Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti polttareihin ja äsken bestman laittoi viestiä,

Vierailija
08.05.2015 |

Viestissä kysyi tulemmeko heille huomenna kylään. Ja siis mies lähti polttareihin tän bestmanin mökille, piti olla äijäköörin siellä sunnuntaihin asti.

Mitä vittua??? Tuli vaan ihan kylmä hiki enkä osaa edes vastata tuohon viestiin mitään. Missä vitussa mun mies on, jos se, kenen kanssa ja kenen mökillä sen pitäis olla, on kotonaan vaimonsa kanssa.

Pliis kertokaa mulle, voiko tähän ees olla joku järkevä selitys? Mitä mä teen?

Kommentit (203)

Vierailija
101/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kaveri mukaan ja anna hänen ajaa mökille. Olet itse liian jännittynyt ajamaan. Ettei vaan sattuisi matkalla mitään. Kaikki aina järjestyy, tavalla tai toisella.

Vierailija
102/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tämä on niin väsynyt kertomus että en jaksa edes valittaa. Eikö sua väsytä? Mielikuvitusta peliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä päätin nyt, että ajan sinne mökille. En saa muuten ollenkaan rauhaa.

Oli hyvä, kun sain purkaa tilannetta tänne, mutta nyt pitää päästä naamakkain miehen kanssa, alkaa mielikuvitus laukata jo ties mihin sfääreihin. Laitan seuraavaksi koneen kiinni, joten en päivitä ketjuun enää tänä yönä.

Jos mies on mökillä, niin jään sinne yöksi. Hänen oma rauhansa saa nyt luvan rikkoutua sen verran, on kuitenkin aika törkeästi mielestäni valehdellut mulle...

Hitto kun alkaa jo itkettää. Olin ajatellut, että tää olisi kivan rauhallinen viikonloppu ihan omaa aikaa, kun mies on kerran poissa, mutta toisin kävi. Olin vieläpä tyytyväinen siitä, että menevät mökille eivätkä örvellä missään baarissa... Voi itku.

ap

Vierailija
104/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:06"]

Psykostalkkeriämmiä ketju täynnä. Pelottavaa. Toivottavasti pysytte ikisinkkuina.

[/quote]

Painu vittu kotiis kasvamaan, teini.

Vierailija
105/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ap!

Vierailija
106/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sitten huomenna miten kävi!!

Vierailija
107/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:51"]Mä päätin nyt, että ajan sinne mökille. En saa muuten ollenkaan rauhaa.

Oli hyvä, kun sain purkaa tilannetta tänne, mutta nyt pitää päästä naamakkain miehen kanssa, alkaa mielikuvitus laukata jo ties mihin sfääreihin. Laitan seuraavaksi koneen kiinni, joten en päivitä ketjuun enää tänä yönä.

Jos mies on mökillä, niin jään sinne yöksi. Hänen oma rauhansa saa nyt luvan rikkoutua sen verran, on kuitenkin aika törkeästi mielestäni valehdellut mulle...

Hitto kun alkaa jo itkettää. Olin ajatellut, että tää olisi kivan rauhallinen viikonloppu ihan omaa aikaa, kun mies on kerran poissa, mutta toisin kävi. Olin vieläpä tyytyväinen siitä, että menevät mökille eivätkä örvellä missään baarissa... Voi itku.

ap
[/quote]

Hyvää yötä ap. Anna alitajuntasi tehdä töitä, voit vielä pelastaa tarinan.

Vierailija
108/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä menis naimisiin apn kaltaisen sekopään kanssa. Haluan että naimisissakin ollessani saan halutessani olla reissussa puhelin kiinni ilman että ajellaan perässä keskellä yötä. Ap. Mene terapiaan. Ja nuku ensin yöunet. Älä mene naimisiin, koskaan, ainakaan ennen kuin hoidatat tuon läheisriippuvuusongelmasi.

Vierailija
109/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:51"]

Mä päätin nyt, että ajan sinne mökille. En saa muuten ollenkaan rauhaa.

ap

[/quote]

Onnellisen avioliiton alku-->Olin ajatellut, että tää olisi kivan rauhallinen viikonloppu ihan omaa aikaa, kun mies on kerran poissa

(Samaan aikaan toisaalla...eräällä mökillä, kaukana Ap:stä..)

