutelijat edes teette tällä palstalla kun kaikki on teidän mielestä provoa? Sehän on sama tuijottaa vaikka seinää ja huudella sitä provoa sille, saman verran syntyy vuorovaikutusta.
Mulle on aivan sama onko tämä(kin) provo vai ei. Aikaahan tällä palstalla vain ollaan tappamassa ja itseään huvittamassa. Ei mulla oo palstailussa penniäkään kiinni, mitä siitä menettää jos lähtee hyvään tarinaan mukaan?
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:04"]
jos teillä on iPhonet, katsot sulhon kännykän sijainnin find my iphonesta.
[/quote]Ei niitä niin vain katsota.
Puhuin äsken bestmanin kanssa puhelimessa. Hänen mukaansa juttu on mennyt niin, että heillä oli aikomus viettää polttarit tänä viikonloppuna mökillä 6 miehen kanssa, mutta sit 2 oli peruuttanut, ja tän jälkeen mun mies oli sanonut, että oikeestaan hän kaipaisikin sitä, että sais olla ihan yksin pari päivää luonnossa (tai jotain) ja pyytänyt näitä loppuja 4, että sovitaan, että heillä on muka polttarit olleet ja ovat ryypänneet ja pelanneet pleikkarilla ja ties mitä, mutta mies meneekin yksinään sinne mökille. Ja että mun mies olis nyt siellä yksin.
Bestman oli tosi nolona, kun oli sanojensa mukaan unohtanut koko jutun ja siksi kutsunut kylään. Mut mitä vittua oikeesti??? Miksei mies voinut kertoa tätä mulle? Miksi sopia neljän miehen kanssa jostain yhteisestä tarinasta, jos haluaa olla yksin mökillä?
Tää menee ihan absurdiksi. Yritin soittaa miehelle, mut sillä on puhelin kiinni. Lähdenkö mä tästä ajamaan sinne mökille?
Nyt oikeesti apuja. Onko toi selitys uskottava? Olenko mä ihan hullu, kun epäilen nyt vaikka mitä? Mitä te tekisitte?
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:09"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:52"]
Saatko mitenkään selville, onko bestman oikeasti kotonaan? Jos voisit saada, olisi jo paljon selvitetty tästä jutusta.... Tunnetko bestmanin vaimoa? Soita ja kysy kakkuohjetta.
[/quote]
Onko oma miehesi kahlittuna patteriin, vai oletko asentanut sille seurantalaitteen?
Vittu miten pelottavaa touhua teillä ämmillä oikein on.
[/quote]
Pelottaako, että pettämisesi paljastuu, vai mitä keuhkoat siellä?
Ja kaikki varmaan tajuskin, että viesti 70 siis ap.
Höh. Mä jo aattelin että tottakai tää oli niiden polttaripila, testaavat että luotatko miehees. Mutta jos sun sisko oikeesti näki bestmanin.... miks bestman sit sano pilailleensa? Tunnetko ketään muuta joka on "siellä polttareissa"? Tai niiden vaimoja, et voisit kysyä. Ja onko sun sisko nyt varma siitä että se oli bestman???
Ota siskosi mukaan ja lähdette käymään siellä
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:18"]Puhuin äsken bestmanin kanssa puhelimessa. Hänen mukaansa juttu on mennyt niin, että heillä oli aikomus viettää polttarit tänä viikonloppuna mökillä 6 miehen kanssa, mutta sit 2 oli peruuttanut, ja tän jälkeen mun mies oli sanonut, että oikeestaan hän kaipaisikin sitä, että sais olla ihan yksin pari päivää luonnossa (tai jotain) ja pyytänyt näitä loppuja 4, että sovitaan, että heillä on muka polttarit olleet ja ovat ryypänneet ja pelanneet pleikkarilla ja ties mitä, mutta mies meneekin yksinään sinne mökille. Ja että mun mies olis nyt siellä yksin.
Bestman oli tosi nolona, kun oli sanojensa mukaan unohtanut koko jutun ja siksi kutsunut kylään. Mut mitä vittua oikeesti??? Miksei mies voinut kertoa tätä mulle? Miksi sopia neljän miehen kanssa jostain yhteisestä tarinasta, jos haluaa olla yksin mökillä?
