Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin ajoissa meikkivoiteiden yms käytön :)

Vierailija
07.05.2015 |

En halua vanhaa, rumaa ja ryppyistä ihoa.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:09"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:59"]

Siis ihan oikeastiko näin monella oma ulkonäkö ja epävarmuus omasta naamasta menee eläinten oikeuksien ja luonnon edelle? Öh.....

[/quote]

Öh... Kuule luonnonkosmetiikan ja eläimillä testaamattomien meikkien ja kosmetiikan valikoimat ovat laajemmat kuin koskaan historiassa. 

Ja vaikea uskoa yhdenkään naisen elämän olevan niin hektistä ettei 5 min pikameikkiin olisi joka aamu aikaa. 

[/quote]

Kaikki ainesosat on silti joskus testattu eläimillä enkä usko hetkeäkään että kaikki av-mammat käyttäisivät ekomeikkejä..jotka nekin vaikuttavat luotnoon. Ja niissäkin on eläinperäisiä aineita...

Ja on aikaa kyllä meikata joka päivä viisi minuuttia, mutta en silti aio meikata;) Mulle luonto ja moraali on tärkeämpää kuin oma naama.

Vierailija
22/77 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en meikkaa ihoani atooppisen ihoni takia. Ripsiväriä ja kulmakynää käytän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ryppyvoiteista on todellisia ryppyvoiteita.

Kun laittaa ihoonsa voimakasta voidetta, kudokset turpoavat ja aiheuttavat mukamas ryppyjä haihduttavan efektin. Todellisuus on se, että iho turpoaa. Turvonnut pinta on sileä. Kun lopettaa turvottavan tuotteen käytön, iho on veltto turvotuksen kadotessa ja pinta ryppyinen.

Kun aloittaa liian aikaisin turvottavien tuotteiden käytön, iho menee pilalle ja rypistyy ennen aikojaan.

Terveisin ihonsa pilannut kasvojen kohotukseen menossa oleva alle 40 vuotias. Kiitos vaan ihotautilääkärille... "Ei rasvasta voi olla mitään haittaa."

Vierailija
24/77 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:22"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:42"]Mikä teitä mammoja riivaa, kun pitää soimata täällä 17-vuotiasta nuorta? Tuliko jotenkin hyvä mieli? Menitte melko henkilökohtasuuksiin, kun naureskelette toisen tyylille ja haukutte erikoisuudentavottelijaksi. Teillä ei ainakaan naururyppyjä oo, eikä varmaan muutakaan kaunista olemuksessanne. Ellette laske meikkiä kauneudeksi. [/quote]Ei kannata tulla tänne sitten keskustelemaan jos ei pysty ottamaan kritiikkiä vastaan.

[/quote]Minä meikkaan, ja mulle on ihan sama meikkaatteko te vai ette. Mutta mun mielestä oli rumaa haukkua ja nauraa 17-vuotiaalle tytölle. Koittakaa olla aikuisia, jooko? Käyttäytkää ees.

Vierailija
25/77 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oo ihme jos meikkaamattomia haukutaan ja niitä vasten hyökätään. Se johtuu nimittäin ainoastaan kateudesta, koska meikkaamattomat ovat joko a) luonnonkauniita ja hyväihoisia tai b) todella hyvän itsetunnon omaavia. Molemmat ovat hyvin kadehdittuja ominaisuuksia

Vierailija
26/77 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 01:08"]

Ei se oo ihme jos meikkaamattomia haukutaan ja niitä vasten hyökätään. Se johtuu nimittäin ainoastaan kateudesta, koska meikkaamattomat ovat joko a) luonnonkauniita ja hyväihoisia tai b) todella hyvän itsetunnon omaavia. Molemmat ovat hyvin kadehdittuja ominaisuuksia

[/quote]

c) Masentuneita tai muuten toivonsa menettäneitä, joita ei oma sisäinen tai ulkoinen hyvinvointi enää jaksa kiinnostaa 

Vierailija
27/77 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:41"]Eikö meikki oo just sitä varten että voi korostaa kauniita puoliaan? Mä inhoan sitä kun joku tulee pätemään sillä ettei meikkaa. Ei se tee sinusta sen kauniimpaa, itse pidän naista laiskana jos ei laittaudu yhtään!

Eikä tämä ole katkeraa tilitystä, voin rohkeasti olla ilman sotamaalausta mutta viihdyn paremmin kun on vähän ripsiväriä ja ihon oikut piilossa.

Ilman raikasta meikkiä ja hiusten värjäystä olisin ihan tavallisen tylsä eikä ihanat värikkäät vaatteeni sopisi siihen yhteen naamani kanssa. ;) Puhumattakaan tummaverisestä miehestäni. :P
[/quote]
Mä oon sitten varmaan laiska kun en koskaan meikkaa. Kun ei pysty. Silmät vuotaa ku niagara jos edes yritän.

Vierailija
28/77 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 01:40"]

[/quote]

c) Masentuneita tai muuten toivonsa menettäneitä, joita ei oma sisäinen tai ulkoinen hyvinvointi enää jaksa kiinnostaa 

[/quote]

No niitä masentuneita ei kyllä jaksa tällaiset ketjutkaan kiinnostaa, eli eiköhän kaikki tähän ketjuun kommentoivat meikkamattomat kuulu ryhmiin a tai b

Vierailija
29/77 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 01:51"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:41"]Eikö meikki oo just sitä varten että voi korostaa kauniita puoliaan? Mä inhoan sitä kun joku tulee pätemään sillä ettei meikkaa. Ei se tee sinusta sen kauniimpaa, itse pidän naista laiskana jos ei laittaudu yhtään! Eikä tämä ole katkeraa tilitystä, voin rohkeasti olla ilman sotamaalausta mutta viihdyn paremmin kun on vähän ripsiväriä ja ihon oikut piilossa. Ilman raikasta meikkiä ja hiusten värjäystä olisin ihan tavallisen tylsä eikä ihanat värikkäät vaatteeni sopisi siihen yhteen naamani kanssa. ;) Puhumattakaan tummaverisestä miehestäni. :P [/quote] Mä oon sitten varmaan laiska kun en koskaan meikkaa. Kun ei pysty. Silmät vuotaa ku niagara jos edes yritän.

[/quote]

Mullakin, mutta on muutakin meikkiä kuin silmämeikki. Pelkkä kulmakarvojen ehostaminen tekee ihmeitä, samoin poskipuna. Meikkipohja, varjostukset ja korostukset. Kun huulipuna on tarpeeksi näyttävä, kukaan ei edes huomaa puuttuvaa silmämeikkiä. 

Ripsien taivuttaminenkin saa ne näyttämään todella paljon näyttävämmiltä ja avaa silmät. Vedenkestävät ripsarit ovat usein ihan oikeasti niagaran kestäviä, varsinkin, kun laittaa vain yläripsiin. 

Kyllä se on tahdota kiinni, haluaako ehostaa vai ei. ;) 

Vierailija
30/77 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään meikkivoidetta käytä, vaan aurinkosuojallista kasvorasvaa. Joka muuten tukkii ihohuokosia siinä missä meikkivoidekkin! Itse en vaan voi käyttää meikkivoidetta sillä se kuivuu ihon pintaan typerän näköisesti.

Silmämeikkiä kylläkin käytän. :)

Vierailija
31/77 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Anna kun arvaan, olet itse meikkaamaton? Sen takia onkin varmaan kiva kuvitella, että meikittömyyteen liittyisi automaattisesti vain positiivisia asioita.

Minä olen ainakin tavannut usein meikkaamattomia rumia naisia, jotka ovat lisäksi olleet ilkeitä ja huonoitsetuntoisia. Luultavasti siis vain eivät osaa tai jaksa meikata. Tämän lisäksi on myös paljon niitä, jotka jättävät meikkaamatta vain uskonnon takia. Ei siis monellakaan ole hyvää itsetuntoa tai luonnonkauneutta, vaikka ovatkin syystä tai toisesta meikittömiä. Unohdit kaikki nuo ihmiset lyhyestä listastasi.

Vierailija
32/77 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa meikkivoiteissa on mukana aurinkosuoja. Ero on huikea kun vertaa minua ja mun vuotta nuorempaa kaveri. Arvatkaa kumman iho on sileämpi, kirkkaampi, heleämpi ja nuorekkaampi ? Mun joka on käyttänyt meikkivoidetta 15 v vai kaverin joka ei ikinä käytä kasvoilla muuta meikkiä kuin ripsi/ kulmaväri ? Olen 32 ja kaveri 31.

Vierailija
33/77 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:46"]Minä en ole käyttänyt meikkiä ikinä :) Naamarasvoja yms kyllä sen vuoksi, mitä nro7 tuossa sanoikin, mutta en ylimääräistä meikkiä naamalla tukkimassa ihohuokosia yms.

