Menkkaseksiä! <3
Menkkaseksi on ihanaa! Ah alkaispa jo, valahtaa pillumehut reisille!
Kommentit (14)
Tää on hauskaa kattoa ku nä uudet keskustelut pamahtaa pinnalle. Tossa on toi Vast/luettu. Tässä keskustelussa luki 3/0. Eli ap olet käynyt täällä yksinpuhelua,ilmeisesti siksi että tää nousisi? :-)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:33"]Tää on hauskaa kattoa ku nä uudet keskustelut pamahtaa pinnalle. Tossa on toi Vast/luettu. Tässä keskustelussa luki 3/0. Eli ap olet käynyt täällä yksinpuhelua,ilmeisesti siksi että tää nousisi? :-)
[/quote]
ne ei vaan päivity ihan reaalissa
Totta kai, must on kiva jutella itteni kans. Paitsi tota nukkumaan-kommenttia en kirjottanu. Pahotin mieleni.
Ap moi taas. Peukutan kans omia kommenttejani. Mut onha täs jo 33 lukukertaa!!!! Aaah oikeesti mua panettaaaaaa, mut haluisin ehottomasti menkkaseksiä
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:34"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:33"]Tää on hauskaa kattoa ku nä uudet keskustelut pamahtaa pinnalle. Tossa on toi Vast/luettu. Tässä keskustelussa luki 3/0. Eli ap olet käynyt täällä yksinpuhelua,ilmeisesti siksi että tää nousisi? :-) [/quote] ne ei vaan päivity ihan reaalissa
[/quote]
päivitysnappulaa on hyvä painaa vähänajan päästä,jos on kirjoittanut jotain niin sillä lailla saa uudet juttelut näkyviin.
Ootte kyl noloi yrititte saada mut kiinni valheesta mut enhä mä mitää valehdellu, koska oon osaks käyny tääl yksinpuhelua et tää nousis ja tykkään jutella itteni kans :D Mä tarviin tsemppiä et menkat alkais kohta
ite napautin tänään, tottakai mimmi vähä narisi alkuun
mutta ymmärsi ettei joulun alla viiti pussukat täynnä olla
muutenki; 5 minuuttia sinne tänne eikä mimmin tarvi
ku pyllistää vaan
Mene jo nukkumaan