Tulisitko toimeen 2 000 e/kk nettotuloilla?
Kommentit (192)
Tulisin ja erittäin ruhtinaallisesti. En ole ikinä tienannut noin paljoa.
Helposti ja helposti alle sen, tullut toimeen vuosia.
Koko ajan tulen toimeen alle tuon ja minulla on kaikki mitä tarvitsen. Tosin olen autoton ja lapseton.
Kuluni on kuussa 700, jos ruokaa yms ei lasketa.
Mun tavallinen palkka. Siitä säästöön 200€/ kk
Nyt tulot vaan 1600/ kk kun opiskelen, säästöön 100€/kk
En mitenkään. Asunto- ja autolainan lyhennys ja vastike yhteensä on reilusti yli tuon.
Netto 2100€ ja tiukkaa tekee. Jotenkin tässä keploteltu jo nelisen vuotta tuolla palkalla.
Vaikka bruttona, ja helposti jäisi säästöönkin.
Asuntolaina on 600 euroa, joten kyllä uskoisin tulevani toimeen.
No saan vähän yli sen. 3100 brutto. Yksi lapsi. Kyllä mä toimeen tulen.
Väliaikaisesti kyllä. Jos jatkuisi useamman vuoden niin pitäisi esim. myydä auto tai mökki tai sijoitusasunto, josta on vielä velkaa. Nyt nettotulot noin 4500 euroa/kk.
Tulen hyvin ja lähes puolet jää säästöönkin.
Tulisin, mutta päästyäni hieman paremmille ansioille en haluaisi palata tuohon enää takaisin.
No tietenkin tulisin. Tuon verran mun nettotulot on nytkin ja toimeen tulen. Ihmeellinen kysymys ja osoittaa selvästi, että aloittajalla on todellisuudentaju kateissa. Suomessa on paljon ihmisiä joilla nettotulot tuon tai paljon pienemmät.
Helposti tulisin toimeen 2000e netolla. Tällä hetkellä tulot 1300e kuussa, mistä menee lainojen maksuun suurin osa ja vuokraan ja silti tulen ihan ok toimeen.
Eikai sitä kaikki tulisi tuolla 2000e toimeen, kun tottunut liian holtittomalle rahankäytölle ja ostelee kaikkea kallista ja turhaa. Lisäksi jos menee päihteisiin se 300e kuussa ja autoon 300e, niin ei kaise riitä.
Mä tulen toimeen 1500e nettotulolla. 2000e olisi luksusta.
Vierailija kirjoitti:
Tulisin, mutta päästyäni hieman paremmille ansioille en haluaisi palata tuohon enää takaisin.
No niin, luin brutto enkä netto :D Suunnilleen tuon tienaan nettona ja tulen oikein hyvin toimeen.
Juu lapsettomalle sinkulle riittäisi.
Vaikka pysyvästi. Tämän hetken tulot kun ovat vain 1200/kk