N17
[/quote]

Siis olet 17 v joka kehuu ettei käytä meikkiä? Tuu kertoon uudelleen 15 v päästä.
[/quote]

_Mitään_ meikkiä :) Oletko nähnyt nykynuoria? Jopa osa ihan kolmosluokkalaisista/nuoremmista meikkaa. En myöskään käytä mitään hiuslakkoja, suoristinrautaa yms, vaikken mikään hippi olekkaan.

N17
[/quote]

Mikä meikittömyydessä ja hiusten laittamattomuudessa muka on niin hienoa ja
tavoiteltavaa? En käsitä. Kevyt ehostus pukee kaikkia. Hassua että joku pitää kehumisen arvoisena, ettei koskaan laita hiuksiaan tai meikkaa ollenkaan.
[/quote]kun ei ole muuta elämässä kehuttavaa
[/quote]

Olen kyllä lukiossa ja pärjään ihan hyvin :D Kuten myös musiikin kannalta.

N17

Vierailija
34/77 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:42"]Mikä teitä mammoja riivaa, kun pitää soimata täällä 17-vuotiasta nuorta? Tuliko jotenkin hyvä mieli? Menitte melko henkilökohtasuuksiin, kun naureskelette toisen tyylille ja haukutte erikoisuudentavottelijaksi. Teillä ei ainakaan naururyppyjä oo, eikä varmaan muutakaan kaunista olemuksessanne. Ellette laske meikkiä kauneudeksi.
[/quote]Ei kannata tulla tänne sitten keskustelemaan jos ei pysty ottamaan kritiikkiä vastaan.
[/quote]

"Keskustelemaan" = suora haukkuminen, ilman keskustelemista? Selvä. Huomaa, että ollaan av:lla.

Vierailija
35/77 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 07:37"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:46"]Minä en ole käyttänyt meikkiä ikinä :) Naamarasvoja yms kyllä sen vuoksi, mitä nro7 tuossa sanoikin, mutta en ylimääräistä meikkiä naamalla tukkimassa ihohuokosia yms.

N17
[/quote]

Siis olet 17 v joka kehuu ettei käytä meikkiä? Tuu kertoon uudelleen 15 v päästä.
[/quote]

_Mitään_ meikkiä :) Oletko nähnyt nykynuoria? Jopa osa ihan kolmosluokkalaisista/nuoremmista meikkaa. En myöskään käytä mitään hiuslakkoja, suoristinrautaa yms, vaikken mikään hippi olekkaan.

N17
[/quote]

Mikä meikittömyydessä ja hiusten laittamattomuudessa muka on niin hienoa ja
tavoiteltavaa? En käsitä. Kevyt ehostus pukee kaikkia. Hassua että joku pitää kehumisen arvoisena, ettei koskaan laita hiuksiaan tai meikkaa ollenkaan.
[/quote]kun ei ole muuta elämässä kehuttavaa
[/quote]

Olen kyllä lukiossa ja pärjään ihan hyvin :D Kuten myös musiikin kannalta.

N17
[/quote]

Mun mielestä on vain hienoa, jos jotkut eivät meikkaa. Sen verran ulkonäkökeskeiseks mennyt nykymaailma. On meikkivoidetta, on puuterii, on ripsaria ja kajaalia. On push upit ja on freddyt, on selfiet ja belfiet.
.
Tämäkin http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1426836813592.html "Suvi Pitkänen meikattuna ja ilman meikkiä - huomaatko eron?" ja niiin selvästi meikkiä naamassa, vaikka hastageissa oli mm. #natural no #makeup. Mikä siinä oikeasti meikittömyydessä on niin pelottavaa?
.
N17

Vierailija
36/77 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nykypäivän meikkivoiteet ovat niin hoitavia ja erityisesti suojaa ja,että ei pelkoa että vanhentais ihoa. Pääasia että muistaa puhdistaa ihon aamuin illoin,kosteutus tietysti myös tärkeä! Ihan sama onko meikkiä naamalla vai ei,ihonhoito vaikuttaa ihon kuntoon ja vanhenemisen merkkejä. Perimän lisäksi elintavat ovat varmasti suurin vaikuttava tekijä,pahimpana päihteet ja sitten ruokailutottumukset,uni yms.

Vierailija
37/77 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

T12

Vierailija
38/77 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei

Vierailija
39/77 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teitä kiinnostaa älyttömästi :D T. Ap

Vierailija
40/77 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 80-vuotiaalla isoäidillä oli vielä kuolinvuoteellaan kauniin sileä iho. Meikkejä oli käyttänyt elämänsä aikana oikein ahkerasti. Onko sulla ap jotain linkkiä tutkimukseen, että meikkivoide aiheuttaa ryppyjä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi