Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Céline Trapeze bag - en tajua (tätäkään...)

Vierailija
07.05.2015 |

Osallistuin vähän aikaa sitten täällä keskusteluun, jossa ihmeteltiin, mitä ihmiset näkevät Luis Vuitton -laukuissa. Siis makunsa todellakin kullakin, ja jos joku vilpittömästi ko. laukuista tykkää niin kuka minä olen tuomitsemaan. En vain ihan tajua summia, joita ihmiset ko. laukuista pulittavat - moni kun tuntuu maksavan vain siitä, että merkki on muodissa ja ns. hienoa.

Nyt luin Mariannan blogia (josta muuten kyllä tykkään paljon monesta syystä) ja siellä hypetystä nyt taas Célinen Trapeze-laukusta, jota nyt ollaan lähdössä metsästämään Pariisisista asti ja josta monet muutkin bloggaajat ym ovat ihan haltioissaan - ja joka minun mielestäni on vielä rumempi kuin monet LV-laukut... ihan sama mikä väri...

...tämän postauksen pointti? Onko mun maku oikeasti ihan huono? Enkö vain tajua trendejä?! (Vaikka mulla olisi rahaa kuinka paljon tahansa, en haluaisi käyttää tai omistaa näitä laukkuja, musta ne on vaan rumia...!)

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 34, ja anteeksi hölmöily, en ehtinyt tarkistaa :) mun mielestä tuolla blogin sivulla luki että ostettu "Furlan" liikkeestä siellä ja siellä... mut luin liian nopsaan. Kiitos. Merkistä riippumatta tykkään :D

Nyt häivyn töihin taas. Mutta käyn illalla tsekkaamassa jos joku on linkannut lisää kivoja laukkuja :)

ap (joka ei tunne merkkejä ja tykkäilee laukuista ihan estetiikan vuoksi :)

Vierailija
22/49 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:17"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:10"]Katselin noita celine-laukkuja. On tehty vasikannahasta. Näytti olevan elefantin poikasenkin nahkasta tehtyjä laukkuja. Vastenmielistä, miten joku voi nautiskellen tukea tuollaista toimintaa? Tulee mieleen Cruella de vil.    [/quote] Mistä se laukku sitten tulisi tehdä? Muovista, joka tason tehty öljystä?

[/quote]

Mä käytän laukkuja jotka on tehty ravinnoksi kasvatettujen/teurastettujen eläinten nahasta. Eettistä, edullista ja hyvännäköisiä. Merkkilaukkuja en vain käsitä vaikka laadukkaita tuotteita ostan mielelläni. Varsinkin sellaiset joissa killuu tai kiiltelee logo ovat erityisen mauttomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:55"]

Hyvä ap tuo ruskea "furla" on Mulberry :D

[/quote]

Katsoin ihan samaa ja toinen laukku vielä L.K.Bennett. Toisaalta kaikki pohja meni jo siinä, kun halutaan VALKOINEN laukku. Ymmärrän, että teinit ostaa sen HenkkaMaukan valkoisen muovilaukun, mutta että aikuisetkin..?

Vierailija
24/49 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

39: mieluummin valkoinen laukku (mun maku) kuin "terveyssidelaukku" :) Kuten sanottu, kaikilla on makunsa.

Pitäisikö mun ikäisen (33) käyttää vain mustia laukkuja?! :)

Vierailija
25/49 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:57"]

Chanelit ovat ajattoman tyylikkäitä.

[/quote]

On kaunista perinteistä Chanelia ja mauttomampaa uudistekele-Chanelia.

Chanel Boy-laukun läppä näyttää ladon tai navetan ovelta jossa vanha kulahtanut ja osittain hajonnut lukko.