Tää menee ihan absurdiksi. Yritin soittaa miehelle, mut sillä on puhelin kiinni. Lähdenkö mä tästä ajamaan sinne mökille?
Nyt oikeesti apuja. Onko toi selitys uskottava? Olenko mä ihan hullu, kun epäilen nyt vaikka mitä? Mitä te tekisitte?
[/quote]
Nooo minä voisin kuvitella tekeväni noin kuin miehesi. Eli siis menisin viikonlopuksi yksinäni jonnekin hevon kuuseen ilman muita ihmisiä. Tuosta peitetarinasta en tiedä, ehkä sellaisen voisi keksiä ettei mua pidettäis ihan hulluna.
MUTTA. Bestmanin toinen tarinahan oli se, että ovat kuin ovatkin yhdessä siellä mökillä polttareissa. Tarina siis vaihtui välillä. Se ehkä vähän arveluttaa.
Totta helvetissä lähet kattoon sinne mökille, että onko se mies siellä yksikseen OIKEASTI! Jos haluais olla vaan yksin, niin minkä takia se pitää tehdä sulta salassa?!
Nyt soitat sille miehelles tai laitat viestiä että juttelit just bestmanin kanssa.
Jollei mökille ole satoja kilsoja matkaa, lähtisin itse katsomaan, mitä siellä tapahtuu. Saapa sitten tietää totuuden.
Jos tämä ei ole provo, niin apn mies on kyllä tyhmä. Kuka idiootti valehtelee olevansa polttareissaan, jos oikeasti olisi esim. toisen naisen luona? Varsinkin kun bestman on myös apn hyvä kaveri. Siis niin hyvä, että laittaa aplle kyläkutsun, eikä miehelle. Eikä mies siis edes ole varmistanut selustaansa,että bestmankin olisi juonessa mukana.
Ilmeisesti bestman sai kuitenkin nyt kuulla apn miehen hämärähommista, kun valehteli olevansa myös mökillä. Että onko se bestmankin niin idiootti, että lähtee sitte lenkille apn siskon talon eteen vaikka on juuri valehdellut aplle olevansa jossai muualla? Bestmanin ja apn siskon naapuruus on varmasti tullut joskus esille.
Minkä ääliöiden kans se ap oikeen hengailee?
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:19"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:56"]
Jos viikonlopun jälkeen esitellään innokkaasti polttarikuvia, katsoisin että alkaako kuvasarja vaikka huomisaamusta.
[/quote]
Jos ei luotto riitä polttareiden vietossa, niin eipä kannata naimisiinkaan mennä.
[/quote]
Ei kannata, jos saa sulhon kiinni polttareissa pettämisestä, mikä taitaa olla aika yleistä.
Ap:n tapaus taitaa olla vain poikien jekku kotona olevalle morsiamelle. Nauravat nyt siellä tuolle bestmanin viestille tulla huomenna heille, sillä pojat tietävät, että morsian on nyt ihan hepulissa ja miettii, missä se sulho oikein on, kun bestman tuollaisia viestittelee. Poikien huvit!!! Eivät tajua, että tuollainen oikeasti satuttaa ja repii luottamusta! Kaljahuuruissaan toilailevat ajattelematta aiheuttamaansa loukkausta!
Äh, ehditkin jo päivittää.. (73)
Kuulostaa oudolle! Miks tosiaan oisivat kusettanu, eiks sun mies tajunnu että sun sisko asuu bestmanin vieressä ja että vois jäädä kiinni??
Onko pitkä matka? Ajat sinne yllättämään miehen, selviää mistä kyse eikä tarvi loppuelämää miettiä.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:53"]
Mies lietsussa ja bestman paikkailee. Laittaisin ite sen siskon vaikka sinne oventaakse ihan millä syyllä hyvänsä tsekkaamaan valehteleeko bestman tai menisin vaikka "pitämään seuraa" bestmanin vaimolle.
[/quote]
Kuinka sekaisin noin muuten olet?
[/quote]
?