Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootkos sää muuttanu kaupungista syrjemmälle ja rakastanu päätöstäs?

Vierailija
08.05.2015 |

Ku mää oon tässä koko tähäastise elämäni asunu kaupungin sykkees lähel kaikkee, ja ny mää oon kirjotellu syrjemmäs asuvan kaiffarin kaa. Hää on kuulemma saanu tarpeeksee kaupungi hälinäst ja haluu asuu syrjäsemmäs mut kuiteki suht lähel palvelui jos oikei ymmärsin. Ite en mikää keskustan älämölö-loveri oo enkä toisaalt sit mihinkää metän keskellekää muuttas. Mut ku oon miettiny ni ei se ajatus jostai rauhallisemmast seudust sinänsä kuulosta niin kauheelt. Töihi pitäis kyl päästä kätevästi ja kaupan pitäs löytyy viärest, mut muuten se rauha vois ollaki aika jees?
Onks tääl ketää joka on katunu lähtöö cityst?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, olen katunut! Ja kadun vieläkin. Kyllä se on varma että kaupunkiin vielä lähden kunhan miehen kanssa löydettäis molemmat työpaikka mieleisestä kaupungista.

Vierailija
2/6 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastanut päätöstä. Nimittäin miehen kanssa muutin ja mies sitä halusi. Täällä on oikein mukavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt päinvastoin, eli muuttanut jo aikaa sitten tuppukylästä keskikokoisen kaupungin keskustan liepeille. Nautin edelleen suunnattomasti lyhyistä etäisyyksistä, lukuisista harrastusmahdollisuuksista, kaupunkielämästä ja kaikenlaisesta vaivattomuudesta. Lapsuus kului maalaistalon työleirillä, enkä voi ymmärtää maalaiselämän romantisoijia ja sinne haikailevia. Onneksi pääsin pois!

Vierailija
4/6 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku pikkukunta lähellä keskikokoista kaupunkia vois olla sulle ap ihan jees!

Vierailija
5/6 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa niistä pikkukunnista. Millaista asuminen on jossain syrjässä josta pääsee helposti kuitenkn ihmisten ilmoille?

Itse olen kyllä kaupunki-ihminen siinä mielessä, että rakastan kun kaikki on lähellä. Mutta mikään betonihelvetti-fani en ole vaan tykkäisim katsella ikkunasta muutakin kuin naapurin ikkunaa/parveketta/parkkipaikkaa.

Mihinkään metsän keskelle en tod. muuta, mutta en tiedä????? Harmittaa vaan kun tyyppi on oikein suloisen oloinen, mutta häntä ei varmasti saa enää kaupunkiin asumaan.
En viitsisi viedä juttelua ja tapailua hirveän pitkälle vain todetakseni ettei tule mitään.

Ja toisaalta se PITÄISI viedä, ihan vain siksi että jos en kokeile niin miten voin tietää.

Vierailija
6/6 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyiskö tuon aloituksen kirjottamaan vielä vähän ärsyttävämmin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi