Fantasioita
Minkälaisia on? Vai onko minkäänlaisia? Haluaisitko oikeasti kokea, vai pitää vain fantasia-asteella? Kehtaatko/uskallatko kertoa?
Jos ketju ottaa hyvin tulta alleen, niin tiedä vaikka löytyisi jotain kokeilemisen arvoista. ;)
-Niksu
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 13:08"]Mulla on fantasiana ollut aina naiset sukissa. Yllättävän harva nainen on suostunut siihen. Anaaliseksi on toinen fantasia ja se on onnistunut useammin. Outoa? [/quote] Siis nylon sukissa vai villasukissa? Minulta on kerran yksi nuori herra kysynyt voinko pitää villasukkia jalassani seksin aikana. Noh, eihän siinä mitään ongelmaa tietenkään ollut, itse neulotut sukat vaan jalkaan ja hommiin:D Olihan se vähän outo pyyntö. N31/N32v
[/quote]
Sukkanauhasukissa. Tietenkin Stay upitkin käy. Erityisen kuumana saumallisiin sukkiin. Olen ollut aina.
Haluaisin ottaa suihin isäpuoleltani. Pikkuinka
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:11"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 13:08"]Mulla on fantasiana ollut aina naiset sukissa. Yllättävän harva nainen on suostunut siihen. Anaaliseksi on toinen fantasia ja se on onnistunut useammin. Outoa? [/quote] Siis nylon sukissa vai villasukissa? Minulta on kerran yksi nuori herra kysynyt voinko pitää villasukkia jalassani seksin aikana. Noh, eihän siinä mitään ongelmaa tietenkään ollut, itse neulotut sukat vaan jalkaan ja hommiin:D Olihan se vähän outo pyyntö. N31/N32v
[/quote]
Sukkanauhasukissa. Tietenkin Stay upitkin käy. Erityisen kuumana saumallisiin sukkiin. Olen ollut aina.
[/quote]
No melko helppo toteuttaa toisen mieliksi, ihme ettei naiset muka halua? Sitä paitsi titkittu on, että nainen saa paremmat orkut sukat jalassa :)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 10:46"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:06"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:25"] Fantasioin pitkään siitä, että mieheni ottaisi niin rajusti, että sattuu niin saatanasti. Ukko kävi sitten lukemassa yhden kerran, mitä se horo vaimo kirjoittelee Vauvalla:D Kyllä sain kyytiä ja olin mustelmilla kaksi viikkoa. Oli ihan kivaa ja kiihottavaa nähdä kuinka pitkälle mieheni sielu sietää mennä. Hänellä tulee kuitenkin raja vastaan aikaisemmin kuin minulla. Ei ole ihan niin raisua uusintaa tullut, perheväkivalta kyselyjä tulee ihan tarpeeksi muutenkin. Ehkä joskus taas:) N31 [/quote] Olen fantsioinut sinusta. Miten pitkälle uskaltaisit mennä kanssani, mustelmajutuista en pidä mutta sallitussamäärin kipua. Esimerkiksi nännin ja häppäreiden nipistimet, 69, ruoskiminen niin että sattuu mutta ei jää pysyviä jälkiä, vittusi nuollentaa, fistingkiä, rintojesi puristelua sekä nänniesi näykintää, rintojen väliin naintia, nussimista moneen otteeseen niin että olisit todellakin saanut tarpeeksi. Mitä keksittäisikään vain taivas olisi rajanaM50+. [/quote] Tiedän, että uskaltaisin mennä pidemmälle kuin sinulla riittäisi rahkeet;) Siedän sekä ruoskaa, että piiskaa värähtämättäkään. Kummastakaan en kyllä pidä yhtään. Minun alistaminen vaatii mieheltä todella paljon ja minut pitää tuntea, että osaa vetää oikeista naruista. Ja se mistä pidän, riippuu miehen persoonasta. Jos ei ole valmis satuttamaan oikeasti, on minun kanssani parempi pitäytyä tasavertaisessa seksissä. Itse myös dominoin mielelläni:) N31
[/quote]
Okei osaan minäkin satuttaa. Täällä palstalla ylläpito on niin tarkka että ei välttämättä sallisi kirjoituksiani huomattu on. Mielestäni olen asiallinen, seksissä sekopää ei oo vaimoni koskaan kylmäksi jäänyt, valittelee vaan pilluaan kun on kipeä ja kustessa kirvelee. samoten rintojaan kun ne ovat ruoskimisesta hellät. Istuminen on vaikeaa, koska ruoskin perseenkin helläksi. Kyllä sulla on sitten paksu nahka jollet tunne mitään ruoskiassa persettä, olen todella hyvä sängyssä. Miten päättelet etten saisi sinua tyydytetyksi?, kerroppa mitä pitäisi tehdä. Mutta varo ylläpitoa kun se on niin herkkähipiäinenM50+.
[/quote]
Tunnen kyllä nahoissani ruoskimisen, mutta ei se saa minussa aikaan reaktiota. Suuntaan tai toiseen. Sidottuna oleminen ei sytytä minua, jos ei kyseessä ole esteettistä ja eroottista japanilaista sidontaa. Miehen pitää pystyä hallitsemaan tilannetta oman henkisen tai fyysisen yliotteen kautta. Eikä kumpaakaan saa minusta helpolla. Oma mieheni on vahva fyysisesti ja sopivassa mielentilassa erittäin hallitseva. Hän myös tietää millä katseilla ja sanoilla hän saa hallinnan. Tämä siis koskee vain alistamista. Ihan tasavertaisessa seksissä minut on helppo tyydyttää panemalla tai fistaamalla. Nuolemalla on pari miestä onnistunut. Tykkään kuitenkin nuolemisesta ja kielen jälkeen laukean todella nopeasti esim yhdynnässä:) Eli minua on vaikea hallita, mutta ei tyydyttää.
N32v
Fantasioin seksistä työkaverin kanssa, tietenkin työpaikalla... kärähtämisen vaarahan olisi suuri ja seurauksetkin varmaan melkoiset. Tai sitten työajan jälkeen kun muut ovat (todennäköisesti) poistuneet ja saisimme olla vähän aikaa rauhassa... tietenkin hommat pitäisi kuitenkin hoitaa nopeasti ennenkuin vartija tulee paikat tarkastamaan. Mutta tietenkin ajatuksissani kiimahan olisi siinä vaiheessa jo niin suuri että nopeasti saisimme tyydytyksemmekin...
Mulla on kauan ollut suurimpana fantasiana saada toteutettua laukeaminen takaapäin pakaroille. Sieltä vähän nostaa niin, että lentää pitkin selkää, niskaa ja edessä olevaa seinää.
Tähän ei naiset suostu, kun tietävät että mulla (jostain syystä) lasti tuntuu lentävän vaikka naapurin pihalle asti, jos ei seinää ole edessä.
Sinähän varsinainen palomies olet. Pitäisiköhän sut värvätä johonkin VPK:hon tulipaloja "ampumaan"? Tuollaisen spermaruiskuttajan voisin kyllä päästää jopa lakanoideni väliin. N62
Itse olen fantasioinut naisen alistettavana olemisesta. kaikennäköistä miettinyt mutta mitään en keksi mihin en suostusi
Että N31 niiailisi edessäni pitkillä säärillään, kun tulen häneen takaapäin paksun terskani kanssa. Välillä koukistaisi jalkojaan niin paljon, että menisi melkein pohjaan saakka.
Antaisikohan N31 painaa ihan pohjaan saakka kyrpäni?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 07:20"]Antaisikohan N31 painaa ihan pohjaan saakka kyrpäni?
[/quote]
Kyllähän mua saisi pohjaan asti pökkiä:)
N31/N32v
Jaahas, jos on 22cm kyrpä niin miltä se tuntuis kun naida nakuttais pohjaan saakka? Olis kiva tietty sitoa hellästi kiinni jalat kädet, peittää silmät, dildo peppuun ja kyrpää pilluun ja suuhun vuoron perään, vähän repiä hiuksista ehkä läimäytellä pepulle, verropuku päällä, taluttaa kuin koiraa ja läimiä ja aina välillä naida, miltä tuntuis saada pitkää kalua ihan pohjaan saakka?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 09:38"]Jaahas, jos on 22cm kyrpä niin miltä se tuntuis kun naida nakuttais pohjaan saakka? Olis kiva tietty sitoa hellästi kiinni jalat kädet, peittää silmät, dildo peppuun ja kyrpää pilluun ja suuhun vuoron perään, vähän repiä hiuksista ehkä läimäytellä pepulle, verropuku päällä, taluttaa kuin koiraa ja läimiä ja aina välillä naida, miltä tuntuis saada pitkää kalua ihan pohjaan saakka?
[/quote]
Eipä tuo kahvaa myöten minuun uppoisi millään. Mutta niin pitkälle kuin menee saisi pökkiä. Pohjakosketus kertoo, että ollaan perillä:) Sattuisihan se ehkä jonkin verran.
N32v
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:06"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 09:38"]Jaahas, jos on 22cm kyrpä niin miltä se tuntuis kun naida nakuttais pohjaan saakka? Olis kiva tietty sitoa hellästi kiinni jalat kädet, peittää silmät, dildo peppuun ja kyrpää pilluun ja suuhun vuoron perään, vähän repiä hiuksista ehkä läimäytellä pepulle, verropuku päällä, taluttaa kuin koiraa ja läimiä ja aina välillä naida, miltä tuntuis saada pitkää kalua ihan pohjaan saakka? [/quote] Eipä tuo kahvaa myöten minuun uppoisi millään. Mutta niin pitkälle kuin menee saisi pökkiä. Pohjakosketus kertoo, että ollaan perillä:) Sattuisihan se ehkä jonkin verran. N32v
[/quote]
Oletko sinä se entinen N31?
Ehkä mä oon ollut sitten vähän lintukodossa tässä omassa suhteessani, mutta ihanko oikeasti on vaikeaa löytää naista joka laittaisi sukat jalkaan tai antaisi laueta iholle tai vaikka sitten seinälle asti, jos niikseen on :D Ei nuo nyt niin kummoisia pyyntöjä ole toteuttaa. Kehittyneessä länsimaassa on ihmisellä kuitenkin mahdollisuus päästä halutessaan suihkuun. Tuntuu, että heittäytyminen ja hauskuus maailmasta on kuolemassa ja sinkkujen maailma tuntuu entistä pelottavammalta paikalta, jos tämä tosiaan on tilanne :( N27
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:06"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 09:38"]Jaahas, jos on 22cm kyrpä niin miltä se tuntuis kun naida nakuttais pohjaan saakka? Olis kiva tietty sitoa hellästi kiinni jalat kädet, peittää silmät, dildo peppuun ja kyrpää pilluun ja suuhun vuoron perään, vähän repiä hiuksista ehkä läimäytellä pepulle, verropuku päällä, taluttaa kuin koiraa ja läimiä ja aina välillä naida, miltä tuntuis saada pitkää kalua ihan pohjaan saakka? [/quote] Eipä tuo kahvaa myöten minuun uppoisi millään. Mutta niin pitkälle kuin menee saisi pökkiä. Pohjakosketus kertoo, että ollaan perillä:) Sattuisihan se ehkä jonkin verran. N32v
[/quote]
Oletko sinä se entinen N31?
[/quote]
Joo, alkaa ikä jo painaa:)
N32v
Minun fantasiani on löytää jostain nainen joka olisi tasapainoinen, itsenäinen eikä olisi mitään isompia ongelmia itsensä ja elämänsä kanssa. Itsenäinen mutta kuitenkin pitäisi puolisostaan kiinni, ei väärällä tavalla itsenäinen eli piittaamaton. Ei pikavihainen luonne eikä herkästi suuttuva ja kyky sopia asioista. Kyky asettua toisen ihmisen asemaan ja käsittää että miltä toisesta saattaa tuntua. Ulkonäkö on sivuseikka ja riittää kuin talous on vain + merkkinen.
Tästä on mukava fantasioida sillä keski-ikään ehtineenä omalla kohdallani olen joutunut kokemaan että todellisuus ja fantasiat eivät aina kohtaa. Kaikkia tähänmennessä tapaamiani naisia on vaivannut silmiinpistävä itsekeskeisyys ja siittä eteenpäin lähes MT ongelmiin asti yltävät asiat itsensä kanssa.
Näen nykyään joka yö unta N31 pitkäsäärisestä leidistä. Hänen tilava märkä pillunsa pystyy varmasti ottamaan kullini takaapäin sisään, ilman suurempaa tuskaa kummallekaan. Sieltä työntelen hitaasti, välillä jopa pohjaan asti. (terskan ympärys 16,5 cm ja pituus 19-20 cm.
Tätä vastaanottamaan ei monta naista ole löytynyt, ilman että joutuu olemaan ylivarovainen, eikä sitten itse siitä oikein nauti. N32 pystyy siihen varmasti, siinäpä sitä fantasiaa, voi kun ei olisi pelkkää sitä.
Pidempiaikaisia fanatasioita ei ole, vaihtelevat aina fiiliksen mukaan. Tällä hetkellä kuvasto on aika ankeaa. Kun voisi edes harrastaa seksiä missä tahansa haluamassaan asennossa. Myös kaikenlainen ratsastelu olisi kivaa. Erityisesti mielessä on ollut jakkaralla dildon kanssa, mitä mies voisi katsella tai istua mun takana ja tarjota tuplapanon. Seksistä saunassa haaveilin jonkun aikaa kun siihen ei ollut mahdollisuutta, mutta se saatiin sentään miehen kanssa jotenkuten järjestymään viikonloppuna. Tai aniakin riittävän lähelle, mies sai katsella kun tyydytin itseni ja avustaa nännejä hieromalla/nipistelemällä ja sai sen jälkeen suihinoton. Kaikki muukin tietysti normaalisti toteutettavaa kamaa, nyt ei vaan kipujen takia onnistu. N27