Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Interpals, onko kukaan koskaan käyttänyt?

Vierailija
07.05.2015 |

www.interpals.net

Ideana on siis keskustella ihmisten kanssa ympäri maailmaa, opiskella kieliä tai vaikka lähetellä perinteisiä etanapostiviestejä. 

Onko kellään kokemuksia ko. sivustosta?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä käytin, onko se vieläkin pystyssä? Wau...

Vierailija
2/34 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin siellä joskus muksuna jonkun brittipojan kanssa. Taidettiin muutamat kirjeetkin vaihtaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukava palvelu. Suurin osa käyttäjistä on vain tosi nuoria (15-29-vuotiaita), siellä on vähän vaikea pitää yllä aktiivista keskustelua aikaerojen takia.

Vierailija
4/34 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan aikuinen ihminen ja sain sieltä pari kaveria. Asuin silloin itsekin ulkomailla ja molemmat kaverit kävivät jopa vierailulla luonani. Toisen perässä muutin sitten maailman ääriin... :D Tahtoo sanoa, että kyllä siellä on ihmisiä liikkeellä myös deittailumielessä. Paljonkin. Mutta paljon myös naimisissa olevia, jotka Oikeasti haluavat vain tutustua muunmaalaisiin ja -kielisiin.

Vierailija
5/34 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei taas kirjoittele kukaan :D taidan olla liian ruma tuonne

Vierailija
6/34 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 19:13"]

Selailin suomalaisten käyttäjäprofiileja, niin en ihmettele mikseivät ulkomaalaiset tykkää. 90% ihmisistä on aivan tajuttoman rumia, ehkä muutama kaunis nainen löytyi, mutta siinä se.

Mitä helvettiä, koko ajan itketään että suomalaiset on todella kauniita ja tätä kuvaa voi ilolla jakaa ulkomaalaisille.

No mitäs tämä on? Ihan oikeasti, katsokaa vaikka itse..

http://www.interpals.net/search.php

[/quote]

Häh? Ihan normaalin näköisiä nuoria suurin osa. Muutaman kohdalla se pienellä näkyvä profiilitekstin pätkä aiheutti vähän myötähäpeää, mutta mitä väliä.

Katsoin ensimmäisen sivun ja en nähnyt ainuttakaan rumaa ihmistä.

Vierailija
7/34 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän juuri tällä hetkellä

Vierailija
8/34 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 02:31"]

Nojaa... Suurin osa yhteydenotoista tulee Mohammed ja Ahmed nimisiltä miehiltä. Jos haluaa opiskella Aasian kieliä (japania, koreaa tms.) tuon kautta, niin ei kannata vaivautua. Varsinkaan Japanilaiset eivät halua jutella ulkomaalaisten naisten kanssa. Naispuoliset etsivät miesseuraa ja miehiä ei kiinnosta keskustella typerän länsimaalaisen kanssa.

[/quote]

Ajat ovat sitten tainneet muuttua kun itse käytit sivustoa... Itselläni on ainakin todella monta keskustelua japsimiesten kanssa ja he yleensä ovat itse aloittaneet keskustelun

Vierailija
9/34 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 19:22"]

Selailin suomalaisten käyttäjäprofiileja, niin en ihmettele mikseivät ulkomaalaiset tykkää. 90% ihmisistä on aivan tajuttoman rumia, ehkä muutama kaunis nainen löytyi, mutta siinä se.

Mitä helvettiä, koko ajan itketään että suomalaiset on todella kauniita ja tätä kuvaa voi ilolla jakaa ulkomaalaisille.

[/quote]

Häh? Ihan normaalin näköisiä nuoria suurin osa. Muutaman kohdalla se pienellä näkyvä profiilitekstin pätkä aiheutti vähän myötähäpeää, mutta mitä väliä.

Katsoin ensimmäisen sivun ja en nähnyt ainuttakaan rumaa ihmistä.

[/quote]

Älä viitsi valehdella itsellesi

Vierailija
10/34 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olen naispuolinen ja taisin ihastua tuohon yhteen suomalaistyttöön. :D Omakuvaus oli jotenkin ihana, en kehtaa kertoa enempää jos joskus törmäisi tähän viestiin.

Vierailija
11/34 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että jos näyttää ihq-kawaii-jpop-lissulta, niin silloin ei japsit halua jutella. Jos on ihan normaalin näköinen aikuinen nainen, niin tuskinpa niitä haittaa.

Vierailija
12/34 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mitä ihmisten ulkonäöllä on siellä väliä? Ei kai kukaan ole kumppania etsimässä maailman toiselta puolelta? Ei kaverin tai kielikaverin ulkonäöllä ole mitään väliä. Vai valitsetko sinä ystäväsi kauneuden perusteella?

Vierailija
13/34 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 19:34"]

Mä luulen, että jos näyttää ihq-kawaii-jpop-lissulta, niin silloin ei japsit halua jutella. Jos on ihan normaalin näköinen aikuinen nainen, niin tuskinpa niitä haittaa.

[/quote]

En kyllä hirveän montaa j-poplissua noista suomalaisista bongannut, eli eiköhän ongelma ole muutenkin tuon yhden kirjoittajan omassa päässä.

Vierailija
14/34 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 19:37"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 19:34"]

[/quote]

En kyllä hirveän montaa j-poplissua noista suomalaisista bongannut, eli eiköhän ongelma ole muutenkin tuon yhden kirjoittajan omassa päässä.

[/quote]

Sitä minäkin luulen, koska kyllä muhun ainakin monta japanilaista ja korealaista otti yhteyttä. Yhdestä tuli hyvä kaverikin.

Vierailija
15/34 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 19:31"]

[/quote]

Olen naispuolinen ja taisin ihastua tuohon yhteen suomalaistyttöön. :D Omakuvaus oli jotenkin ihana, en kehtaa kertoa enempää jos joskus törmäisi tähän viestiin.

[/quote]

Kuka? Tuskin törmää..

Vierailija
16/34 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin nähdä minkälainen kukkanen tämä arvostelija on itse.

Vierailija
17/34 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin tuota joskus ja sain pari mesekaveria. Mitään syvällisempiä suhteita en ole löytänyt ja nykymeno vaikuttaisi siltä että 80% yhteydenotoista on pillunvonkausta/nettiseksipyyntöjä.

Minua ärsyttää kun pervot pilaavat tälläiset palstat. noita vonkauspalstoja on miljoonia, pysyisivät siellä.

Vierailija
18/34 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tuonne tunnukset kun vaikutti mielenkiintoiselta paikalta. Haluaisin oppia venäjää ja ehkä japania.

Miten täällä lähestytään ihmisiä? Kehtaako vain viestittää englanniksi, että hei vain, olen tälläinen ja tälläinen, haluaisin oppia puhumaan kieltäsi.

Miten tämä toimii? :D Ihanko oikeasti japanilaiset eivät tykkää suomalaisista?

Vierailija
19/34 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jännä. Tuolla voi näemmä keskustella suomalaistenkin kanssa.

Vierailija
20/34 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköisiä tyttöjä kaikki, tuota lyhyt tukkaista en ehkä ottaisi, mutta muuten.

T. M26

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi