Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähti polttareihin ja äsken bestman laittoi viestiä,

Vierailija
08.05.2015 |

Viestissä kysyi tulemmeko heille huomenna kylään. Ja siis mies lähti polttareihin tän bestmanin mökille, piti olla äijäköörin siellä sunnuntaihin asti.

Mitä vittua??? Tuli vaan ihan kylmä hiki enkä osaa edes vastata tuohon viestiin mitään. Missä vitussa mun mies on, jos se, kenen kanssa ja kenen mökillä sen pitäis olla, on kotonaan vaimonsa kanssa.

Pliis kertokaa mulle, voiko tähän ees olla joku järkevä selitys? Mitä mä teen?

Kommentit (203)

Vierailija
21/203 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 12:54"]

Kerro ainakin bestmanille tuosta. Miehesi versio voi olla suuresti erilainen..

[/quote]

Mitä se bestmanille kuuluu? Taitaa tietääkin jo. Bro´s before ho´s.

Vierailija
22/203 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mies tulikin kotiin ja kertoi, että halusikin vain testata minua! Mitä ihmettä? Oli nähnyt että olin aivan rikki ja hätääntyi. Nyt häävalmistelut jatkuu, mutta on vielä vähän epävarma olo:(

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/203 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 13:20"]

Nyt mies tulikin kotiin ja kertoi, että halusikin vain testata minua! Mitä ihmettä? Oli nähnyt että olin aivan rikki ja hätääntyi. Nyt häävalmistelut jatkuu, mutta on vielä vähän epävarma olo:( ap.

[/quote]

Höpöhöpö. 

Vierailija
24/203 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 13:20"]Nyt mies tulikin kotiin ja kertoi, että halusikin vain testata minua! Mitä ihmettä? Oli nähnyt että olin aivan rikki ja hätääntyi. Nyt häävalmistelut jatkuu, mutta on vielä vähän epävarma olo:(

ap.
[/quote]

No mitä helvettiä? Toi ei todellakaan ole totta. Kyllä se petti. Ei ikinä vitsailisi tuollaisella, nyt sitä alkoi vaan kaduttaa totius!!!

Vierailija
25/203 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mies tulikin kotiin ja kertoi, että halusikin vain testata minua! Mitä ihmettä? Oli nähnyt että olin aivan rikki ja hätääntyi. Nyt häävalmistelut jatkuu, mutta on vielä vähän epävarma olo:( ap.

[/quote]

Onko sulhasesi se onnen maksimointi -tyyppi, joka ensin jätti ja sitten pari päivää myöhemmin halusi yllätykseksi kosia?

Vierailija
26/203 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Väsynyt..... lopeta jo. ;)

Vierailija
27/203 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Painu kuuseen! Todella tympeää leikkiä toisen paskalla tilanteella!

ap

Vierailija
28/203 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 13:12"]

Onko ap jo puhunut bestmanin kanssa? Tieskö se suhteesta? Laittoiko sittenkin tahallaan viestin?

[/quote]

En ole puhunut bestmanin kanssa. Olo on nyt niin tyhjä, etten jaksa revitellä tätä ympäriinsä. Luulen, että menen huomenna kuitenkin puhumaan bestmanin kanssa, koska meen ensi viikoksi siskolle asumaan.

ap

Vierailija
29/203 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko provon huutelijat hankkia elämät.. .

Vierailija
30/203 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 13:28"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 13:12"]

Onko ap jo puhunut bestmanin kanssa? Tieskö se suhteesta? Laittoiko sittenkin tahallaan viestin?

[/quote]

En ole puhunut bestmanin kanssa. Olo on nyt niin tyhjä, etten jaksa revitellä tätä ympäriinsä. Luulen, että menen huomenna kuitenkin puhumaan bestmanin kanssa, koska meen ensi viikoksi siskolle asumaan.

ap

[/quote]

kuuluu sille millä tapaa? varsinainen spede olet.

Vierailija
31/203 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oon pahoillani sun puolesta!! Muista tämä ei ollut sun vika! Sun mies on ääliö.. Voimia sulle ja olis kyllä hyvä, jos ilmottaisit miehelles että voi sitten itse perua ne häät ja kertoa syynkin( voit toki itse ilmoittaa omille sukulaisille jo ennen sitä, jos häihin ei paljon aikaa)!

