Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rallit ja formulat...

Vierailija
11.04.2015 |

Pitäisi kieltää!! Erittäin ärsyttävä "urheilumuoto". Nämä urheilijat töröttävät kalliissa autoissa ja yrittävät pysyä rinkulan sisällä. Lisäksi lähtee ärsyttävää ääntä ja mitkä YMPÄRISTÖHAITAT. Mitä hyötyä lajista on? 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kaikki mikä sua sattuu ärsyttään pitää kieltää. Mua ärsyttää tämmöset aloitukset, jos vielä teet vastaavaa saat sakot

Vierailija
2/13 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistan formulapäivät sellaisina lapsuudessani, että sain viettää isän kanssa harvinaista laatuaikaa. Hän kun teki pitkiä päiviä ja oli mukana politiikassa ja kyläyhdistyksessä. Se kaksi tuntia oli ainoa aika, jolloin isukki pysyi paikallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. Yksityisautojen turvallisuus on yksi hyöty

Vierailija
4/13 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Räikkönen ja Bottas sanoi, että nyt loppuu ringin kiertäminen, kun av:lla näin haluttiin. Kisat on peruttu.

Vierailija
5/13 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika-ajot alkaa ihan kohta, telkkari on jo auki valmiina.

Vierailija
6/13 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko myös Bernie Ecclestonen rahat?

Vierailija
7/13 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon soittamassa Bernielle! Tän tarvii loppua. Yks mamma ei tykkää!

Vierailija
8/13 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 09:34"]

Haluatko myös Bernie Ecclestonen rahat?

[/quote]

Mulle riittäisi Bernien talo..http://static2.bornrichimages

Tai onhan sillä useita taloja, mutta tuo olisi kiva.

Vierailija
9/13 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski mammat tykkää itsekin leventää persettään auton penkillä :D 

Vierailija
10/13 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 09:27"]

Itse muistan formulapäivät sellaisina lapsuudessani, että sain viettää isän kanssa harvinaista laatuaikaa. Hän kun teki pitkiä päiviä ja oli mukana politiikassa ja kyläyhdistyksessä. Se kaksi tuntia oli ainoa aika, jolloin isukki pysyi paikallaan.

[/quote]

Eikä silloinkaan keskity lapseensa. Surullista ja säälittävää. Miksi tuollaiset ihmiset hankkii lapsia?

Vierailija
11/13 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelkaa sitten pillujenne löystymisestä tai pipsukan blogista. Jotkut ottaa rallikuskeista mallia ja ajaa sitten radan ulkopuolelle . Sitten ei olekaan kiire minnekään.

Vierailija
12/13 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailun vuoksi yksi atlantin yli lento saastuttaa enemmän kuin formulakisa. Ainoa urheilulaji mitä enään seuraan. Tiedän että laji on hölmö jos oikein pohtii, jätkät ajaa mutkaista rinkiä. Totuus on että kaikki lajit kuulostaa typeriltä kun oikein pohtii. 

Jääkiekko, 10 karvasta ukkoa koittaa saada kumpipalan häkkiin. Jalkapallo enemmän ukkoja tai akkoja koittaa saada pallon tolppien väliin. Kilpajuoksu, miksi? Auto on keksitty. Kaikkia lajeja en jaksa käydä läpi mutta lähempi tarkastelu paljastaa ne typeriksi. Makuasia totesi muija kun kermavaahdolla kuorrutettua nuoli.

Vierailija
13/13 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Formuloiden kattominen ja niistä keskusteleminen on meille miehen kanssa yhteistä laatuaikaa ja molemmat niistä tykätään. BYHYY.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän