Olisin odottanut enemmän Susanna Laineen kanssa. Seurustelee jonkun Petri Nygårdin kanssa
Halvalla meni. En olisi uskonut.
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Todellinen-yllatyspari-Susanna-Laineen-ja…
Kommentit (707)
MicMac kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MicMac kirjoitti:
Aika mummo toi Susanna irl. En ois tunnistanut.
Joku kertoi kuka se on, niin sitten tunnistit? Mites sun luonne, ei mitenkään ilkeä ja inhottava? Susanna ei ainakaan ole missään ketään haukkumassa. Se olisi selville jo tullut.
Ja eiköhän hän tulisi valituksi, jos kysyttäis naisilta miltä haluat mummona näyttää.
No mun mielikuva hänestä on huoliteltu, runsaskutrinen pitkänhuiskea blondi - varmaan useimmilla sama. Meinaatko, ettei joku tinder-deitti pettyisi, jos semmoisten kuvien jälkeen treffeillä olisi huputettu, kumarainen silmälasipää?
Silmälasit ja huppu päässä, kenties tuulelta kumarassa ja ehkäpä valokuvaajia väistäen näyttäis Kendall Jennerkin mummolta. Kuva on 1 nanosekunti, ja kamera on armoton, kauniskin voi näyttää satavuotiaalta.
Mutta tämä ulkonäkö ja sen haukkuminen ei nyt tainnut olla varsinainen aihe, ja toivoisin ettei missään ruodittaisi näin. Susannan missiajat takanapäin, nyt keskittyy ihan toisenlaisiin asioihin, ei hän edusta misseyttä enää.
MicMac kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MicMac kirjoitti:
Aika mummo toi Susanna irl. En ois tunnistanut.
Joku kertoi kuka se on, niin sitten tunnistit? Mites sun luonne, ei mitenkään ilkeä ja inhottava? Susanna ei ainakaan ole missään ketään haukkumassa. Se olisi selville jo tullut.
Ja eiköhän hän tulisi valituksi, jos kysyttäis naisilta miltä haluat mummona näyttää.
No mun mielikuva hänestä on huoliteltu, runsaskutrinen pitkänhuiskea blondi - varmaan useimmilla sama. Meinaatko, ettei joku tinder-deitti pettyisi, jos semmoisten kuvien jälkeen treffeillä olisi huputettu, kumarainen silmälasipää?
No jos joku pinnallinen typerys kuvaan ihastuu, niin ihan oikein, että "mummo" yllättää.
Vierailija kirjoitti:
Äkkiseltään kuulostaa epäsopivalta parilta, mutta toisaalta molemmat on symppiksiä julkisuuden henkilöitä,
sinänsä harvinainen ominaisuus suomalaisissa julkkiksissa.
Ja Petri on keskivertoo paremman näkönen tai ainakin ihan keskiverron näkönen tuon ikäsissä suomimiehissä.
Kyllä kelpais. Mutta, joo, mun mielestä Arttu Viskarikin on söpö symppis.
Tissit esiin ja pÌllut paljaaks!
Mitä se kellekkään kuuluu kenen kans Susanna hengailee.
Tää yhteikunta on sairas.
Peter Nygård. Nevöhööd.
Susanna on kaunis. En häntäkään tunne tv.n ulkopuolelta.
Älkää nyt hermoilko. Milloin parinmuodostus on tehty muita kuunnellen.
Muistan kun itsellenikin kaupattiin" ns fiksuja, siloiteltuja herroja. Valitsin suomalaisen jässikän, jolla sydän paikallaan ja talon työt luonnistuivat. Hyviä jälkeläisiä saimme lahjaksi.
Moni päivitteli valintaani, ei enää.
Oon kerran jutellut Petri Nygårdin kanssa hänen keikan jälkeen (ja älkää kysykö miksi olin keikalla koska musiikki on huonoa hänellä).
Mutta tyyppi oli keikan rivojen biisien jälkeen todella ystävällinen. Eli biisit ja tyyli on vaan rooli mitä vetää :)
Minkä ikäisiä nää henkilöt on? Susanna näyttää paljon vanhemmalta kuin Petri Nygård.
Mikäs siinä jos sopivat toisilleen, ei se seurustelu oo keltään pois.
Kiirettä pitää, jos meinaavat lapsia tehdä. Ainakin Susannalla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se kellekkään kuuluu kenen kans Susanna hengailee.
Tää yhteikunta on sairas.
Niin on, todellakin! Erään valmentajankin elämää vahditaan kuin korppikotkat saalista.
Jopa exien koiranulkoiluttaminen saa aikaan silmittömän raivon. Unohdetaan, että näissä mennään henkilökohtaisuuksiin ja ihan selvää kunnianloukkauskamaa ovat useat kommentit monissa solvaus- ja suoranaisissa vihaketjuissa. Miten voi mennäkin näin ihon alle itselle yhdentekevien seurustelut, erot ja yhteenmenot...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai te tajuatte, että Petri Nygård on roolihahmo? Petri Laurila, joka sitä esittää, on ihan eri ihminen. Mukava, fiksu ja ystävällinen, tunnen hänet vuosien takaa.
Toki se on roolihahmo. Mutta silti en osaa ottaa vakavasti aikuista miestä joka "räppää" alapäästä limaiseen sävyyn. Kyllähän se nyt jotain ihmisestä kertoo jos tuollaista sisältöä tuottaa vaikkakin sitten mukamas pelkästään vitsillä.
Hyvinhän sille kuulijakuntaa riittää. Jos ois halveksittu ja yleisen moralisoinnin kohteena, ei räppäilis yhtään mitään. Kansa tykkää.
Niin me ollaan erilaisia. Itse kuuntelen heviä ja klassista, mutta ei hetkauta Petrin musa mihinkään suuntaan, ainakaan tuomitsemaan tuntematonta jossain palstalla. ja täysin turhaa on jeesustella mistään roolimalleista, nykyajan murkut on aivan järkyttäviä pahimmillaan, huudellaan v-alkuista tauotta ja käydään jo opettajien kimppuun. Pitäiskö ensin lähteä noita vaikka pistämään kuriin.
No entä sitten? Kyllähän Luokkakokous-elokuvaakin porukka käy katsomassa, mutta silti itse pidän sitä nolona ja lapsellisena. Ei kai tässä mistään roolimalleista ole jeesusteltukaan, vaan enimmäkseen tässä on kai muidenkin mielestä kyse noloudesta ja keskenkasvuisesta huumorista.
eri
Niin, porukka tykkää. Sekö harmittaa? Huvittavaa ottaa noin tosissaan joku laulaja, joka sentään elättää itse itsensä, eikä ole missään rikollisten kirjoissa. Vaikuttaako kenenkään elämään yleensä mitenkään...
Ja roolimalleista yleensä puhutaan, kun tämän tyyppistä paheksuntaa esitetään. Näen suuren määrän huomattavasti huonompia. Maailma nyt vaan on tällainen, on niin valtavan paljon mistä mielensä pahoittaa, joka päivälle jotain. Jos vaan ottaa asiakseen. Ja jokainen kumppaninsa valitkoon. Aika törkeä kommentti tuo "Halvalla meni", kuin jostain eläimestä.
siis miksi ihmeessä minua harmittaisi yhtään mikään ja missä minä tai kukaan muukaan on pahoittanut mieltään tai kuka on sanonut, että koko elämä on nyt tämän ihmisen takia pilalla. :D Sanoin vain, että tuollainen "viihde" saa itsessäni aikaan ainoastaan myötähäpeää eikä tuollainen mies kovin kummoinen saalis ainakaan itselleni olisi. Kannattaisiko joskus lukea niitä kommentteja eikä aina lähteä taivastelemaan ja heittelemään olkiukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Oon kerran jutellut Petri Nygårdin kanssa hänen keikan jälkeen (ja älkää kysykö miksi olin keikalla koska musiikki on huonoa hänellä).
Mutta tyyppi oli keikan rivojen biisien jälkeen todella ystävällinen. Eli biisit ja tyyli on vaan rooli mitä vetää :)
Notta, sehän tekee hänestä sitten hienon ihmisen ja todella tavoiteltavan elämänkumppanin. Aika erikoisiin kohteisiin Susanna panostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia miehiä Suskilla sitten ennen on ollut? Ei mitään käryä.
Hän on bi.
Nuorena naisena seurusteli Jupe Tuomolan kanssa. Liekö ollut muita suhteita jotka olisivat tulleet julkisuuteen, pitempiä ainakaan
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä nää henkilöt on? Susanna näyttää paljon vanhemmalta kuin Petri Nygård.
Mikäs siinä jos sopivat toisilleen, ei se seurustelu oo keltään pois.
Susanna 40, Petri 46. Ihan normi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai te tajuatte, että Petri Nygård on roolihahmo? Petri Laurila, joka sitä esittää, on ihan eri ihminen. Mukava, fiksu ja ystävällinen, tunnen hänet vuosien takaa.
Toki se on roolihahmo. Mutta silti en osaa ottaa vakavasti aikuista miestä joka "räppää" alapäästä limaiseen sävyyn. Kyllähän se nyt jotain ihmisestä kertoo jos tuollaista sisältöä tuottaa vaikkakin sitten mukamas pelkästään vitsillä.
Hyvinhän sille kuulijakuntaa riittää. Jos ois halveksittu ja yleisen moralisoinnin kohteena, ei räppäilis yhtään mitään. Kansa tykkää.
Niin me ollaan erilaisia. Itse kuuntelen heviä ja klassista, mutta ei hetkauta Petrin musa mihinkään suuntaan, ainakaan tuomitsemaan tuntematonta jossain palstalla. ja täysin turhaa on jeesustella mistään roolimalleista, nykyajan murkut on aivan järkyttäviä pahimmillaan, huudellaan v-alkuista tauotta ja käydään jo opettajien kimppuun. Pitäiskö ensin lähteä noita vaikka pistämään kuriin.
No entä sitten? Kyllähän Luokkakokous-elokuvaakin porukka käy katsomassa, mutta silti itse pidän sitä nolona ja lapsellisena. Ei kai tässä mistään roolimalleista ole jeesusteltukaan, vaan enimmäkseen tässä on kai muidenkin mielestä kyse noloudesta ja keskenkasvuisesta huumorista.
eri
Niin, porukka tykkää. Sekö harmittaa? Huvittavaa ottaa noin tosissaan joku laulaja, joka sentään elättää itse itsensä, eikä ole missään rikollisten kirjoissa. Vaikuttaako kenenkään elämään yleensä mitenkään...
Ja roolimalleista yleensä puhutaan, kun tämän tyyppistä paheksuntaa esitetään. Näen suuren määrän huomattavasti huonompia. Maailma nyt vaan on tällainen, on niin valtavan paljon mistä mielensä pahoittaa, joka päivälle jotain. Jos vaan ottaa asiakseen. Ja jokainen kumppaninsa valitkoon. Aika törkeä kommentti tuo "Halvalla meni", kuin jostain eläimestä.
siis miksi ihmeessä minua harmittaisi yhtään mikään ja missä minä tai kukaan muukaan on pahoittanut mieltään tai kuka on sanonut, että koko elämä on nyt tämän ihmisen takia pilalla. :D Sanoin vain, että tuollainen "viihde" saa itsessäni aikaan ainoastaan myötähäpeää eikä tuollainen mies kovin kummoinen saalis ainakaan itselleni olisi. Kannattaisiko joskus lukea niitä kommentteja eikä aina lähteä taivastelemaan ja heittelemään olkiukkoja.
Joo, olkiukkoja ja höpö höpöä, mutta ihan rattoisastihan sinunkin aikasi näyttää täällä kuluvan. On tullut mielipide ihan selväksi, varmaan helpottaa jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia miehiä Suskilla sitten ennen on ollut? Ei mitään käryä.
Hän on bi.
Mistä tämä tieto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tyyppi oli keikan rivojen biisien jälkeen todella ystävällinen. Eli biisit ja tyyli on vaan rooli mitä vetää :)Notta, sehän tekee hänestä sitten hienon ihmisen ja todella tavoiteltavan elämänkumppanin. Aika erikoisiin kohteisiin Susanna panostaa.
Jospa se panostaa siihen julkisuuden ulkopuolella ihan erilaista elämää elävään Petriin? Petriin, jolla ei ole lätsää ja arskoja päässään? Petriin, jonka työminä kenties erikseen? Ehkä se tuntee miehen paremmin kuin yksikään meistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä jos sopivat toisilleen, ei se seurustelu oo keltään pois.Susanna 40, Petri 46. Ihan normi.
Joo toki, ikäero on ihan tavallinen. Luulin vain Petriä nuoremmaksi ja Susannaa vanhemmaksi...
No kyllä Petri Nygård on on huomattava parannus Kimmo Vehviläiseen, jonka kanssa oli myös pitkään yhdessä.
Äkkiseltään kuulostaa epäsopivalta parilta, mutta toisaalta molemmat on symppiksiä julkisuuden henkilöitä,
sinänsä harvinainen ominaisuus suomalaisissa julkkiksissa.
Ja Petri on keskivertoo paremman näkönen tai ainakin ihan keskiverron näkönen tuon ikäsissä suomimiehissä.