Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä leikkiminen on vielä normaalia?

Vierailija
08.05.2015 |

Minkä ikäiseksi sinä tai lapsesi olette leikkineet? :)

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan vielä 13-vuotiaana leikkineeni ainakin barbeilla

Vierailija
2/43 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies 60v ja leikin aina vaan. Lelut on vaan iän mukana kasvaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsi lopetti leikkimisen joskus 10-v. Itse muistan vielä paperinukeilla leikkineeni murrosiässä. 

Vierailija
4/43 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikin edelleen vaikka olen lähes 40v

Vierailija
5/43 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä leikin lasten kanssa.
t.mies39v

Vierailija
6/43 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paljon pehmoleluja ja leikin niillä silloinkin kun lapsenlapsia ei ole luonani. 

T. Melkein 60v

Vierailija
7/43 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi leikkiminen pitäisi lopettaa jossain tietyssä iässä? 10-vuotias meillä leikkii vielä

Vierailija
8/43 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:44"]

[/quote]

Minulla on sinua hiukan vanhempi mies ja kyllä kuluu aikaa rautakaupoissa kun silmä lepää uusissa Makitoissa ja ruuveissa ;D

Vierailija
9/43 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 17v enkä tahtoisi millään lopettaa leikkimistä :) Leikin salaa kotona, "julkinen leikkiminen" loppui kai silloin kun aloitin yläasteen. Puen barbeja ja harjailen niiden hiuksia ja leikin niillä kotia :D Hävettää myöntää mutta joskus myös hoidan vauvanukkeja kun ne on niin söpöjä :3 Lapsuudesta täytyy pitää kiinni vielä kun voi, sillä minulla on vuosikymmeniä aikaa olla aikuinen :)

Vierailija
10/43 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:49"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:44"]

[/quote]

Minulla on sinua hiukan vanhempi mies ja kyllä kuluu aikaa rautakaupoissa kun silmä lepää uusissa Makitoissa ja ruuveissa ;D

[/quote]

Juu, näin on. Ei miehesi ole vielä alkanut autoilla kilpailemaan?

T.3

Vierailija
11/43 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin nelosluokkalainen leikkii edelleen päivittäin ja niin leikkii luokkakaverinsakin. Ottavat joskus leluja kouluunkin (pieniä eläinhahmoja) ja leikkivät niillä välitunneilla, kaikki luokan tytöt mukana ko. leikeissä.

Vierailija
12/43 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkiminen on ihanan vapauttavaa ja se kehittää mielikuvitusta. Suosittelen! :D

T: 19v.

Vierailija
13/43 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä muistan että ylä-asteella leikin aina sinne 14 vuotiaaksi asti. Sitten tuli muut kuviot ja leikkiminenkin jäi...

Vierailija
14/43 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt leikkivät nukeilla ja pojat tinasotilailla. Aikuisena asia on toisin päin.

Vierailija
15/43 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 12 v tyttö, joka innostuu välillä leikkimään. Varsinkin, jos pienempiä sukulaislapsia tulee kylään. Mökillä nuo ovat vielä sotaa 13 v.veljensä kanssa ja kiipeilevät pitkin ja poikin ja keinukin kiinnostaa.

Samaten kiinnostaa meikit ja tyttöjen hörhelöt.

Antaa lasten olla lapsia. Tylsiä aikuisia ehditään olla koko loppuikä.

Vierailija
16/43 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihminen voi leikkiä vaikka koko ikänsä, ei ole mitään ikää milloin se olisi epänormaalia. Sellaiset aikuiset on aika tylsiä, jotka ei osaa leikkiä edes omien lastensa kanssa, ei löydy minkäänlaista mielikuvitusta.

Vierailija
17/43 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ikä leikki-ikä.

Vierailija
18/43 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä leikkii 12-vuotias tyttö vielä. Toisaalta ulkopuolinen paine on suuri ja häpeilee leikkimistä. Luokkatoverit ovat ihan erilaisia ja notkuvat tuolla ostarilla. Siksi tyttö leikkiikin naapurin nuorempien lasten sekä 6-vuotiaan siskon kanssa omassa pihassa ja sitten samanikäisten kanssa tekee muita juttuja.

Vierailija
19/43 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan, kun piti alkaa salaa leikkimään siinä 5.-6.luokan tienoilla. Muut tytöt ryhtyivät yhtäkkiä isoiksi, ja ilkkuivat niitä jotka vielä leikimme. Meitä oli kaksi tyttöä luokassa, jotka olisivat välitunneille mieluummin leikkineet kuin seisseet ringissä puhumassa pojista ja tupakasta.
Mulla oli onneksi itseäni kolme vuotta nuorempu kaveri, jonka kanssa leikimme heillä tai meillä. Kun se tuli julkisuuteen, puolustauduin sillä että teen sitä mitä kaveri meillä ollessaan haluaa ja tässä tapauksessa leikin koska "penska" niin halusi. Meni läpi.
Nyt olen 24-vuotias, ja tykkään leikkiä ja pelata lasten ulkoilupelejä omien lasteni kanssa :) olen "suosittu" aikuinen myös ystäväpiirin lasten keskuudessa, koska olen teen oikeasti lasten kanssa asioita mielelläni.
Ä24

Vierailija
20/43 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi virheet, keitän tässä samalla keittoa :D ^
Ä24

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän