Meikitön päivä ahdistaa
En meikannut tänään ollenkaan enkä ole käynyt edes suihkussa vielä. T ällölättäpylly
Kommentit (11)
Ei ahdista. En ole ikinä meikannut.
Ei ahdista, koska en ole koskaan juurikaan meikannut. Ripsaria käytän silloin tällöin kun sen jaksan ripsiin sutia ja se on siinä. En saanut teininä meikata silloin kun olisi ollut otollinen aika sekin oppia, ja vanhemmiten ei sitten jaksanut vaan kiinnostaa eikä kärsivällisyys riittänyt opetteluun. Lisäksi minulla oli ajottain iho huonossa kunnossa (akne) joten tuntui paremmalta vaihtoehdolta olla hölväämättä naamaan kaikkea ylimääräistä.
Minulla on tummat kulmat (nypitytän säännöllisesti) ja silmät on rajattu kestopigmentoinnilla joten nuo ihan kivasti tuo kehystä naamaan.
Ahdistaa ja sit ahdistaa meikilliset päivät kun meikit menee päin ¤%&%& :D
En pidä meikittömiä, enkä suihkuttomia yöasulöffäilypäiviä, vaikka olisin yksin kotona sisällä koko päivän. Varmaan ahdistaisi, jos niin tekisin.
Enemmän ahdistais jos pitäis meikata.
Se se vasta ahdistaisikin ällötyksestä puhumattakaan, jos naamaan pitäisi mättää monta kerrosta lahonestoaineita, että olisi mukamas kaunis. Ei kiitos! Mieluummin ruma luomuna. En ole naamaani paklannut sen jälkeen, kun finnit katosivat ja siitä on todella paljon aikaa.
Oon 14. En varmaankaan meikkais säännöllisesti jos ei ois niin huonos kunnos iho..
En pidä meikittömiä päiviä muuta kuin joskus lomilla, kun ei tarvi mennä ihmisten ilmoille lainkaan. Näytän väsyneeltä ja sairaalta ilman meikkiä (syy ihan vaan ikä, jota jo 42 vuotta).
Kyllä ahdistaisi jos töihin pitäisi mennä meikittä. Työkaverit varmaan kyselisi mitä mulle on tapahtunut tai oonko kipeä. Tai ei ne edes tunnistaisi :D
Ahdistaako sinua meikitön päivä? Ap