Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisin odottanut enemmän Susanna Laineen kanssa. Seurustelee jonkun Petri Nygårdin kanssa

Kommentit (707)

Vierailija
461/707 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kamala ketju! Susanna vaikuttaa ihanalta. Tuo Petri jäänyt itselleni musiikin osalta vieraaksi, koska en tykkää kyseisestä musiikista, mutta yhteen aikaan jumputukselta ei voinut välttyä.

Siis jos musa on kuraa, niin eihän se ihmisestä mitään kerro!

Varmaan fiksuna hoksannut, että kansaan uppoaa alatyylinen sanoitus ja käärinyt siitä sievoiset summat. Onkohan sitä ihan hävettänytkin, kun aina ne lasit päässä.

Ja varmaan fiksuna hoksannut, että kun vain vetoaa johonkin roolihahmoon, saa ihan luvan kanssa p*rseillä ja silti porukka pitää oikeasti tosi fiksuna ja älykkäänä. :D 

Vierailija
462/707 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tämmöisen asian vatvontaketju. Petri on ainoa räppäri mitä voi kuunnella mutta onhan se rooli. En tunne kumpaakaan niin en tiedä millaisia ovat oikeasti. En oikeastaan tiedä miksi vastaan tähän? Asia kun ei oikeasti pahemmin kiinosta.

M.50 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/707 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Suskulla on vaan huono miesmaku. Tunnistan, koska mullakin on.

Ei ole, vaan hyvä miesmaku. Mieluummin itse ottaisin hauskan ja verbaalisesti lahjakkaan sekä komeankin miehen kuin jonkun kuivakan, tylsän, huonoryhtisen, kaljuuntuvan, akateemisen ja luonteeltaan tasaisen ja tylsän toimistoukon, jolla on hieman masua.

Tuohon välille mahtuu aika paljon miehiä. Nyt on elämänkoululaisen copet. Sääli ettei sinulla riitä rahkeet parempiin piireihin, mutta hyvä jos tuo mielikuva lohduttaa.

Tätä samaa yritin itsekin sanoa aikaisemmin, kun vaihtoehdoiksi laitettiin vain Nygård ja "koulutettu" sliipattu ylemmyydentuntoinen parempi ihminen. Että 95% "koulutetuista" eivät ole kuvauksen mukaisia. Paitsi ilmeisesti joidenkin palstamammojen mielikuvissa. Surullista.

Vierailija
464/707 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai te tajuatte, että Petri Nygård on roolihahmo? Petri Laurila, joka sitä esittää, on ihan eri ihminen. Mukava, fiksu ja ystävällinen, tunnen hänet vuosien takaa.

Toki se on roolihahmo. Mutta silti en osaa ottaa vakavasti aikuista miestä joka "räppää" alapäästä limaiseen sävyyn. Kyllähän se nyt jotain ihmisestä kertoo jos tuollaista sisältöä tuottaa vaikkakin sitten mukamas pelkästään vitsillä.

Hyvinhän sille kuulijakuntaa riittää. Jos ois halveksittu ja yleisen moralisoinnin kohteena, ei räppäilis yhtään mitään. Kansa tykkää.

Niin me ollaan erilaisia. Itse kuuntelen heviä ja klassista, mutta ei hetkauta Petrin musa mihinkään suuntaan, ainakaan tuomitsemaan tuntematonta jossain palstalla. ja täysin turhaa on jeesustella mistään roolimalleista, nykyajan murkut on aivan järkyttäviä pahimmillaan, huudellaan v-alkuista tauotta ja käydään jo opettajien kimppuun. Pitäiskö ensin lähteä noita vaikka pistämään kuriin.

