Onko tässä muka Catherine?
https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000008532850.html
näyttää kerrassaan erinäköiseltä kuin normaalisti, minun mielestäni. Erityisesti tuo punainen mekkokuva.
Kommentit (66)
Tästä on ollut jo aloitus palstalla. Juuri siitä, että on eri näköinen kuvissa.
Jos on eri näköinen siksi kun on suu kiinni kun hymyilee, yleensähän se ammottaa auki.
Minustakin ihan eri näköinen mitä muissa kuvissa. Olihan siitä otsikko lehdessäkin.
On. On vain vähemmissä meikeissä. Vetää itse itselleen ne ihme rajaukset. Jopa häihinsä. Näyttää paremmalta ilman.
On kyllä tosi oudon näköinen. En olis tunnistanut.
On erilainen meikki, ja kuvauksesta johtuvat seikat, mutta aivan varmasti myös operoitu.
Kauniita kuvia. Erilaisia kuin tavallisesti ja se on ihan ok.
Jos ei olisi sanottu, että on Kate niin en olisi tunnistanut.
Ihan yksinkertainen juttu.
Ammattilaisen tekemä meikki. Eli alaripsien yläpuolella ei ole niitä paksuja mustia viivoja, jotka tavallisesti itse itsensä meikkaava Catherine aina naamaansa vetää.
Pieni yksityiskohta, mutta muuttaa ulkonäköä merkittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Ammattilaisen tekemä meikki. Eli alaripsien yläpuolella ei ole niitä paksuja mustia viivoja, jotka tavallisesti itse itsensä meikkaava Catherine aina naamaansa vetää.
Plus phoshop. Naama blurrattu niin että ei erotu kuin silmät, nenä ja suu.
Kate on sellanen et voi onnistua kuvissa hyvin tai huonosti. Löytyy valtavasti kuvia, jossa jo vuosia sitten joissa naama on valahtanut, elottoman näköinen iho, paljon syviäkin ryppyjä ja uurteita. Ja toisaalta tosi freshejä, hyvännäköisiä kuvia!
Mutta nuo edustuskuvat nyt on tietysti tosi tarkkaan harkittu ja mietitty joka kantilta. Varmaan monia syitä siihen, miksi näyttää miltä näyttää.
Eiköhän megsu iske jollain tempauksella nyt heti perään kerjäämään huomiota...
Vierailija kirjoitti:
No ei se enää nykyään vedä niitä paksuja mustia viivoja. Ja ihan on kuvissa itsensä näköinen.
Vierailija kirjoitti:
No ei edes muuta! Etsi vaikka kuvia. Paljon löytyy Katesta kuvia, jossa ei ole voimakkaita rajauksia ja ihan itseltään näyttää niissä. Näissä kuvissa on jotain outoa
Vierailija kirjoitti:
On. On vain vähemmissä meikeissä. Vetää itse itselleen ne ihme rajaukset. Jopa häihinsä. Näyttää paremmalta ilman.
Se häämeikki oli kyllä aika jäätävä, todella räikeä https://aloveleewedding.files.wordpress.com/2011/05/kate-middleton-wedd…
Nuohan on enemmänkin sellaisia taidekuvia.
Ei ole tarkoituskaan olla kuin arkisissa lehtikuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Kate on sellanen et voi onnistua kuvissa hyvin tai huonosti. Löytyy valtavasti kuvia, jossa jo vuosia sitten joissa naama on valahtanut, elottoman näköinen iho, paljon syviäkin ryppyjä ja uurteita. Ja toisaalta tosi freshejä, hyvännäköisiä kuvia!
Mutta nuo edustuskuvat nyt on tietysti tosi tarkkaan harkittu ja mietitty joka kantilta. Varmaan monia syitä siihen, miksi näyttää miltä näyttää.
Tää on kyllä huvittava tilanne, se ei voi kuin hävitä. Seuraava asia mitä ne tekee on joidenkin mielestä joka tapauksessa huomion kerjäämistä joka jollain tavalla liittyy näihin kuviin, oli se mitä vaan tai milloin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Nuohan on enemmänkin sellaisia taidekuvia.
Ei ole tarkoituskaan olla kuin arkisissa lehtikuvissa.
Kai taidekuvissakin saa itseltään näyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se häämeikki oli kyllä aika jäätävä, todella räikeä https://aloveleewedding.files.wordpress.com/2011/05/kate-middleton-wedd…
Harvoin nainen nuortuu kymmenessä vuodessa niin paljon kuin Kate.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä huvittava tilanne, se ei voi kuin hävitä. Seuraava asia mitä ne tekee on joidenkin mielestä joka tapauksessa huomion kerjäämistä joka jollain tavalla liittyy näihin kuviin, oli se mitä vaan tai milloin vaan.
Megsu ehti tällä kertaa ensin. Hän käytti yksiolkaimista mekkoa, ja lööpit huusivat miten mautonta se on. Kate päätti panna paremmaksi ja meni yksiolkaimisessa mekossa National Portrait Galleryn kokoelmiin.
On, vieläpä selkeästi ja tunnistettavasti.