Onko tässä muka Catherine?
https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000008532850.html
näyttää kerrassaan erinäköiseltä kuin normaalisti, minun mielestäni. Erityisesti tuo punainen mekkokuva.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yksinkertainen juttu.
Ammattilaisen tekemä meikki. Eli alaripsien yläpuolella ei ole niitä paksuja mustia viivoja, jotka tavallisesti itse itsensä meikkaava Catherine aina naamaansa vetää.
Pieni yksityiskohta, mutta muuttaa ulkonäköä merkittävästi.
No ei edes muuta! Etsi vaikka kuvia. Paljon löytyy Katesta kuvia, jossa ei ole voimakkaita rajauksia ja ihan itseltään näyttää niissä. Näissä kuvissa on jotain outoa
Näissä uusissa muotokuvissa lehtitietojen mukaan lähes täysin meikitön Catherine. Siitä se ero tulee.
Hah tää on taas näitä että nudemeikkiä ihmiset luulee meikittömäksi vaikka tosiasiassa siihen menee ihan yhtä paljon tuotteita kuin näkyvämpäänkin meikkiin.
Niin? Sanotaanko sitten, että näyttää meikittömältä. Käykö se teille, madame/mademoiselle?
Parempi ilmaisu tosiaan on tuo 👍 Hyvä!
Minusta nuo kolme kuvaa Catherinesta ovat tunnistettavia, vaikka kuvia onkin käsitelty (yksityiskohtia kuten juonteita on sumennettu, sävyjä muutettu). Lopputulos on eteerinen.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ehkä olen vähän vanhanaikainen, mutta ajattelen että valokuva, josta on käsittelemällä poistettu rypyt, on vähän kitsch. Että sitten mieluummin maalaus.
Vaikka kyllähän tuo Catherinen kuva varmaan historiallisessa perspektiivissä kertoo paljon 2020-luvusta, filtterien vuosikymmenestä.
Vierailija kirjoitti:
Minun makuuni vähän liian raskaalla kädellä käsitellyt kuvat. Jos olisivat maalauksia, tuon eron todellisuuteen voisi hyväksyä. Hänestä on kadotettu luonteenpiirteet ja tehty geneerinen kuva.
Hänestä on kadotettu pyöreät poskipäät ja nykerönenä, mitkä tekee minusta laihasta naisesta nimenomaan kauniin ja reippaan näköisen. Nyt on kuin joku siloteltu haamu, jossa tuskin henki enää pihisee.
Mustavalkokuvissa näyttää hyvältä mutta värikuvassa kuin Ruotsin Melodifestival/Euroviisuesiintyjän prototyyppi.
Ihania kuvia! Minusta hän oli tunnistettava kaikissa paitsi mustavalkoisessa suoraan edestä otetussa hän näytti vähän vieraammalta.