Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Céline Trapeze bag - en tajua (tätäkään...)

Vierailija
07.05.2015 |

Osallistuin vähän aikaa sitten täällä keskusteluun, jossa ihmeteltiin, mitä ihmiset näkevät Luis Vuitton -laukuissa. Siis makunsa todellakin kullakin, ja jos joku vilpittömästi ko. laukuista tykkää niin kuka minä olen tuomitsemaan. En vain ihan tajua summia, joita ihmiset ko. laukuista pulittavat - moni kun tuntuu maksavan vain siitä, että merkki on muodissa ja ns. hienoa.

Nyt luin Mariannan blogia (josta muuten kyllä tykkään paljon monesta syystä) ja siellä hypetystä nyt taas Célinen Trapeze-laukusta, jota nyt ollaan lähdössä metsästämään Pariisisista asti ja josta monet muutkin bloggaajat ym ovat ihan haltioissaan - ja joka minun mielestäni on vielä rumempi kuin monet LV-laukut... ihan sama mikä väri...

...tämän postauksen pointti? Onko mun maku oikeasti ihan huono? Enkö vain tajua trendejä?! (Vaikka mulla olisi rahaa kuinka paljon tahansa, en haluaisi käyttää tai omistaa näitä laukkuja, musta ne on vaan rumia...!)

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo merkkilaukkujen nätimmästä päästä!

Vierailija
2/49 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on varaa parasta, miksi tyytyisi huonompaan? Ei nyt siis juuri tästä laukusta vaan ihan yleisesti luksusituotteiden ostamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaan ruma! On täällä muitakin, joilla on huono maku :)

Vierailija
4/49 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin noita celine-laukkuja. On tehty vasikannahasta. Näytti olevan elefantin poikasenkin nahkasta tehtyjä laukkuja. Vastenmielistä, miten joku voi nautiskellen tukea tuollaista toimintaa? Tulee mieleen Cruella de vil. 

Vierailija
5/49 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:10"]Katselin noita celine-laukkuja. On tehty vasikannahasta. Näytti olevan elefantin poikasenkin nahkasta tehtyjä laukkuja. Vastenmielistä, miten joku voi nautiskellen tukea tuollaista toimintaa? Tulee mieleen Cruella de vil. 

[/quote]

Mistä se laukku sitten tulisi tehdä? Muovista, joka tason tehty öljystä?

Vierailija
6/49 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:50"]

Jos trapeze on susta ruma niin googlaa celine phantom....

celine luggage muuten on musta ihan kiva, vaikka onkin just sellanen siivekäs, mutta toi phantom on kamala :D

[/quote]

Mäkin tykkään tosta Luggage-laukusta, Phantomista ja Trapezesta en niinkään. Todella rumia merkkilaukkuja on mielestäni Chanelin tikkihirvitykset. Se tikkikuosi ei vaan istu luxusbrändiin, ei sitten millään. Jos Celinen (ja ilmeisesti muutkin merkkilaukut) on ap:n mielestä kauheita, niin toivoisin, että hän linkkaisi esimerkkejä edullisista/ei-merkkilaukuista, jotka hänen mielestään on kauniita tai joita hän käyttäisi. Mua kiinnostisi kovasti, oon itsekin etsiskellyt kaunista ja edullista laukkua, jota esim. Guess ei tosiaankaan ole. Ap, linkkaa jotain!

Vierailija
7/49 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:50"]

Jos trapeze on susta ruma niin googlaa celine phantom....

celine luggage muuten on musta ihan kiva, vaikka onkin just sellanen siivekäs, mutta toi phantom on kamala :D

[/quote]

Mäkin tykkään tosta Luggage-laukusta, Phantomista ja Trapezesta en niinkään. Todella rumia merkkilaukkuja on mielestäni Chanelin tikkihirvitykset. Se tikkikuosi ei vaan istu luxusbrändiin, ei sitten millään. Jos Celinen (ja ilmeisesti muutkin merkkilaukut) on ap:n mielestä kauheita, niin toivoisin, että hän linkkaisi esimerkkejä edullisista/ei-merkkilaukuista, jotka hänen mielestään on kauniita tai joita hän käyttäisi. Mua kiinnostisi kovasti, oon itsekin etsiskellyt kaunista ja edullista laukkua, jota esim. Guess ei tosiaankaan ole. Ap, linkkaa jotain!
[/quote]

Good point. Jään itsekin mielenkiinnolla odottamaan.

Vierailija
8/49 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ap ei koskaan enää palannut...

Vierailija
9/49 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on töissä tähän aikaan päivästä. (Nyt lounastauolla täällä käväisemässä.) Mulla ei valitettavasti ole koko päivää aikaa istua av:lla... enkä nyt ehdi alkaa käydä mitään merkkien omia sivuja läpi.

Pikapikaa, pari esim merkkilaukkua joita käyttäisin todella mielelläni (enkä siis todellakaan väitä että mun maku olisi parempi kuin kenenkään muunkaan, kunhan nyt vain ihmettelin Trapezeen liittyvää joukkohysteriaa...)

