Miten pettänyt/pettävä mies käyttäytyy?
Kokemuksia petetyiltä kiitos! Olen kerran antanut anteeksi miehelleni pettämisen ja toista kertaa en sitä tule anteeksi antamaan. Luottaminen aika vaikeaa ja nyt vain mietin onko mies mahdollisesti pettänyt toistamiseen.. Mitään sen kummempia merkkejä ei ole, että näin olisi käynyt, mutta aloin vain miettimään asiaa, että olisiko mahdollisesti jotain sellaista mistä sen vois käytöksessä huomata..
Kommentit (37)
Muissa maailmoissa. Sählää. Seksi muuttuu.
Vahtii puhelinta hauskana.
Itsensä tällääminen, puhelin aina äänettömällä, meillä mies puuhaili autotallissa eli puhui puhelimessa....
Mies suuttuu jos epäilee turhaan!
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 06:32"]suuttuu, jos kysyy aiheesta
[/quote]
Kukaan mies ei varmasti suutu, jos aiheetta epäilee tai syyttää?
Unohda koko juttu jos alat omin päin tulkitsemaan.. joka tapauksessa tulet kuitenkin tulkitsemaan väärin ja sitten mies suuttuu. Tulehtuneessa suhteessa ei kannata olla ja sinä itse teet siitä pahemman. Jos olet antanut anteeksi, niin olet antanut anteeksi ja on aika siirtyä eteenpäin. Jos jatkat nalkuttamista ja epäilyä, niin suhde kuolee varmasti.
Valittaa ja arvostelee sinua, koska haluaa peusteita käytökselleen eli löytää mahdollisimman paljon huonoja puolia sinusta.
Voi olla yhtäkkiä erillälailla kiihkeä sängyssä, tai sitten ne eivät kiinnosta ollenkaan.
Toisinaan syyttelee puolisoaan pettämisestä. Jos sulla on miespuolinen kaveri niin tottakai olet pannut sitä jne.
Alkaa treenaamaan ja ostamaan uusia vaatteita, kiinnitttää huomiota myös alusvaatteisiin. Ailahteleva. T. Mies
Mun mies (entinen) alkoi pitää iltaisin puhelinta äänettömällä ja otti sen vessaankin mukaan. Alkoi tulla epämääräisiä menoja, saattoi olla "kaverin" luona parikin päivää. Kehtasi vielä kiistää viimeiseen asti, vaikka sain todisteita pettämisestä. Jätin sen sian, ruikutti mua takaisin vaikka kuinka kauan. Meni luottamus ihan totaalisesti ja olenkin ollut nyt yksin monta vuotta.
Onneks meillä pidetään puhelinta 'äänellisellä'. Selataankin välillä nettiä ristiin toistemme luureilta :) Meillä on niin ihana ja rakastava suhde että uskoisin huomaavani kyllä heti muutoksen.
Suuttuu silmittömästi kun luet sen tekstareita
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:39"]Onneks meillä pidetään puhelinta 'äänellisellä'. Selataankin välillä nettiä ristiin toistemme luureilta :) Meillä on niin ihana ja rakastava suhde että uskoisin huomaavani kyllä heti muutoksen.
[/quote]
Oletko kuullut kakkospuhelimista ja prepaid-liittymistä? :D
Seksiin tuli uusia kikkoja. Tosi hermostunut ja välinpitämätön. Toisaalta poti huonoa omaatuntia, niin sain lahjoja.