Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan muusikoksi

Vierailija
08.05.2015 |

Muuta en halua. Tavalliseen tylsää työhön en halua ja siksi en ole kouluttaunutkaa mihinkää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osaatko tehdä musiikkia ja soittaa ja tai laulaa hyvin? Siitä ois hyvä aloittaa.

Vierailija
2/7 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:38"]

Muuta en halua. Tavalliseen tylsää työhön en halua ja siksi en ole kouluttaunutkaa mihinkää.

[/quote]

Hahhah. No okei, jos olet ihan supertalentti niin sitten voit jopa pärjätä.

Noin muuten, muusikoita valmistuu kortistoon ihan älyttömän paljon. Ja ilman koulutusta (musiikin teoriaa) sinusta ei tule ammattimuusikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:38"]Muuta en halua. Tavalliseen tylsää työhön en halua ja siksi en ole kouluttaunutkaa mihinkää.
[/quote]

Et taida tajuta miten paljon se vaatii? Haluatko soolo artistiksi (eli tähän pop paska skeneen) vai bändiin? Kumpikin vaatii töitä. Bändi toiminta vielä enemmän. Olen itse 16v "muusikon alku" ja olen bändini solisti. Treenata pitää helvetisti, kehittyä pitää jatkuvasti ja keikkaakin pitää saada. Onneks meillä on keikkaa sillon tällöin. Mutta koskaan ei ole muusikolla helppoa. Et saa säännöllistä palkkaa, joudut rundeilla viihtymään ahtaassa dösässä bändikavereiden kanssa ja rahaa ei todellakaan tule paljoa. Olisiko kiva olla vierekkäisissä ahtaissa punkissa 4 hikisen jätkän kanssa keikan jälkeen? Itse aloitin bändini 2 vuotta sitten ja voin sanoa että bändin pitää tulla hyvin toimeen. Pitää olla suvaitsevainen ja kuunnella toisia. Keikat on illalla esim. klo.19.00-22.00 on yleisin keikka aikahaarukka. Roudaus vie aikaa,soundcheck vie aikaa. Treenikämppä pitää olla.

MUUSIKON AMMATTIIN EI RUETA KOSKA "EI JAKSA TEHÄ MUUTAKAAN." MUUSIKOKSI RUETAAN KOSKA HALUAA TEHDÄ TAIDETTA JA ON VALMIS KÄYMÄÄN LÄPI HELVETIN SEN TAKIA.

T.16v tyttö.

Vierailija
4/7 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/7 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:32"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:38"]Muuta en halua. Tavalliseen tylsää työhön en halua ja siksi en ole kouluttaunutkaa mihinkää. [/quote] Et taida tajuta miten paljon se vaatii? Haluatko soolo artistiksi (eli tähän pop paska skeneen) vai bändiin? Kumpikin vaatii töitä. Bändi toiminta vielä enemmän. Olen itse 16v "muusikon alku" ja olen bändini solisti. Treenata pitää helvetisti, kehittyä pitää jatkuvasti ja keikkaakin pitää saada. Onneks meillä on keikkaa sillon tällöin. Mutta koskaan ei ole muusikolla helppoa. Et saa säännöllistä palkkaa, joudut rundeilla viihtymään ahtaassa dösässä bändikavereiden kanssa ja rahaa ei todellakaan tule paljoa. Olisiko kiva olla vierekkäisissä ahtaissa punkissa 4 hikisen jätkän kanssa keikan jälkeen? Itse aloitin bändini 2 vuotta sitten ja voin sanoa että bändin pitää tulla hyvin toimeen. Pitää olla suvaitsevainen ja kuunnella toisia. Keikat on illalla esim. klo.19.00-22.00 on yleisin keikka aikahaarukka. Roudaus vie aikaa,soundcheck vie aikaa. Treenikämppä pitää olla. MUUSIKON AMMATTIIN EI RUETA KOSKA "EI JAKSA TEHÄ MUUTAKAAN." MUUSIKOKSI RUETAAN KOSKA HALUAA TEHDÄ TAIDETTA JA ON VALMIS KÄYMÄÄN LÄPI HELVETIN SEN TAKIA. T.16v tyttö.

[/quote]

Noin nuoreksi muusikoksi olet ymmärtänyt asian ytimen harvinaisen hyvin.

T. 60v muusikko

Vierailija
6/7 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:32"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:38"]Muuta en halua. Tavalliseen tylsää työhön en halua ja siksi en ole kouluttaunutkaa mihinkää. [/quote] Et taida tajuta miten paljon se vaatii? Haluatko soolo artistiksi (eli tähän pop paska skeneen) vai bändiin? Kumpikin vaatii töitä. Bändi toiminta vielä enemmän. Olen itse 16v "muusikon alku" ja olen bändini solisti. Treenata pitää helvetisti, kehittyä pitää jatkuvasti ja keikkaakin pitää saada. Onneks meillä on keikkaa sillon tällöin. Mutta koskaan ei ole muusikolla helppoa. Et saa säännöllistä palkkaa, joudut rundeilla viihtymään ahtaassa dösässä bändikavereiden kanssa ja rahaa ei todellakaan tule paljoa. Olisiko kiva olla vierekkäisissä ahtaissa punkissa 4 hikisen jätkän kanssa keikan jälkeen? Itse aloitin bändini 2 vuotta sitten ja voin sanoa että bändin pitää tulla hyvin toimeen. Pitää olla suvaitsevainen ja kuunnella toisia. Keikat on illalla esim. klo.19.00-22.00 on yleisin keikka aikahaarukka. Roudaus vie aikaa,soundcheck vie aikaa. Treenikämppä pitää olla. MUUSIKON AMMATTIIN EI RUETA KOSKA "EI JAKSA TEHÄ MUUTAKAAN." MUUSIKOKSI RUETAAN KOSKA HALUAA TEHDÄ TAIDETTA JA ON VALMIS KÄYMÄÄN LÄPI HELVETIN SEN TAKIA. T.16v tyttö.

[/quote]

Noin nuoreksi muusikoksi olet ymmärtänyt asian ytimen harvinaisen hyvin.

T. 60v muusikko
[/quote]

Ai täällä on muitakin muusikoita :D t.16v

Vierailija
7/7 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä, teen muutakin duunia.

t. m-50

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme