Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähti polttareihin ja äsken bestman laittoi viestiä,

Vierailija
08.05.2015 |

Viestissä kysyi tulemmeko heille huomenna kylään. Ja siis mies lähti polttareihin tän bestmanin mökille, piti olla äijäköörin siellä sunnuntaihin asti.

Mitä vittua??? Tuli vaan ihan kylmä hiki enkä osaa edes vastata tuohon viestiin mitään. Missä vitussa mun mies on, jos se, kenen kanssa ja kenen mökillä sen pitäis olla, on kotonaan vaimonsa kanssa.

Pliis kertokaa mulle, voiko tähän ees olla joku järkevä selitys? Mitä mä teen?

Kommentit (203)

Vierailija
81/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata lähteä. Mökin saunasta voi kuulua vaikka HÖÖ. Tai mökin pihalla murisee joku karvainen mies, joka syö lihaa suoraan luusta.

Vierailija
82/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:22"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:18"]Puhuin äsken bestmanin kanssa puhelimessa. Hänen mukaansa juttu on mennyt niin, että heillä oli aikomus viettää polttarit tänä viikonloppuna mökillä 6 miehen kanssa, mutta sit 2 oli peruuttanut, ja tän jälkeen mun mies oli sanonut, että oikeestaan hän kaipaisikin sitä, että sais olla ihan yksin pari päivää luonnossa (tai jotain) ja pyytänyt näitä loppuja 4, että sovitaan, että heillä on muka polttarit olleet ja ovat ryypänneet ja pelanneet pleikkarilla ja ties mitä, mutta mies meneekin yksinään sinne mökille. Ja että mun mies olis nyt siellä yksin. Bestman oli tosi nolona, kun oli sanojensa mukaan unohtanut koko jutun ja siksi kutsunut kylään. Mut mitä vittua oikeesti??? Miksei mies voinut kertoa tätä mulle? Miksi sopia neljän miehen kanssa jostain yhteisestä tarinasta, jos haluaa olla yksin mökillä? Tää menee ihan absurdiksi. Yritin soittaa miehelle, mut sillä on puhelin kiinni. Lähdenkö mä tästä ajamaan sinne mökille? Nyt oikeesti apuja. Onko toi selitys uskottava? Olenko mä ihan hullu, kun epäilen nyt vaikka mitä? Mitä te tekisitte? [/quote] Nooo minä voisin kuvitella tekeväni noin kuin miehesi. Eli siis menisin viikonlopuksi yksinäni jonnekin hevon kuuseen ilman muita ihmisiä. Tuosta peitetarinasta en tiedä, ehkä sellaisen voisi keksiä ettei mua pidettäis ihan hulluna. MUTTA. Bestmanin toinen tarinahan oli se, että ovat kuin ovatkin yhdessä siellä mökillä polttareissa. Tarina siis vaihtui välillä. Se ehkä vähän arveluttaa.

[/quote]

Niin, on se jännä, ettei ap pysy enää provonsa perässä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:23"]Totta helvetissä lähet kattoon sinne mökille, että onko se mies siellä yksikseen OIKEASTI! Jos haluais olla vaan yksin, niin minkä takia se pitää tehdä sulta salassa?!
[/quote]
Kyllä nykyisin pidetään hulluna sellaista, joka mieluummin viettää aikaa itsensä kanssa kuin vaikkapa ryyppäämässä räkä poskella.

Vierailija
84/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtisin sinne mökille ajelemaan aamulla klo 6, mutten nyt keskellä yötä sentään eli en enää tänään.

Vierailija
85/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa nyt vittu noi provo-huutelut! Lisäks puolet ketjuun vastanneeista ei tunnu olevan edes selvillä tapahtumien kulusta, joten tässä tiivistettynä:

- Ap:n mies lähtee bestmanin mökille ja kertoo ap:lle, että siellä on äijäköörin polttarit

- Bestman laittaa ap:lle kyläilykutsun, ap on ihan että häh

(- Bestmanin auto on pihalla ja jotain kakunleipomisjuttua siskon kanssa, epäoleellista!)

- Bestman laittaa viestin, että vitsivitsi, ollaan mökillä

- Ap:n sisko näkee bestmanin pihalla

- Ap soittaa bestmanille, joka kertookin miehen olevan yksin mökillä. Ap:n mies on siis valehdellut ja bestman + 3 muuta miestä on juonessa mukana

- Ap miettii, lähteekö ajamaan mökille

Vierailija
86/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin itse varmaan katsomaan salaa sinne mökille :D luulisi että mies kertoisi jos haluaisi tyyliin kalastaa yksin viikonlopun. Tosin bestman on kyllä jo voinut tulevaa sulhoa varoittaa epäilyksistä.

Vierailija
87/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittävää!

Vierailija
88/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:23"]Totta helvetissä lähet kattoon sinne mökille, että onko se mies siellä yksikseen OIKEASTI! Jos haluais olla vaan yksin, niin minkä takia se pitää tehdä sulta salassa?! [/quote] Kyllä nykyisin pidetään hulluna sellaista, joka mieluummin viettää aikaa itsensä kanssa kuin vaikkapa ryyppäämässä räkä poskella.

[/quote]

No joo, olisin pitänyt sitä kyllä outona, jos mies olisi kertonut. Mutta en sinänsä outona, koska minusta ihan ok mennä yksin vaikka vaeltamaan, vaan siksi outona, koska ei mies ole yhtään tuon tyyppinen! Vaan tykkää olla seurassa ja ei käy esim. yksin ulkona syömässä edes pikaruokapaikoissa tms.

Tiedän, että olen vähän hullu, jos lähden nyt ajamaan sinne mökille, mut en mä nukkumaankaan pysty. Miehen puhelin on ja pysyy kiinni. Vittu!!!

ap

Vierailija
89/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko halu olla pari päivää yksikseen luonnon helmassa kaiken tuon valehtelun arvoista??

Miksi bestman teki tuollaisen "virheen" (tekstiviesti)? 

Miksi miehet kyseenalaistamatta suostuivat komppaamaan Ap:n miestä? Onko Ap niin kova stalkkeri, että on pakko valehdella?

Vierailija
90/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan mieletön ketju. !!!!

Vierailija
91/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ap:n sisko on myös mukana poikien juonessa ja kertoo satuja ja tarinoita, että bestman on kotona, vaikka oikeesti onkin siellä mökillä. Bestman voi pitäytyä olemaan ihan selvin päin (ja voi olla koko porukkakin!), että voi tilaisuuden tullen viestitellä ap:lle! Polttariporukan vaimot eivät tiedä koko poikien showsta mitään muuta, kuin että ovat siellä mökillä polttareissa. Olisi ihan hyvin keksitty jäynä!

Toivottavasti noin on, ettei käy niin, että ap:n mies onkin väärän naisen kanssa ja polttariporukka suojaa selustaa. Se olisi jo todella törkeä teko heiltä kaikilta!!!

Vierailija
92/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos se mies ei ole mökillä vaan jossain ihan muualla ja ap ajaa turhaan mökille ?

Vierailija
93/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde nyt ap joko bestmanin luo varmistamaan onko se oikeasti kotona tai sinne mökille! Muuten ei täällä kukaan muukaan pysty nukkumaan!! :D

Vierailija
94/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde siskon kanssa mökille, kävi miten kävi, saat kuitenkin mielenrauhan. Jos et lähde, jää sinulle epäilys kytemään koko avioliiton ajaksi, oli myöhemmin selitykset mitkä tahansa. Kurja juttu, että tällaista tuli. Toivon, että kaikki järjestyy parhain päin!

Vierailija
95/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli miten oli, kuulostaa siltä, että kannattaa peruuttaa häät. Haluatko tuollaista elämää jatkossakin? Elää epävarmuudessa ja arvuutella, missä mies mahtaa taas yönsä viettää? Ja sua vedätetään kaveriporukan voimin. Jos nyt on jo tuollaista, niin mitä sitten jatkossa? Etsi aikuinen mies, kyllä meressä riittää kaloja.

Vierailija
96/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:41"]Mitäs jos se mies ei ole mökillä vaan jossain ihan muualla ja ap ajaa turhaan mökille ?
[/quote]
No sitten ap saa tietää koko porukan valehtelevan. Pääseepä epätietoisuudesta.

Vierailija
97/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämästä oppineena lähtisin ajamaan sinne mökille. Muuten sitä vatvotaan koko lopun elämää. Parhaassa tapauksessa mies on siellä tosiaan itsekseen jolloin voit hyvillä mielin toivottaa hyvää viikonloppua ja ehkä pyytää että vastaisuydessa mies sanoo rehellisesti jos haluaa olla itsekseen.

Vierailija
98/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan ajat mökille. Miehes on mun luona, tulee sunnuntaina kotiin. T. Mervi

Vierailija
99/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:41"]Mitäs jos se mies ei ole mökillä vaan jossain ihan muualla ja ap ajaa turhaan mökille ?
[/quote] No selviää sitten sekin eikä tartte arvailla

Vierailija
100/203 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:46"]Turhaan ajat mökille. Miehes on mun luona, tulee sunnuntaina kotiin. T. Mervi
[/quote]

No ei teillä kovin kiihkeää näytä olevan kun palstalla roikut.