Vierailija
32/203 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on nyt niin paskaa lyödään lyötyä -huutelua, että parempi mun keksiä jotain muuta puuhaa. Laitan koneen kiinni ja lähden tuulettamaan päätä.

Turha uskoa mitään "kaikki olikin pilaa" yms. sellaista paskaa, jos joku tähän ketjuun sitä mun nimissä suoltaa.

ap

Vierailija
33/203 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 13:39"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 13:36"]

Tässä ketjussa on nyt niin paskaa lyödään lyötyä -huutelua, että parempi mun keksiä jotain muuta puuhaa. Laitan koneen kiinni ja lähden tuulettamaan päätä.

Turha uskoa mitään "kaikki olikin pilaa" yms. sellaista paskaa, jos joku tähän ketjuun sitä mun nimissä suoltaa.

ap

[/quote]

Ainoa paskaa tässä on sun sepittämä juttusi.

[/quote]

Mikä järki tulla selittään ketjuun jotain tällasta. Jos on susta provopaskaa niin älä lue. Mitä sitten jos onkin totta, onko susta hienoa ja mukavaa sanoa tollasta ihmiselle, jonka parisuhde on häiden kynnyksellä päättynyt miehen pettämiseen? Oletko täysin empatiakyvytön koulukiusaaja?

Vierailija
34/203 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vain ekan sivun, mutten ymmärrä tätä paniikkia... Kai bestman voi sieltä polttareistakin viestittää ja kysyä? Vai muotoiliko hän viestin tyyliin "me tässä vaimon kanssa lötköteltiin kotisohvalla lähikauppareissun jälkeen ja sinä tulit mieleen... Haluaisitteko tulla tänne huomenna? P.S. Kaveriltani en ole vielä kysynyt mutta eipä hänen vastauksensa kiinnostakaan."

Vierailija
35/203 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas hyvä stoori tämä. Vaikka loppui aika helvetin paskalla tavalla ap:lle.... :(

Ei haittais yhtään jos paljastuiskin provoksi tämä. Olispa enemmän tämmösiä täällä, saa aina vähän jonkinmoista jännitystä tähän omaan leimiin elämään... :D

Vierailija
36/203 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 13:42"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 13:39"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 13:36"]

ap

[/quote]

Ainoa paskaa tässä on sun sepittämä juttusi.

[/quote]

Mikä järki tulla selittään ketjuun jotain tällasta. Jos on susta provopaskaa niin älä lue. Mitä sitten jos onkin totta, onko susta hienoa ja mukavaa sanoa tollasta ihmiselle, jonka parisuhde on häiden kynnyksellä päättynyt miehen pettämiseen? Oletko täysin empatiakyvytön koulukiusaaja?

[/quote]

Ihan on totta juu. ; )

Vierailija
37/203 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lannistu ap! Teillä ei varmaan ollut lapsia, kun saatoit lähteä ajamaan keskellä yötä yksin mökille? Ajattele, että sait nyt tietää miehen todellisen luonnon ajoissa, ennen kuin menit naimisiin. Nyt tuntuu kamalalle, mutta aika parantaa!

Vierailija
38/203 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 13:57"]Olipas hyvä stoori tämä. Vaikka loppui aika helvetin paskalla tavalla ap:lle.... :(

Ei haittais yhtään jos paljastuiskin provoksi tämä. Olispa enemmän tämmösiä täällä, saa aina vähän jonkinmoista jännitystä tähän omaan leimiin elämään... :D
[/quote]kirjastostakin löytyy tarinoita

Vierailija
39/203 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:22"]

En tiiä onko tämä nyt joku vitun vitsi,mutta ap jumalauta.... Mitä sä nettiin tulet avautumaan? Meitsi olisi hypännyt autoon tai pumminut kyydin VAIKKA TAKSIN ja ajaa karauttanut bestmanin oven taakse TAI mökille missä polttarit on. Selvitä itse, mitä sä täällä vatuloit kun kukaan täällä ei tunne sun ukkoas tai sen kavereita. Voi olla vitsi, voi olla pettäjä, voi olla mitä vaan. Hoida itse asias ja tuu sitten kertomaan kun selviää.

[/quote]

No näinhän ap just teki! Mikä älynväläys kirjoittaa ketjuun lukematta edes koko juttua...

Vierailija
40/203 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meitsi" taitaa olla nopee_liikkeinen MUTTA hidasälyinen..