mitä odottamatonta äitiys toi elämääsi?
Kommentit (9)
Liikunnallisemman ja terveellisemmän elämän. Paljon uusia ystäviä ja kivaa tekemistä. Riitoja parisuhteeseen.
Oman ajan totaalinen puuttuminen. Ehkä sitten joskus kun lapset kasvaa. Ei miehellenikään jää yhtään omaa aikaa, niin vaikea alkaa itsellenikään sitä vaatimaan.
Se rakkauden määrä on jotain uskomatonta =)
Vieraiden ihmisten kiinnostus ja kommentointi raskausmahaan/vauvoihini (kaksoset)/synnytystapaan/imetykseen/siihen että lapset ovat erikokoisia/siihen että lapsilla on erilaiset vaatteet jne jne.
Jos kuljet normaalisti kaupassa kukaan ei piittää mutta koitappa mennä ison pallomahasi kanssa niin johan on taputtelijoita.
Kuka teidän mahoja taputtelee, siis tuntemattomat ihmiset? Minulla on kaksi lasta eikö kukaan koskaan kokettanut mahaani. Kuulostaa ihan omituiselle.
noh, vastausta kysymykseen, en olisi uskonut miten hauskaa lasten kanssa voi olla. Lapseni ovat teinejä, meillä on ihan samanlainen huumorin- ja tilannekomiikan taju ja nauramme usein ihan vedet silmissä. Olen saanut myös hyviä ystäviä lasten kavereiden vanhemmista ja jotkut kavereistakin ovat minulle todella läheisiä.
Jatkuvan ummetuksen. Luulin, että loppuisi synnytykseen, mutta edelleen 5 kk synnytyksestä sama tilanne :(