Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ehkäisyä suosittelet?

Vierailija
08.05.2015 |

Mikä itselläsi on käytössä, hyvät ja huonot puolet?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:25"]

Jos tulen raskaaksi, se ei minua haittaa. Iloinen ylläri. Olen aikuinen ja tiedän mitä teen. Toisin kuin teini-ikäiset.

[/quote]

Tämä ei ole mitään ehkäisyä. Ehkäsisyn tehtävä on estää lapsen syntyminen, koska lasta ei haluta.

Vierailija
22/32 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomi. Ainoa täysin haitaton menetelmä, lukuunottamatta varmoja päiviä. Oikein käytettynä erittäin luotettava, meillä toiminut jo 25 v, lapset saivat alkunsa heti kun haluttiin. Hormonitoiminta pysyy luonnollisena, ei vaikuta halukkuuteen, ei mielialaan, ei aiheuta lihomista eikä mitään muutakaan. Ei tarvitse sen takia käydä lääkärissä, ei muistaa ottaa pilleriä, ei lisää esim. kohdunulkoisen raskauden riskiä kuten kierukka, ei lisää vuotoa kuten kuparikierukka, ei aiheuta paikallista tulehdusta kuten kuparikierukka, eläinten ei tarvitse kärsiä käyttämäsi ehkäisyn takia, et kuormita elimistöäsi epäluonnollisilla hormoneilla, joten ei kasvata syöpäriskiäsi eikä veritulppariskiäsi, ei lisää mahdollisuuttasi suonikohjuihin, et kuormita luontoa hormonijäämillä jotka päätyvät takaisin itsellesi, miehellesi ja lapsillesi. Lisää yhdynnän kestoa, koska lisää miehen kestävyyttä kun tuntuma ei ole niin voimakas.

Mitä vielä? Ainoa menetelmä jota suostun käyttämään. Mies ei halua vasektomiaa, enkä itsekään halua turhaan leikkaukseen. Tämä on siis meille paras ja ainoa menetelmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä joku Lady Compin käyttäjä, kiinnostaisi kuulla kokemuksia

Vierailija
24/32 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lady Comp ollut käytössä aikoinaan. Ihan ok, aika pitkä tovi meni ennenkuin se alkoi näyttämään vihreää (eli opettelee tuntemaan sun kehosi). Mutta se on luotettava jos sitä uskoo ja punaisen + keltaisen valon kanssa pitää olla esim. kondomi.

Vierailija
25/32 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

23:n kanssa samat ajatukset! Kondomi on tosi siisti, ei tarvitse huolehtia mistään valumisista. Hirmuisen aktiivisille kortsu on toki kallis, mutta eivät muutkaan ehkäisymenetelmät ilmaisia ole. Mun mies ei myöskään ole innostunut vasektomiasta, enkä itsekään haluaisi leikkausta, koska ajatus mahdollisista varhaisista vaihdevuosista hirvittää. Pillereitä käytin nuorempana, mutta nyt en hormoneja itseeni vapaaehtoisesti enää työntäisi.

Vierailija
26/32 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on hyvä esimerkki siitä, että av ei ole teinien palsta. Painu Demille, 16-v.

Vierailija
27/32 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:14"]

Typerät ja tyhmät ihmiset ovat toki asia erikseen myös aikuisten puolella, mutta kyllä keskeytetyn yhdynnän ja vrmat päivät voi laskea sellaiseksi "raskaus ei ole katastrofi" -ehkäisyksi.

[/quote]

Eit tämä ole mitään ehkäisyä.
[/quote]

Kyllä on. Sopii erinomaisesti AIKUISILLE, joille vauva ei olisi katastrofi.

Vierailija
28/32 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:25"]

Jos tulen raskaaksi, se ei minua haittaa. Iloinen ylläri. Olen aikuinen ja tiedän mitä teen. Toisin kuin teini-ikäiset.

[/quote]

Tämä ei ole mitään ehkäisyä. Ehkäsisyn tehtävä on estää lapsen syntyminen, koska lasta ei haluta.
[/quote]

Tajuatko, että joillekin raskaus ei olisi katastrofi? Silloin tällainen ehkäisy on sopiva.

Vierailija
29/32 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttämättömälle en ainakaan voi suositella hormonikierukkaa.

Vierailija
30/32 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillerit ehkäisevät oikein mainiosti. Ei ole haluja ja alakerta on kuiva kuin Kalahari. Ei seksiä - ei lapsia. Woop!

Vierailija
31/32 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos raskaus ois miesten ongelma, meillä ois paljon parempia ehkäisykeinoja.. joo onhan se miestenki ongelma tietyllä tapaa mut naisille tarkotettu kaikki hormoonivalmisteet joista kärsiä.

Vierailija
32/32 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kierukan voi laittaa, vaikka ei olisi synnyttänyt. Itselläni ollut kaksi, mutta en ole synnyttänyt. Ensimmäistä kierukkaa ehdotettiin minulle jo 18-vuotiaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan