Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mies kiinnostunut.

Vierailija
07.05.2015 |

Samalla työpaikalla kanssani on mies johon olen ihastunut. Aina kun olemme samassa huoneessa tunnen välillämme kipinän, siis älyttömän voimakkaan kemian välillämme. Mistä tiedän onko tämä tunne molemmin puoleinen tai että onko hän kiinnostunut minusta sillä tavalla lainkaan? En viitsi nolata itseäni tekemällä aloitteen,jos hän ei olekkaan kiinostunut. Joudun kuitenkin kohtaamaan hänet töissä. On todella hämmentynyt olo,en ole tuntenut näin pitkään aikaan.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kyllä kipinä kipinän tuntee.

Vierailija
2/24 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, älä vaan nolaa itseäsi, sehän se vasta kamalaa on, vielä paljon kamalampaa olisi se, jos siitä tulisikin jotain, joten ei parane vaivautua. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä työskentelet? Olen miettinyt samaa eräästä naisesta.

Vierailija
4/24 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mistä päin? Voitko kertoa enemmän omasta tarinastasi?

Vierailija
5/24 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki

Vierailija
6/24 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät ettei ole jo varattu?

Vierailija
7/24 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaiken huippuhan on että aloitin vasta toissa viikolla kyseisessä työssä,siis olen aivan vasta tavannut hänet. Jotenkin vaan heti kun näin hänet tuntui että koko maailma pyörähti ylösalaisin :) Hänen kanssaan juttelustakaan ei oikein mun osalta tule mitään,kun hymyilen vaan koko ajan ja sanat jotenkin vaan juuttuu kurkkuun.

Vierailija
8/24 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varattu. Oli puhetta just eilen että ei ole löytänyt sopivaa vielä ;)

Vierailija
9/24 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä elämä on itsensä nolaamista♡ Anna paukkua vaan ja jos miestä ei kiinnosta niin toteat vaan että tulipa taas nolattua itsensä kunnolla!

Vierailija
10/24 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen tunnistaa. Mulla on samanlainen tilanne töissä, mut valitettavasti se mies on naimisissa. Aivan uskomattoman vahva seksuaalinen lataus. Meillä on työpisteet lähekkäin ja ei meinaa tulla työnteosta mitään kun ajatukset vaeltaa vaan siinä mitä haluaisin tehdä sille. Ihan oikeasti pikkarit kosteina siinä teen töitä. Melkein tuntuu että täytyy pyytää siirtoa koska ei tätä halua kestä kun siitä ei voi mitään tulla. Nytkin panettaa aivan armottomasti. 

Ja tiedän että on molemminpuolista. Mies kertoi mulle humalassa pikkujouluissa. 

Vierailija
11/24 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:47"]Ei ole varattu. Oli puhetta just eilen että ei ole löytänyt sopivaa vielä ;)
[/quote]
Kuulostaa hyvältä siis...ei muuta kuin hymyssä suin tutustut mieheen pikkuhiljaa..kyllä sä näet viihtyykö mies sinun seurassasi ja miten juttu luistaa..pientä flirttiä sitten huomaamattomasti..sipaiset hiuksiasi jne
M47

Vierailija
12/24 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin ap on tämän ketjun nainen, joka vilkuilee muttei tervehdi :D http://www.vauva.fi/keskustelu/4463992/ketju/nainen_vilkuilee_muttei_tervehdi

Vierailija
13/24 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:52"]Kyllä sen tunnistaa. Mulla on samanlainen tilanne töissä, mut valitettavasti se mies on naimisissa. Aivan uskomattoman vahva seksuaalinen lataus. Meillä on työpisteet lähekkäin ja ei meinaa tulla työnteosta mitään kun ajatukset vaeltaa vaan siinä mitä haluaisin tehdä sille. Ihan oikeasti pikkarit kosteina siinä teen töitä. Melkein tuntuu että täytyy pyytää siirtoa koska ei tätä halua kestä kun siitä ei voi mitään tulla. Nytkin panettaa aivan armottomasti. 

Ja tiedän että on molemminpuolista. Mies kertoi mulle humalassa pikkujouluissa. 
[/quote]

anna varatun olla !!!

Vierailija
14/24 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt pelkkien tuntemusten perusteella sanoisi, että on. Kyllä niitä yksipuolisiakin ihastuksia tapahtuu. On osunut omallekin kohdalle älyttömän ihastuneita miehiä, joista en ole ollut lainkaan kiinnostunut. On kyllä ollut sellaisiakin miehiä, jotka ovat olleet ihan kivoja, mutta joita en ole ajatellut sillä tavalla ennen kuin olen yllätyksekseni huomannut heidän olevan minuun ihastuneita. Ensin olen ollut yllättynyt, mutta sitten jonkin ajan kuluttua huomannut itsekin ihastuneeni.

Vierailija
15/24 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee joku sellainen ehdotus jonka kohdalla voit vielä väittää tehneesi sen vain ystävällisyydestä. Esimerkiksi käännä puhe festareihin tai johonkin muuhun tapahtumaan ja heitä että jospa lähtisitte joskus vielä yhdessä sellaiseen, ja katso miten reagoi.

Vierailija
16/24 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa hän soittaa jossain bändissä joka tekee keikkojakin,että jos niiltä main vois jotain heittää että sen vois laittaa ihan ystävällisyyden ja normin uteliaisuuden piikkiin tarpeen tullen

Vierailija
17/24 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:57"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:52"]Kyllä sen tunnistaa. Mulla on samanlainen tilanne töissä, mut valitettavasti se mies on naimisissa. Aivan uskomattoman vahva seksuaalinen lataus. Meillä on työpisteet lähekkäin ja ei meinaa tulla työnteosta mitään kun ajatukset vaeltaa vaan siinä mitä haluaisin tehdä sille. Ihan oikeasti pikkarit kosteina siinä teen töitä. Melkein tuntuu että täytyy pyytää siirtoa koska ei tätä halua kestä kun siitä ei voi mitään tulla. Nytkin panettaa aivan armottomasti.  Ja tiedän että on molemminpuolista. Mies kertoi mulle humalassa pikkujouluissa.  [/quote] anna varatun olla !!!

[/quote]

Luitko kommenttini? Niinhän annankin, jopa harkitsen työpaikan vaihtoa! Tunteilleen ei kuitenkaan mitään voi. 

Vierailija
18/24 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun muistelin niin olen tuntenut tämän kipinöinnin ja kemian kerran aikaisemminkin itseni ja yhden miehen välillä. Silloin se ainakin oli molemminpuolista ja niin vahvaa että muutkin ihmiset sen huomasi.

Vierailija
19/24 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ens viikolla lähestyä häntä. Olen tässä viikonlopun aikana ollut tulla hulluksi kun en ole nähnyt häntä ja ajattelen vaan koko ajan häntä. Olisko hyviä vinkkejä mitä sanoa? Tuntuu jotenkin hölmöltä sanoa että haluaisin tutustua häneen paremmin ja sitten pyytää esim. leffaan.

Vierailija
20/24 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:59"]

On. Kyllä kipinä kipinän tuntee.

[/quote]

Varovainen sitten pitää olla kaasun ja muiden helposti syttyvien aineiden kanssa, jos kerran kipinöi.