Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Interpals, onko kukaan koskaan käyttänyt?

Vierailija
07.05.2015 |

www.interpals.net

Ideana on siis keskustella ihmisten kanssa ympäri maailmaa, opiskella kieliä tai vaikka lähetellä perinteisiä etanapostiviestejä. 

Onko kellään kokemuksia ko. sivustosta?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 13:22"]

Tein tuonne tunnukset kun vaikutti mielenkiintoiselta paikalta. Haluaisin oppia venäjää ja ehkä japania.

Miten täällä lähestytään ihmisiä? Kehtaako vain viestittää englanniksi, että hei vain, olen tälläinen ja tälläinen, haluaisin oppia puhumaan kieltäsi.

Miten tämä toimii? :D Ihanko oikeasti japanilaiset eivät tykkää suomalaisista?

[/quote]

Tuolla sivustolla eivät. 

Vierailija
22/34 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin Interpalsia 2010 aikoihin kun olin lähdössä ulkomaille. Löysin aasialaisia juttukavereita ja muutaman tytön Euroopasta. Tapasimme yhden korealaisen tytön kanssa Kiinassa ja toisen englantilaisen tytön kanssa olen yhä kaveri Facebookissa, vaikka emme enää juttele aktiivisesti. Sivustolla oli helppo löytää juttuseuraa, muutamia iskuyrityksiä tuli satunnaisesti mutta myös aidosti uusista ystävistä kiinnostuneita ihmisiä. Monet myös kertovat jo profiilissaan haluavansa parantaa kielitaitoaan ja tuo tuntuu olevan hyvä keino siihen. Vaikka uudet tuttavuudet kiinnostavat niin itse en enää ole aktiivinen käyttäjä, koska en varmaankaan jaksaisi ylläpitää keskustelua tarpeeksi usein. Ehkä aktivoidun taas kun olen seuraavan kerran lähdössä ulkomaille, olisi mukavaa nähdä ihmisiä joiden kanssa on viestitellyt ja viettää aikaa heidän kanssaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/34 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luovutin joskus tämän paikan suhteen. Minulle tulivat oma-aloitteisesti juttelemaan afrikkalaiset ja turkkilaiset vonkaajat, en saanut minkäänlaista kontaktia niiden maiden ihmisiin joista olin kiinnostunut. 

Yritin lähetellä viestejä mukavan näköisille ihmisille, mutta kukaan ei koskaan vastannut. :D Muutenkin mitä eurooppalaisten ja aasialaisten profiileja katselin, niin saavat aivan järkyttävästi huomiota ihmisiltä. Minulla ei ole pokkaa mennä kiljumaan jonkun kuvaan, että oletpas söpö ihq jee <3<3 Joten kuka minulle juttelisi. 

Vierailija
25/34 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina nuorelta vaikuttaa käyttäjäpooli... Löytyykö tuolta keskustelukaveria melkein nelikymppiselle?

Vierailija
26/34 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 13:50"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 13:22"]

Tein tuonne tunnukset kun vaikutti mielenkiintoiselta paikalta. Haluaisin oppia venäjää ja ehkä japania.

Miten täällä lähestytään ihmisiä? Kehtaako vain viestittää englanniksi, että hei vain, olen tälläinen ja tälläinen, haluaisin oppia puhumaan kieltäsi.

Miten tämä toimii? :D Ihanko oikeasti japanilaiset eivät tykkää suomalaisista?

[/quote]

Tuolla sivustolla eivät. 

[/quote]

Tämä saattaa olla osin sukupuolestakin kiinni, koska saan säännöllisesti viestejä japanilaisilta mammoilta ilman, että sen suunnan profiileja olisin edes katsellut ;)

Vierailija
27/34 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää kun tuolla ihan tavallisen näköiset (joka suomalaisella mittapuulla vähän rumatkin) naiset saavat hirveästi kehuja ulkomaalaisilta. Onko suomalaisilla sitten erilaiset kauneusihanteet?

Vierailija
28/34 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 12:58"]

Minua ihmetyttää kun tuolla ihan tavallisen näköiset (joka suomalaisella mittapuulla vähän rumatkin) naiset saavat hirveästi kehuja ulkomaalaisilta. Onko suomalaisilla sitten erilaiset kauneusihanteet?

[/quote]

Et ole selvästi käyttänyt nettiä tarpeeksi:

Rumilla naisilla on muutama kehu, maksimissaan 10.

Kauniilla naisilla on satoja.

Vierailija
29/34 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:34"]

Hyvännäköisiä tyttöjä kaikki, tuota lyhyt tukkaista en ehkä ottaisi, mutta muuten.

T. M26

[/quote]

Mitä lyhyttukkaista? Minä näin tuolla vain perus teinix:in näköisiä suomilikkoja. 

Vierailija
30/34 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa... Suurin osa yhteydenotoista tulee Mohammed ja Ahmed nimisiltä miehiltä. Jos haluaa opiskella Aasian kieliä (japania, koreaa tms.) tuon kautta, niin ei kannata vaivautua. Varsinkaan Japanilaiset eivät halua jutella ulkomaalaisten naisten kanssa. Naispuoliset etsivät miesseuraa ja miehiä ei kiinnosta keskustella typerän länsimaalaisen kanssa.

Vierailija
31/34 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 02:31"]

Nojaa... Suurin osa yhteydenotoista tulee Mohammed ja Ahmed nimisiltä miehiltä. Jos haluaa opiskella Aasian kieliä (japania, koreaa tms.) tuon kautta, niin ei kannata vaivautua. Varsinkaan Japanilaiset eivät halua jutella ulkomaalaisten naisten kanssa. Naispuoliset etsivät miesseuraa ja miehiä ei kiinnosta keskustella typerän länsimaalaisen kanssa.

[/quote]

Tuosta on keskusteltu palvelun foorumilla useastikin, että japanilaiset eivät halua kommunikoida naispuolisten käyttäjien kanssa, jotka tulevat aasian ulkopuolelta. Jättävät huomiotta myös tummaihoiset yms. 

Jos otat aktiivisesti yhteyttä japanilaisiin, niin taatusti pitävät sinua outona. Kannattaa odotella että he lähestyvät sinua. 

Mietipä hetki kuinka monta "weeaboo" suomityttöä (nimenomaan SUOMITYTTÖÄ) tuolla pommittaa japanilaisia poikia/miehiä. Monihan on blockannut suomen kontaktimaista kokonaan, koska kokevat tuon ärsyttävänä.

Korealaiset ovat "suvaitsevampia" ja osa osaa sitä japaniakin, jos sitä haluaa opiskella.

Vierailija
32/34 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin sitä joskus viitisen vuotta sitten. Sain sieltä yhen kaverin. Se on kyllä ihastunut muhun, mutta sen kanssa on kiva meilailla. Se sanoo asiat suoraan ja on oikeastaan aika pöpipää. Siksi se on hauska. Tavattiin kerran kun kävin sen kotimaassa lomailemassa. Käytiin huvipuistossa.

Vierailija
33/34 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
34/34 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis, kokemuksesta voin sanoa, että pohjoismaiset ja nimenomaan siihen kuuluvat suomalaisetkin, ovat kaikista mukavinta porukkaa Interpalissa.