Onko mies kiinnostunut.
Samalla työpaikalla kanssani on mies johon olen ihastunut. Aina kun olemme samassa huoneessa tunnen välillämme kipinän, siis älyttömän voimakkaan kemian välillämme. Mistä tiedän onko tämä tunne molemmin puoleinen tai että onko hän kiinnostunut minusta sillä tavalla lainkaan? En viitsi nolata itseäni tekemällä aloitteen,jos hän ei olekkaan kiinostunut. Joudun kuitenkin kohtaamaan hänet töissä. On todella hämmentynyt olo,en ole tuntenut näin pitkään aikaan.
Kommentit (24)
Joo on provo,kuten kaikki muutkin keskustelut mitä täällä ja muilla palstoilla on :D
Jutellaan kyllä enemmän nykyään ja hän kyselee koirastani,lempi bändistäni yms. Tänään hän tosin sanoi suoraan että ei ollut voinut olla huomaamatta missä pidin kännykkääni,puhelimeni oli siis rintojen välissä topin alla. Tänäänkin oltiin useaan otteeseen kaksin työtilassa,mutta en vaan uskaltanut avata suutani. Hitto että pitää olla näin ujo.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:57"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:52"]Kyllä sen tunnistaa. Mulla on samanlainen tilanne töissä, mut valitettavasti se mies on naimisissa. Aivan uskomattoman vahva seksuaalinen lataus. Meillä on työpisteet lähekkäin ja ei meinaa tulla työnteosta mitään kun ajatukset vaeltaa vaan siinä mitä haluaisin tehdä sille. Ihan oikeasti pikkarit kosteina siinä teen töitä. Melkein tuntuu että täytyy pyytää siirtoa koska ei tätä halua kestä kun siitä ei voi mitään tulla. Nytkin panettaa aivan armottomasti. Ja tiedän että on molemminpuolista. Mies kertoi mulle humalassa pikkujouluissa. [/quote] anna varatun olla !!!
[/quote]
Luitko kommenttini? Niinhän annankin, jopa harkitsen työpaikan vaihtoa! Tunteilleen ei kuitenkaan mitään voi.
[/quote]
Kyllä voi. Se on valinta
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:47"]
Ei ole varattu. Oli puhetta just eilen että ei ole löytänyt sopivaa vielä ;)
[/quote]
Niin että toissa viikolla tapasitte työpaikalla ja nyt jo olet selvittänyt miehen parisuhdestatuksen ja tämä on sitten oitis avautunut ventovieraalle ihmiselle, että ei ole ketään sopivaa vielä löytänyt? Nyt on ihan pakko kysyä, että miten meni noin niinkuin omasta mielestä? Onko uskottava (provo)?