Furlan ruskea (tuo musta kuvassa menettelee myös. löysin tän googlaamalla Furlaa kuvahaulla eli en tunne blogia muuten): http://2.bp.blogspot.com/-Pr1aCYehdkc/VGj0eNCqf7I/AAAAAAAACho/RDRx_odfKUM/s1600/PB161670.JPG

Ted Baker Tulip: https://www.zalando.fi/ted-baker-tulip-shopping-bag-black-te451h019-q11.html

Anne Klein: http://www.anna-collections.com/wp-content/uploads/2015/03/Anne-Klein-New-Recruits-Satchel-Top-Handle-Bag-WhiteMulti-One-Size-0-0.jpg

Tässä siis vain muutama. En ehdi enempää. Laittakaa tekin oman makunne mukaisia laukkuja :) Mä haluaisin itse valkoisen, mutta vielä hakusessa.

Vierailija
10/49 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:55"]

Onpas ruma! Tuon hinnalla saisi Chanelin 2.55-laukun, joka on oikeasti klassisen kaunis ja ajaton...

[/quote]

Chanelin edullisin klassinen 2.55-laukku taitaa olla 3650 euron paikkeilla juuri nyt. Ei kai tuo Celine niin paljoa maksa.

Vierailija
11/49 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliiiiiis, älkää kirjoittako Luis Vuitton tai Luis Vitton koska niissä karseissa feikkilaukuissa lukee noin.

Pliiiiis, älkääkä lausuko sitä VITToniksi koska se viittaa just tommoiseen feikkiin, ja jos ette osaa sanoa sitä ranskaksi että Vyitoon niin sanokaa Vuitton kuten se kirjoitetaankin, tai vaikka Luiskanvuiska tai VuikkariLuikkari kuten täällä Helsingissä sanotaan :D

Vierailija
12/49 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valentinon Rockstud on myös tuollainen sivurepsottava terveyssidelaukku.

http://cdnd.lystit.com/photos/704d-2013/12/26/valentino-garavani-yellow-rockstud-tote-product-1-16445268-0-833289038-normal_large_flex.jpeg

Minua häiritsee noissa trapeze-malleissa se että taskuvoron käsi pääsee kätevästi noista avoimista päistä sisään, suoraan kuin putkesta!

Vierailija
13/49 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:43"]Nyt luin Mariannan blogia (josta muuten kyllä tykkään paljon monesta syystä) ja siellä hypetystä nyt taas Célinen Trapeze-laukusta, jota nyt ollaan lähdössä metsästämään Pariisisista asti ja josta monet muutkin bloggaajat ym ovat ihan haltioissaan

[/quote]

Mikä idea sitä on lähteä Pariisista hakemaan? Onko se laukku jotenkin hienompi ja upeampi kun voi sanoa että sen haki sieltä? Tuleeko siitä joku aito rakkauslaukku jos sen noutaa jostain kaukaa?

Helsingistä nimittäin saa tuota samaa laukkua liikkeestä ja vielä samaan hintaan kuin Ranskassa! Tiedän koska olen käynyt katsomassa.

Minä ostaisin Suomesta ja etenkin vielä jos ne on saman hintaisia Suomessa koska haluan tukea suomalaisten myyjien työpaikkoja vaikka tuotteen liikkeeseenostohinta menisikin Ranskaan kyseiselle merkille mutta suomalainen työntekijä maksaa sentään veronsa tänne ja laukusta jäänyt kate mahdollistaa sen myyjän palkan!

Vierailija
14/49 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:58"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:56"]

Kun Phantomin tai Luggagen vetoketjutaskun ja kahvan kiinnikkeiden muodostaman naaman kerran näkee, sitä ei enää pysty olemaan näkemättä.

[/quote]

se on niin paras kun siinä on se naama. eBayssa kaikki feikit löytää hakusanalla "smile bag" :D

[/quote]

Mä haluaisin laukun joka irvistää rumasti ja sen myötä v-ttuilee kaikille vastaantulijoille...... :D

Vierailija
15/49 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 00:07"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:49"]

Siis miten te saatte tosta menkkasiteen? :D

[/quote]

väännetään nyt rautalangasta

siinä on siivekkeet. ihanniinku libressessä.

[/quote]

Kun laukku on vielä vaalea mieleen tulee ihan terveyssiteet.

Vierailija
16/49 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:47"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:58"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:56"]

Kun Phantomin tai Luggagen vetoketjutaskun ja kahvan kiinnikkeiden muodostaman naaman kerran näkee, sitä ei enää pysty olemaan näkemättä.

[/quote]

se on niin paras kun siinä on se naama. eBayssa kaikki feikit löytää hakusanalla "smile bag" :D

[/quote]

Mä haluaisin laukun joka irvistää rumasti ja sen myötä v-ttuilee kaikille vastaantulijoille...... :D

[/quote]

Fendin Peekaboo Monster, taitaa vaan maksaa viitisen tuhatta euroa :)

http://www.spottedfashion.com/wp-content/uploads/2013/10/13467.jpg

Vierailija
17/49 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi musta hienompi ilman noita ihmeellisiä "siivekkeitä" sivuilla.

Vierailija
18/49 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap tuo ruskea "furla" on Mulberry :D

Vierailija
19/49 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:45"]Onks tää se menkkaside-laukku?
[/quote] joo.

Vierailija
20/49 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luiskat ja varsinkin menkkasidelaukut ovat hitsin rumia. Chanelit ovat ajattoman tyylikkäitä. Mielestäni eivät ole mummomaisia ja tikkikuviokin on kiva. En tykännyt kyllä noista Ap:n suosikeistakaan. Oon auttamattomasti pudonnut trendien kelkasta, kun tykkään eniten läpällisistä yli olan laukuista. Käteviä ja kivoja, perinteisiä ja asiallisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä