Fantasioita
Minkälaisia on? Vai onko minkäänlaisia? Haluaisitko oikeasti kokea, vai pitää vain fantasia-asteella? Kehtaatko/uskallatko kertoa?
Jos ketju ottaa hyvin tulta alleen, niin tiedä vaikka löytyisi jotain kokeilemisen arvoista. ;)
-Niksu
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:16"]
Näen nykyään joka yö unta N31 pitkäsäärisestä leidistä. Hänen tilava märkä pillunsa pystyy varmasti ottamaan kullini takaapäin sisään, ilman suurempaa tuskaa kummallekaan. Sieltä työntelen hitaasti, välillä jopa pohjaan asti. (terskan ympärys 16,5 cm ja pituus 19-20 cm.
Tätä vastaanottamaan ei monta naista ole löytynyt, ilman että joutuu olemaan ylivarovainen, eikä sitten itse siitä oikein nauti. N32 pystyy siihen varmasti, siinäpä sitä fantasiaa, voi kun ei olisi pelkkää sitä.
[/quote]
Mies paukutteli mua eilen tuon kokoisella dildolla (aika hintava, ihan aidon tuntuinen, ei mitään jellypaskaa) varmaan puoli tuntia ja aika rajusti. Alkuun ei meinannut upota niin pyysin pientä taukoa. Muutama syvä hengitys, vittu rennoksi ja johan lumpsahti mukavasti sisään:D Teki kyllä niin hemmetin hyvää! Laukesin kolme kertaa ja viimeisella kerralla niin voimakkaasti, että pääsi ihan parku:) Nyt on vähän maha kipeä, mutta huomenna taidan ottaa uudestaan. Ja ehkä vielä vähän isompaa. Pillu kuolaa jo pelkästä eilisen muistelusta... N32v
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 13:03"]
Näen nykyään joka yö unta N31 pitkäsäärisestä leidistä. Hänen tilava märkä pillunsa pystyy varmasti ottamaan kullini takaapäin sisään, ilman suurempaa tuskaa kummallekaan. Sieltä työntelen hitaasti, välillä jopa pohjaan asti. (terskan ympärys 16,5 cm ja pituus 19-20 cm.
Tätä vastaanottamaan ei monta naista ole löytynyt, ilman että joutuu olemaan ylivarovainen, eikä sitten itse siitä oikein nauti. N32 pystyy siihen varmasti, siinäpä sitä fantasiaa, voi kun ei olisi pelkkää sitä.
[/quote]
Mies paukutteli mua eilen tuon kokoisella dildolla (aika hintava, ihan aidon tuntuinen, ei mitään jellypaskaa) varmaan puoli tuntia ja aika rajusti. Alkuun ei meinannut upota niin pyysin pientä taukoa. Muutama syvä hengitys, vittu rennoksi ja johan lumpsahti mukavasti sisään:D Teki kyllä niin hemmetin hyvää! Laukesin kolme kertaa ja viimeisella kerralla niin voimakkaasti, että pääsi ihan parku:) Nyt on vähän maha kipeä, mutta huomenna taidan ottaa uudestaan. Ja ehkä vielä vähän isompaa. Pillu kuolaa jo pelkästä eilisen muistelusta... N32v
[/quote]
Juuri tuon takia sinua haluaisinkinM50+
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 13:28"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Hanki vaimollesi Real Feel Deluxe #12 pamppu. Siitä sovittelet rouvaan ja takaan, että vaimo tykkää ja kunnon sävärit;) N32v
Anteeksi jos pilaan keskustelunne, mutta tekee mieli kommentoida. Olen siis vajaa 20v. nainen. Itse ennen pidin paljon siitä että minua alistetaan seksin aikana. Paljoa asioita en pysty enää hyväksymään minulle tehtäessä hyväksikäytön vuoksi. Harmittaa paljon. Niin monia asioita mistä ennen nautin, mutta en pysty enää. Sinne meni vähänkin rajun seksin hauskuus yhdessä hujauksessa, nykyään en saa siitä muuta kuin pelkotiloja. Kummallista itellenikin vielä ajatella, että yksi ainut mies voi viedä iteltään niin paljon pois. Nimimerkillä parisuhteessa oleva, kuitenkin kaikkia miehiä jollakin tavalla pelkäävä..
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:58"]
Ehkä mä oon ollut sitten vähän lintukodossa tässä omassa suhteessani, mutta ihanko oikeasti on vaikeaa löytää naista joka laittaisi sukat jalkaan tai antaisi laueta iholle tai vaikka sitten seinälle asti, jos niikseen on :D Ei nuo nyt niin kummoisia pyyntöjä ole toteuttaa. Kehittyneessä länsimaassa on ihmisellä kuitenkin mahdollisuus päästä halutessaan suihkuun. Tuntuu, että heittäytyminen ja hauskuus maailmasta on kuolemassa ja sinkkujen maailma tuntuu entistä pelottavammalta paikalta, jos tämä tosiaan on tilanne :( N27
[/quote]
Älä pelkää, minä suojelisin sinua ja houkuttelisin tekemään vaikka mitä
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 06:34"]Anteeksi jos pilaan keskustelunne, mutta tekee mieli kommentoida. Olen siis vajaa 20v. nainen. Itse ennen pidin paljon siitä että minua alistetaan seksin aikana. Paljoa asioita en pysty enää hyväksymään minulle tehtäessä hyväksikäytön vuoksi. Harmittaa paljon. Niin monia asioita mistä ennen nautin, mutta en pysty enää. Sinne meni vähänkin rajun seksin hauskuus yhdessä hujauksessa, nykyään en saa siitä muuta kuin pelkotiloja. Kummallista itellenikin vielä ajatella, että yksi ainut mies voi viedä iteltään niin paljon pois. Nimimerkillä parisuhteessa oleva, kuitenkin kaikkia miehiä jollakin tavalla pelkäävä..
[/quote]
Uskon, että harmittaa, mutta traumatkin voivat lieventyä ajan saatossa. Varsinkin, jos niiden käsittelyyn saa jossakin vaiheessa apua. Sulla on vielä pitkälti matkaa jäljellä, joten ei kannata kokonaan heittää kirvestä kaivoon. On ihan mahdollista, että jossakin vaiheessa elämääsi miesten pelkosi väistyy ja pystyt nauttimaan vähän rajummastakin seksistä. Olen pahoillani kokemastasi vääryydestä.
N32v
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 04:58"]
Tää alkoholisti M50+ yrittää päästä "paksuterskan" liukkaille. Ai miksikö noin väitän? No, sieltä täältä tulee luettua tuon huru-ukon höpötyksiä. Oikein vituttaa se kirjoitusvirheiden määrä. Tarkoitan niin yksinkertaisia virheitä, joita ei voi kirjoittaa kuin kännissä ja niitä kirjoituksia on usein.
Säälittävää, että 50+ mies kirjoittelee kännissä ja muna kädessä nuorille naisille fantasioitaan täällä.
[/quote]
Kiitos kannustuksesta. Arvaa kuinka paljon sait minulle masennusta aikaiseksi. En ole kertaakan kirjoitellut täällä kännissä, enkä ole alkoholisti. Olen pohjimmiltani herkkä ihminen, joka tekee varmaankin "kirotusvirheitä". Tietkö juntti paljonko itkin viestisi luettuani?, olen sitten väärässä paikassa kirjoittamassa kun sinuakin ärsyttää ja vituttaa kirjoitusvirheeni.
Juuri naisilta sain alle kaksikymppisenä itseluottamusta seksissä. Sinulla 38 on alennuskompleksi jota kohdistat minuun. Olin hyvä rallikuski, hyvä maalari, hyvä puuseppä ja monessa muussakin asiassa. Olen ollut kahdessa autokolarissa jossa ystäviäni kuoli, syy ei ollut minussa. Sitten vedettiin matto jalkojen alta ja jäin eläkkeelle, kotityöt pystyn hoitamaan jus just. Se missä olen vielä hyvä niin seksissä, se minulle jäi missä olen hyvä. Eiköhän "kirotus virheistä" huolimatta ole tärkeintä että tulee teksti ymmäretyksi. Onhan täällä ole muillakin virheitä. Se väite joka ei pidä paikkaansa, että vokottelisin nuoria naisia tässä seksipalstalla ei pidä paikkaansa. Oletko kuullut sanan fantasia?, kuka sen voi minulta kieltää juntti. M50+
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 14:43"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 13:28"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Hanki vaimollesi Real Feel Deluxe #12 pamppu. Siitä sovittelet rouvaan ja takaan, että vaimo tykkää ja kunnon sävärit;) N32v
[/quote]
Hyvä idea N32. En nyt muista dollarin kurssia tuon hinta 75 dollarii, mitähän maksaisi euroina?, imukuppihan tuossa on enkä muista nyt oliko tuossa värinä?M50+.
Itse tilasin könttänä monen muun tuotteen kanssa niin en ole katsonut hintaa, mutta suomalaiset verkkokaupat myyvät hintaan 85-120€. Värinä löytyy, mutta itse en koskaan laita edes paristoja noihin real feel deluxe sarjan pamppuihin. Ne ei jotenkin tunnu itselleni sellaisilta värinäleluilta, nautin vain materiaalista ja koosta:)
N32v
Tää alkoholisti M50+ yrittää päästä "paksuterskan" liukkaille. Ai miksikö noin väitän? No, sieltä täältä tulee luettua tuon huru-ukon höpötyksiä. Oikein vituttaa se kirjoitusvirheiden määrä. Tarkoitan niin yksinkertaisia virheitä, joita ei voi kirjoittaa kuin kännissä ja niitä kirjoituksia on usein.
Säälittävää, että 50+ mies kirjoittelee kännissä ja muna kädessä nuorille naisille fantasioitaan täällä.
Kiitos kannustuksesta. Arvaa kuinka paljon sait minulle masennusta aikaiseksi. En ole kertaakan kirjoitellut täällä kännissä, enkä ole alkoholisti. Olen pohjimmiltani herkkä ihminen, joka tekee varmaankin "kirotusvirheitä". Tietkö juntti paljonko itkin viestisi luettuani?, olen sitten väärässä paikassa kirjoittamassa kun sinuakin ärsyttää ja vituttaa kirjoitusvirheeni.
Juuri naisilta sain alle kaksikymppisenä itseluottamusta seksissä. Sinulla 38 on alennuskompleksi jota kohdistat minuun. Olin hyvä rallikuski, hyvä maalari, hyvä puuseppä ja monessa muussakin asiassa. Olen ollut kahdessa autokolarissa jossa ystäviäni kuoli, syy ei ollut minussa. Sitten vedettiin matto jalkojen alta ja jäin eläkkeelle, kotityöt pystyn hoitamaan jus just. Se missä olen vielä hyvä niin seksissä, se minulle jäi missä olen hyvä. Eiköhän "kirotus virheistä" huolimatta ole tärkeintä että tulee teksti ymmäretyksi. Onhan täällä ole muillakin virheitä. Se väite joka ei pidä paikkaansa, että vokottelisin nuoria naisia tässä seksipalstalla ei pidä paikkaansa. Oletko kuullut sanan fantasia?, kuka sen voi minulta kieltää juntti. M50+
Sori M50+, tyhmästi kirjoitin olen pahoillani siitä. Mutta et se pulmunen ole sinäkään, tuolla sä "vittuilet" kun joku kirjoittaa terskan halkaisijasta tarkoittaen ympärysmittaa jne.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 18:10"]
Sori M50+, tyhmästi kirjoitin olen pahoillani siitä. Mutta et se pulmunen ole sinäkään, tuolla sä "vittuilet" kun joku kirjoittaa terskan halkaisijasta tarkoittaen ympärysmittaa jne.
[/quote]
En väitä olevani pulmunen. Mutta mielestäni en vittuile, kommentoin kyllä ja mielestäni olen kyseenalaistanut asian. En väitä, mutta muistaakseni kysyn monesti tai tarkoitit varmaan esimerkiksi juuri ympärysmittaa jne. Voisitko mahdollisesti laittaa puumerkkisi kuka olet, niin vältyttäisiin väärinkäsityksiltä. Voitaisiin kirjoittaa toisillemme mistä kenkä puristaa, eikä niin että häpäiset minut tuollaisella perättömällä kirjoituksellasiM50+.
Onko teillä mikälaisia leluja seksissä käytössä?. Olen fantasioinut siitä että pääsisin nartulle antamaan unohtumattoman käsittelyn. Sitoisin sinut niin että et pääsisi vastustelemaan N32, härnäisin sinua kullillani melkeen loppunasti et kerkeis saamaan orgasmia. Puristelisin ja näykkisin rintojasi, nuolisin vittuasi enkä antaisi sinun saada orgasmia. Kurittaisin sinua kauan ennen kun runnoisin kaluni vittuusi laukeaisin sinun kasvoillesi ja rinnoillesi. Nussisin sinua uudelleen että saisit orgasmisi M50+.