No entä sitten? Kyllähän Luokkakokous-elokuvaakin porukka käy katsomassa, mutta silti itse pidän sitä nolona ja lapsellisena. Ei kai tässä mistään roolimalleista ole jeesusteltukaan, vaan enimmäkseen tässä on kai muidenkin mielestä kyse noloudesta ja keskenkasvuisesta huumorista. 

eri

Niin, porukka tykkää. Sekö harmittaa? Huvittavaa ottaa noin tosissaan joku laulaja, joka sentään elättää itse itsensä, eikä ole missään rikollisten kirjoissa. Vaikuttaako kenenkään elämään yleensä mitenkään...

Ja roolimalleista yleensä puhutaan, kun tämän tyyppistä paheksuntaa esitetään. Näen suuren määrän huomattavasti huonompia. Maailma nyt vaan on tällainen, on niin valtavan paljon mistä mielensä pahoittaa, joka päivälle jotain. Jos vaan ottaa asiakseen. Ja jokainen kumppaninsa valitkoon. Aika törkeä kommentti tuo "Halvalla meni", kuin jostain eläimestä.

Vierailija
465/707 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne sadat kaadotkin kuulu roolihahmon imagoon eikä oikeaan henkilöön.

Vierailija
466/707 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, vaan hyvä miesmaku. Mieluummin itse ottaisin hauskan ja verbaalisesti lahjakkaan sekä komeankin miehen kuin jonkun kuivakan, tylsän, huonoryhtisen, kaljuuntuvan, akateemisen ja luonteeltaan tasaisen ja tylsän toimistoukon, jolla on hieman masua.

Huono se on. Mulla on ollut näitä komeita ja hauskoja miehiä. Kaikki suhteet päättyneet johonkin katastrofiin: pettämistä, raakaa väkivaltaa, päihdeongelmaa, hylättyjä lapsia, rahasotkuja ym ym.

Vierailija
467/707 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susanna Laineelta.

Nimenomaan. Ap:n kannattaisi olla enemmän huolissaan äidinkielen (?) taidostaan.

Vierailija
468/707 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että Veskukaan ei niitä naisia pannut oikeesti, vaan se oli Uuno Turhapuro jollain lavastejötikällä???

Vierailija
469/707 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susanna Laineelta.

Nimenomaan. Ap:n kannattaisi olla enemmän huolissaan äidinkielen (?) taidostaan.

Niin, tuo Susanna Laineelta on siis ap:n kommentti sillä samalla minuutilla, kun aloitus on julkaistu ja hän huomasi virheensä. ap

470/707 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mummo toi Susanna irl. En ois tunnistanut.

Vierailija
471/707 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Been there, done that kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono se on. Mulla on ollut näitä komeita ja hauskoja miehiä. Kaikki suhteet päättyneet johonkin katastrofiin: pettämistä, raakaa väkivaltaa, päihdeongelmaa, hylättyjä lapsia, rahasotkuja ym ym.

Huonosti valittu, jos noin on käynyt. Oma kumppani on kumminkin valinta, ei sitä sinulle kukaan pakota.

Olen huomannut, että täyspäiset ei-akateemiset on yleensä jo naimisissa ennen 25 ikävuotta. Akateemissa on yleensä ongelmana, että pääkoppa ei kestä, jos muut menestyy.

Vierailija
472/707 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MicMac kirjoitti:

Aika mummo toi Susanna irl. En ois tunnistanut.

Joku kertoi kuka se on, niin sitten tunnistit? Mites sun luonne, ei mitenkään ilkeä ja inhottava? Susanna ei ainakaan ole  missään ketään haukkumassa. Se olisi selville jo tullut.

Ja eiköhän hän tulisi valituksi, jos kysyttäis naisilta miltä haluat mummona näyttää.

Vierailija
473/707 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri on lyriikoiden perusteella varmasti hauska mies ja sellaisistahan naiset tykkää? Ne komeat pukumiehethän voi olla mitä ikävämpiä narsisteja kotioloissa. Moni kakku päältä kaunis.

Vierailija
474/707 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Been there, done that kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonosti valittu, jos noin on käynyt. Oma kumppani on kumminkin valinta, ei sitä sinulle kukaan pakota.

Olen huomannut, että täyspäiset ei-akateemiset on yleensä jo naimisissa ennen 25 ikävuotta. Akateemissa on yleensä ongelmana, että pääkoppa ei kestä, jos muut menestyy.

Mä olin aikoinaan akateemisen pariskunnan kodinhoitajana. Alusta alkaen oli selvää, ja näyttivätkin käytöksellään ilman häpeää, että olen tyhmä ja yksinkertainen :D No, ei haitannut minua. Kunhan tein työni hyvin.

Sitten alkoivatkin mun ruuat maistua ja vieraatkin kiittelivät. Talon rouvahan siitä otti pultit ja alkoi olla tyyliä "Tästä en voi pistää paremmaksi" eikä se ollut kehua, vaikka niin luulisi. Oli kilpailuasetelma, minkä pisti alulle itsensä kanssa.

Tilanne kuumeni koko ajan, kun vielä perheen opiskeleva nuori vietti paljon aikaa kanssani jutustellen, eli piti varmaan mua ihmisenä, ja onhan minullakin omat opintoni takana. Osoittauduin kai sitten ihan normaaliälyiseksi, enkä provosoitunut kaikista ansoista (ruokaa ei ollutkaan jääkaapissa mistä laittaa, vaan lappu pöydällä "Unohdin mennä kauppaan, koeta keksiä jotain pakastimen rääppeistä" jne jne jne).

Osasipas olla häijy ihminen. Kaikki naisella oli mitä toivoa saattaa, mutta näytti todellisen luonteensa, kun ei pystynyt minua nujertamaan ja jalkoihinsa polkemaan, köyhää ja tyhmää maanmatosta.

Vierailija
475/707 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullut joskus mieleen, että ainakin julkisuuskuvan perusteella, kaksi toisilleen täydellistä vastakohtaa olisivat Susanna Laine ja Renaz Ebrahimi.

Eikä Laine ole mikään vanha, nainen parhaassa iässä. 

Vierailija
476/707 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tullut joskus mieleen, että ainakin julkisuuskuvan perusteella, kaksi toisilleen täydellistä vastakohtaa olisivat Susanna Laine ja Renaz Ebrahimi.

Eikä Laine ole mikään vanha, nainen parhaassa iässä. 

Joo, aloitus on ihmettelyä näiden kahden suhteesta, mutta ulkonäön haukkumiseksi ja mummotteluksihan tämä taas meni, kuten moukilla tapana.

Vierailija
477/707 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri näyttää ihan lapselta lasit päässä.Ilman laseja on miehekäs.Välillä ajattelen Robin voisi jo luopua siitä kenkä tyylistä,että pitää aina olla eriväriset.Ehkä joskus kasvaa tuosta ulos.

Vierailija
478/707 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa.

Vierailija
479/707 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että Veskukaan ei niitä naisia pannut oikeesti, vaan se oli Uuno Turhapuro jollain lavastejötikällä???

Ei, vaan jos Petri Nygård sanoo haastattelussa kaataneensa satoja naisia, niin Petri Laurila ei välttämättä ole. Jos Vesku kertoo elämäkerrassaan omana itsenään tehneensä jotain, niin siihen lienee turha sotkea Uunoa ja lavastejötikkää. Nygård on rooli kuten Uunokin.

Vierailija
480/707 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petri näyttää ihan lapselta lasit päässä.Ilman laseja on miehekäs.Välillä ajattelen Robin voisi jo luopua siitä kenkä tyylistä,että pitää aina olla eriväriset.Ehkä joskus kasvaa tuosta ulos.

Olen tätä odottanut. Ja eikös se lätkähtänyt turvalleen kerran siinä sen voltissa? Kun se yrittää liikaa, ja on niin miettinyt päänsä puhki joka kerran sitä stailaustaan, vaikka ois sata kertaa parempi rennompana ja antais itsensä loistaa sellaisena kuin on, eikä kikkailis. Kaunis poika, kunnollinen ja lahjakas, mutta liika on aina liikaa.