Mitäs te meinaatte tänään tehdä? :)
Mä ajattelin lukea ja leipoa. Ehkä illalla vois katsoa miehen kans jotain hauskaa tv:stä. Millaset suunnitelmat teillä muilla on?
Kommentit (36)
Tulin jumpasta, joten suihkuun. Sen jälkeen mietin ehkä myös itsemurhaa, tai katson tv:tä jos sieltä jotain tulee.
Töissäpä tässä. Toivon, että puhelin ei soi, ja selaan tätä palstaa.
Jotenkin surulliset fiilikset, eikä tunnu perjantailta. Mies syö illallista kavereidensa kanssa ulkona, ja lähtee viihteelle, mulla ei ketään kelle soittaa.. Oon koittanut siivoilla kämppää ja selailen jotain vauva-palstaa.. Sellanen olo, että mikään ei huvita.
Mies pelaa gta:ta, mä palstailen. Myöhemmin katsotaan leffa. Siinäpä se, koti-ilta.
Olen netissä ja katson telkkaria. Paljo muuta jaksa tehdä. Asun yksin.
Tulin juur töistä. Nyt iltapalaa ja sitten suihkun kautta nukkumaan, että jaksaa taas aamulla mennä töihin. Nollaan pääni täällä ensin. Se on nopeasti tehty.
Lepäillessä menee, viisaudenhammas leikattiin ja ei tässä auta ku levätä.. bigbangia telkkarista katselen.
just sormet kävi pillussa, sit tvn katselua taas -__-
Oli niin kovat menkkakivut että olin pelistä poissa kokonaan pari tuntia. Piti tehdä puutarhatöitä, voisin mennä tekemään niitä vähäksi aikaa kunhan saan syötyä. Piti käydä kaupassa ja iltalenkkikin lykkääntyi kivun vuoksi. Eli pesen pyykkiä, sillä aikaa puuhaan jotain ja ulos kun saan ne narulle. Kauppaan huomenna.
Tulin hetki sitten töistä, nyt katselen telkkaria ja selailen nettiä... ja haaveilen työkaverista. ;)
Lapsi ollu kipeä,joten tänää herkuttelua ja leffaa.siivousta tein aikasemmin.
Meinasin mennä baariin, jotta olisin päässyt tulemaan jonkun sisään... mutta muutos suunnitelmiin ja tulin 3 kertaa: tulin järkiini, kotia ja nenäliinaan.
M26
Koti-ilta täälläkin. Juon kolaa ja katon tällön, kohta iltalenkki koiran kanssa ja sitten nukkumaan.
Mietin itsemurhaa, otan meikit pois ja meen nukkumaan.