Vierailija
110/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:04"]jos teillä on iPhonet, katsot sulhon kännykän sijainnin find my iphonesta. 
[/quote]
No näinhän se toimii. Helvetin sherlokit

Vierailija
111/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:44"]

Oli miten oli, kuulostaa siltä, että kannattaa peruuttaa häät. Haluatko tuollaista elämää jatkossakin? Elää epävarmuudessa ja arvuutella, missä mies mahtaa taas yönsä viettää? Ja sua vedätetään kaveriporukan voimin. Jos nyt on jo tuollaista, niin mitä sitten jatkossa? Etsi aikuinen mies, kyllä meressä riittää kaloja.

[/quote]

Niin, ihan hyvä jos mies pääsee eroon psykoämmästä.

Vierailija
112/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me malteta oottaa aamuun ap!!!

Vierailija
113/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:58"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:04"]jos teillä on iPhonet, katsot sulhon kännykän sijainnin find my iphonesta.  [/quote] No näinhän se toimii. Helvetin sherlokit

[/quote]

No mutta näillä psykostalkkereillahan on toki miestensä puhelimen paikannustiedot käytössä, samoin kuin maili&facebooktunnarit ym. Koska muuten ei ole suhteessa luottamusta, eikä miehellä puhelinta. Ihastuttavia naisia.

Vierailija
114/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:04"]

[/quote]

Urpot koukutetaan ilmiselvään provoon. Oikeastiko menette näin helposti halpaan? =D

Huomenna stoori jatkuu niin, että mies ei ollutkaan mökillä / tai sitten jäänyt rysän päältä kiinni.

Ja taas menee monta sivua jatkotarinassa.

Vierailija
115/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:30"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:04"]

[/quote]

Urpot koukutetaan ilmiselvään provoon. Oikeastiko menette näin helposti halpaan? =D

Huomenna stoori jatkuu niin, että mies ei ollutkaan mökillä / tai sitten jäänyt rysän päältä kiinni.

[/quote]

Samalla tavalla koukuttaa kirja, vaikkei ole totta. Koita vähän löysätä pipoa, ei maailma kaadu yhteem provoon.

Vierailija
116/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:04"]

[/quote]

[/quote]
No mitä sitten? Onko tämä tarina jotenkin sinulta pois?
Oletko koskaan lukenut kirjaa/katsonut elokuvaa? Tiesitkö että ne eivät oikeasti tapahdu, vaan ovat jonkun keksimiä?
Äkkiä, mene seisomaan kirjastojen ja leffateattereiden eteen ja kerro kaikille ettei kirjat ja elokuvat ole totta! Äkkiä! Pelasta nekin urpot!

Vierailija
117/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:04"]

[/quote]

[/quote]

Mitä sitten vaik ois fiktiota?

Vierailija
118/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:49"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:04"] Ei me malteta oottaa aamuun ap!!! [/quote]   Urpot koukutetaan ilmiselvään provoon. Oikeastiko menette näin helposti halpaan? =D Huomenna stoori jatkuu niin, että mies ei ollutkaan mökillä / tai sitten jäänyt rysän päältä kiinni. Ja taas menee monta sivua jatkotarinassa.   [/quote] Mitä sitten vaik ois fiktiota?

[/quote]

No katso ennemmin leffa tai lue kirja. Noloa.

Vierailija
119/203 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:49"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:04"] Ei me malteta oottaa aamuun ap!!! [/quote]   Urpot koukutetaan ilmiselvään provoon. Oikeastiko menette näin helposti halpaan? =D Huomenna stoori jatkuu niin, että mies ei ollutkaan mökillä / tai sitten jäänyt rysän päältä kiinni. Ja taas menee monta sivua jatkotarinassa.   [/quote] Mitä sitten vaik ois fiktiota?

[/quote]

No katso ennemmin leffa tai lue kirja. Noloa.
[/quote]
Ei tässä muuta noloa ole kuin sinä.

Vierailija
120/203 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:55"]

Mä en ikinä menis naimisiin apn kaltaisen sekopään kanssa. Haluan että naimisissakin ollessani saan halutessani olla reissussa puhelin kiinni ilman että ajellaan perässä keskellä yötä. Ap. Mene terapiaan. Ja nuku ensin yöunet. Älä mene naimisiin, koskaan, ainakaan ennen kuin hoidatat tuon läheisriippuvuusongelmasi.

[/quote]

Mä en kyllä menisi naimisiin sellaisen miehen kanssa jonka tarvitsee jo ennen häitä "olla ihan yksin itsensä kanssa" kertomatta siitä ennakkoon ja jopa valehtelemalla menevänsä jonnekin ihan muualle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi