Olisin odottanut enemmän Susanna Laineen kanssa. Seurustelee jonkun Petri Nygårdin kanssa
Halvalla meni. En olisi uskonut.
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Todellinen-yllatyspari-Susanna-Laineen-ja…
Kommentit (707)
Mitä sinä odotin Susannan kanssa? Bussia?
Voi että mä tykkään, Susanna teki kunnon irtioton YLE:n kuplasta. Jotenkin mä luulen että Nygårdia ei olisi päästetty sinne PS ohjelmaan kun hän on julkisuudessa aika rivo, ei sovi YLE:n agendaan, mutta näin tamperelaista huumoria ymmärtäen kotona leipoo torttuja ja pitää muutenkin kodin asiat kunnossa. Enemmänkin tämä pitkäaikainen miesjuontaja, joka on niin kauhean suvaisevainen ja hyvä joka asiassa saattaakin olla kotioloissa aikamoinen mulkku.
Epäile, että tämä Kekäläinen ei ole niin mukava tyyppi siviilissä kuin hän antaa itsestään ilmi tässä ohjelmassa.
Suomessa on vähän kauniita, pitkiä valovoimaisia naisia. Pietarin metrossa on satoja kaunottaria, Suomessa harvoin edes miss Suomi on näyttävä. Susanna Laine on upea. Leena Brusin, Johanna Raunio ja Sari Aspholm olivat kaunottaria sekä tummista Riitta Väisänen oli nuorena missinä kuin Hollywood-elokuvatähti Rita H. Susanna Laine on myös aidon, hersyvän humoristisen oloinen, mahtava TV-kasvo. Puhelaulaja (räppäri) ei ole suomlaisen miehen ammatti, se on tyhjänpäivästä rääkymistä ja huumekauppiden melskaamista, jenkeistä kopioitu rappiotaidemuoto. Komea nainen ansaitsee tosimiehen rinnalleen eikä mitään räppääjää. Kiira Korpikin otti Pekan, investointipankkiirin.
Outo pari.
Luulisi Susannan olevan vähän liian ankea Petrille?
Toisaalta Susanna on halunnut ns. korkean profiilin miehen hinnalla millä hyvänsä. Se on ihan selvää. Ei hän ottaisi mitään tavallista miestä. Eli joku kuuluisa ja mieluusti rikas oli saatava. Ei niitä ihan hirveästi ole vapaana.
Minä ajattelen päinvastoin. Susanna Laine ei ole hyvä oikein missään.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on vähän kauniita, pitkiä valovoimaisia naisia. Pietarin metrossa on satoja kaunottaria, Suomessa harvoin edes miss Suomi on näyttävä. Susanna Laine on upea. Leena Brusin, Johanna Raunio ja Sari Aspholm olivat kaunottaria sekä tummista Riitta Väisänen oli nuorena missinä kuin Hollywood-elokuvatähti Rita H. Susanna Laine on myös aidon, hersyvän humoristisen oloinen, mahtava TV-kasvo. Puhelaulaja (räppäri) ei ole suomlaisen miehen ammatti, se on tyhjänpäivästä rääkymistä ja huumekauppiden melskaamista, jenkeistä kopioitu rappiotaidemuoto. Komea nainen ansaitsee tosimiehen rinnalleen eikä mitään räppääjää. Kiira Korpikin otti Pekan, investointipankkiirin.
Ota vähä vähemmän vinkkua. Mua ei kiinnosta mitkään Pietarin kaunottaret. Nygård on fiksu jätkä ja ymmärrän hyvin, että aivan upee seinäjokelainen Susanna tykkää tuollaisesta asioitaan eteenpäin vievästä miehestä.
28 sivua kommentteja kahdessa päivässä tällaisesta?
Hankkikaa elämä
En yhtään ihmettele. Jätti fiksun asiaohjelmankin ja meni mielummin Salkkareihin. Kertoohan sekin jostain.Tuskin tuon jälkeen työllistyy enää ainakaan mihinkään vakavasti otettavaan.
Vierailija kirjoitti:
28 sivua kommentteja kahdessa päivässä tällaisesta?
Hankkikaa elämä
Ja sä luit ne kaikki?
Nygård on älykäs kaveri, joka nauraa matkalla pankista. Tehnyt itselleen tuottavan brändin tästä esiintymisestä ja musiikista. Ei hän ole oikeasti se, mitä työkseen esittää.
Ettekö tätä tajunneet 😃
Vierailija kirjoitti:
Nygård on älykäs kaveri, joka nauraa matkalla pankista. Tehnyt itselleen tuottavan brändin tästä esiintymisestä ja musiikista. Ei hän ole oikeasti se, mitä työkseen esittää.
Ettekö tätä tajunneet 😃
Ihan alusta asti ollut mulle ainakin selvää. Ihan samalla tavalla toimi Kikka. Ei ollut mikään hutsukka, vaan huolehtiva perheenäiti. Häntä taidetaan vasta nyt arvostaa oikeasti, aikoinaan naurettiin.
Outoa, että jotkut ei tätä ymmärrä millään.
Vierailija kirjoitti:
Outo pari.
Luulisi Susannan olevan vähän liian ankea Petrille?
Toisaalta Susanna on halunnut ns. korkean profiilin miehen hinnalla millä hyvänsä. Se on ihan selvää. Ei hän ottaisi mitään tavallista miestä. Eli joku kuuluisa ja mieluusti rikas oli saatava. Ei niitä ihan hirveästi ole vapaana.
Petri Nygårdia ei taideta yleisesti kyllä pitää "korkean profiilin miehenä". Hieno ihminen voi toki olla, en tunne enkä tiedä tarkemmin, mutta maineensa ja julkisuuskuvansa eivät edusta mitään ihmeen korkeaa profiilia.
Susanna on aina tykännyt pahoista pojista.
Vierailija kirjoitti:
Epäile, että tämä Kekäläinen ei ole niin mukava tyyppi siviilissä kuin hän antaa itsestään ilmi tässä ohjelmassa.
Sama tuli mieleen tänään. Juontajaparit vaihtuu aika usein uuteen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai vaikkapa Jussi Vatasen vaimo sano olevansa Mr.Mallorcan vaimo. Vähän sama homma, tosin Nygårdhan ei ole omalla nimellään esillä lainkaan.
Onpas, se on Petriiiii !!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tuli mieleen tänään. Juontajaparit vaihtuu aika usein uuteen.
Onko Ella menossa TTK:n juontajaksi. Jossain näin luki. Jos on, niin valitsi itse työtarjouksen.
Onko Naigaardin oikeusjutusta kuulunut mitään uutta?
Luulin, että Susanna Laine on lepso. Se on jätkämäinen. Ei naisellinen.