Chanel Classic Flap 2.55 eli se blogilaukku on venäjätyylinen, ja se on Karlin 80-luvulla suunnittelema ja varmaan sinne markkinoille suunnattukin koska siinä on tuollainen näkyvä logo

Chanel Reissue 2.55 on ainoa kaunis laukku, se on tämä Coco Chanelin alunperin 1955 suunnittelema ja hänen itsensä kantama. Coco ei olisi varmaan koskaan kelpuuttanut Classic Flapia eikä Boyta mallistoonsa!

http://www.addictedtodesigners.com/wp-content/uploads/2014/09/4_foto-1-22-1.jpg

Tuo aluperäinen palasi Chanelin valikoimaan viime vuosikymmenellä eli saa tänä päivänäkin pieninä rajoitettuna erinä, mutta se on paljon kalliimpi kuin Classic Flap tai Boy ja siksi harvinaisempi. Tuo Cocon laukkumalli on naisellinen ja aion ostaa itselleni sellaisen vielä joskus :)

Vierailija
26/49 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki täällä keskustelevat taitavat olla juuri niitä joilla on niitä Bulgarian ja Turkin "VITTONeita" ja ottivat nokkiinsa? =D

Vierailija
27/49 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämmöinen Chanel teidän mielestä muka klassinen ja tyylikäs?

http://fashionphile.com/includes/images/BW73905/BW73905-CHANEL%20PATENT%20QUILTED%20MINI%20FLAP%20GREEN_A.jpg

http://fashionphile.com/includes/images/BW67787/BW67787-CHANEL%20PATENT%20MINI%20FLAP%20GREY_A.jpg

Coco Chanel kääntyisi haudassaan jos tietäisi että hänen nimellään tehdään jotain tuommoisia muovisen näköisiä kiiltonahkalaukkuja, ja maksaako joku noista oikeasti monta tonnia?!

Vierailija
28/49 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:11"]Kaikki täällä keskustelevat taitavat olla juuri niitä joilla on niitä Bulgarian ja Turkin "VITTONeita" ja ottivat nokkiinsa? =D
[/quote]

Mulla ei ainakaan ole yhtään merkkilaukkua eikä feikkiä. Ompelen itse ja ostan alesta ja kirppareilta. En jaksa googlettaa joten kysyn täältä: Mitä tuo etsitty laukku maksaa?

Vierailija
29/49 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää se menkkaside-laukku?

Vierailija
30/49 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...joo siltäkin se näyttää kyllä :)

www.mariannan.com

t. ap

Vierailija
31/49 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä mielestäni tosi ruma laukku. Ja trendit on muutenkin turhia

Vierailija
32/49 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten te saatte tosta menkkasiteen? :D

Vierailija
33/49 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos trapeze on susta ruma niin googlaa celine phantom....

celine luggage muuten on musta ihan kiva, vaikka onkin just sellanen siivekäs, mutta toi phantom on kamala :D

Vierailija
34/49 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 00:01"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:55"]

Onpas ruma! Tuon hinnalla saisi Chanelin 2.55-laukun, joka on oikeasti klassisen kaunis ja ajaton...

[/quote]

Tarkoititko Chanelin 4:55-laukkua :P

[/quote]

Se naurava laukku joita mummo-anselmiinat kuskaa helkaman korissa? :D

Vierailija
35/49 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ruma! Tuon hinnalla saisi Chanelin 2.55-laukun, joka on oikeasti klassisen kaunis ja ajaton...

Vierailija
36/49 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Phantomin tai Luggagen vetoketjutaskun ja kahvan kiinnikkeiden muodostaman naaman kerran näkee, sitä ei enää pysty olemaan näkemättä.

Vierailija
37/49 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Celine helvetisti hienompia ku lveet :-D

Vierailija
38/49 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:56"]

Kun Phantomin tai Luggagen vetoketjutaskun ja kahvan kiinnikkeiden muodostaman naaman kerran näkee, sitä ei enää pysty olemaan näkemättä.

[/quote]

se on niin paras kun siinä on se naama. eBayssa kaikki feikit löytää hakusanalla "smile bag" :D

Vierailija
39/49 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:50"]

Jos trapeze on susta ruma niin googlaa celine phantom....

celine luggage muuten on musta ihan kiva, vaikka onkin just sellanen siivekäs, mutta toi phantom on kamala :D

näen naamoja =D

[/quote]

Vierailija
40/49 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:55"]

[/quote]

Tarkoititko Chanelin 4:55-laukkua :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi