Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen äiti soittelee

Vierailija
08.05.2015 |

Olen seurustellut muutaman kuukauden erään miehen kanssa. Äitinsä soittaa minulle ainakin kerran viikossa, ja kyselee kaikkea "no mites teillä on mennyt, onko kaikki hyvin jne" mikä on kai vielä ihan ok, mutta sitten alkaa pojan asioista puhuminen... "Minua vähän huolettaa kun se puhui viimeksi, että hammas on kipeä... Niin sano sinä sille, että pitää käydä lääkärissä. Sinähän voit vaikka mennä mukaan." "Pojan pitäisi varmaan hankkia uusi puku niihin ja noihin juhliin, saakohan sitä itse aikaiseksi? Sinulla on hyvä silmä noihin vaatteisiin, lähdepä sinä mukaan valitsemaan!" Yms. Raivostuttavaa. Mies ei itse jaksa oikein reagoida noihin äitinsä juttuihin mitenkään, vastailee aina vaan että joo. Argh!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

#16 & #17, millaisia vässyköitä te olette kasvattamassa? Vanhempien tehtävä on opettaa lapsi pärjäämään omillaan aikuisena, eikä vain toivoa että kohdalle sattuu hyvä tyttöystävä joka ottaa äidin roolin.

Vierailija
22/28 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miestä kai itseäänkin ärsyttää äitinsä hössöttäminen. On vain niin tottunut siihen, että ei oikein kiinnitä edes huomiota. Minusta on vain jotenkin outoa, että minun pitäisi äidin mielestä kai hoitaa poikansa asioita. Emme edes asu yhdessä ja suhde on kuitenkin melko tuore. Toisaalta äiti on myös auttanut poikaansa paljon, osti hänelle kalusteet uuteen kämppään, kun hän muutti opiskelemaan ja ilmeisesti laittaa edelleen miehen tilille jonkun summan rahaa kuukausittain.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:37"]

Kuinka tanopää täytyy ihmisen olla että menee antamaan jonkun puhelinnumeron eteenpäin numeron haltijan lupaa kysymättä?

[/quote]

Eikö noita puhelinnumeroita saa selvitettyä ihan numerotiedustelusta? Entisaikaan puhelinluettelossa oli kaikkien numerot saatavilla, en nyt oikein näe sitä pahaa tässä jutussa.

Vierailija
24/28 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella olevani tuo miehen äiti, koska oma poika ei ihmeemmin välitä vaatteista (kunhan on ehjät ja puhtaat) eikä varaa aikaa hammaslääkäriin kuin viimeisessä hädässä jos silloinkaan. En kuitenkaan soita, mutta pojan tyttöystävältä saan aina tavatessa palautetta siitä, miten poika ei osta kivoja vaatteita ja että minun tulisi patistaa poika kaupoille. Ovat joskus käyneet yhdessä, mutta poika ei ole tuolloin suostunut ostamaan mitään, pitää tyttöystävän ehdottamia vaatteita turhan kalliina. Olen sanonut, että poika saa jo itse päättää, mitä päälleen pukee, on niin tehnyt jostain 6v iästä lähtien. En minä siihen puutu eikä ehkä kannata tyttöystävänkään puuttua. Minkä jälkeen on tullut pojalta soittoa, että "sanoit pahasti, väitit että tyttiksellä huono maku" . Huokaus.

Vierailija
25/28 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:33"]

Uhkaa sitä oikeustoimilla mikäli ei lopeta jatkuvia, sairaita uhkailusoittojaan. Ensi kerran kun soittaa, ilmoita heti polisiille hänen nimensä ja osoitteensa, osaavat käydä morjestamassa muoria! ;)

Eiköhän kurmitsa ala oppimaan!

[/quote]

Juuri noin kannattaa tehdä. Jos anoppi on nauhoittanut puhelut, selviää aika pian, kuka tässä kuviossa se sairas on. Ap saa maksaa sakot perättömästä ilmiannosta.

Vierailija
26/28 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:27"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:33"]

Uhkaa sitä oikeustoimilla mikäli ei lopeta jatkuvia, sairaita uhkailusoittojaan. Ensi kerran kun soittaa, ilmoita heti polisiille hänen nimensä ja osoitteensa, osaavat käydä morjestamassa muoria! ;)

Eiköhän kurmitsa ala oppimaan!

[/quote]

Juuri noin kannattaa tehdä. Jos anoppi on nauhoittanut puhelut, selviää aika pian, kuka tässä kuviossa se sairas on. Ap saa maksaa sakot perättömästä ilmiannosta.

[/quote]

Ai jaa :O, satiiri on hankala laji.

Vierailija
27/28 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas on se joka puheluita nauhoittaa.

Vierailija
28/28 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset