Lopetin ajoissa meikkivoiteiden yms käytön :)
Kommentit (77)
Meikkivoide suojaa ihoa ainakin saasteisissa kaupunkioloissa ja myös auringolta. Että katsotaan sun ihon kuntoa sitten 20 vuoden jälkeen uudestaan. :D
Eiköhän perimä,elintavat,päihteet ja aurinko vaikuta enemmän ihoon
.....
Ei se meikin käyttö, vaan sen poisto ja sen jälkeinen kosteutus.
Monissa meikkivoiteissa on pigmentin lisäksi Uv-suoja ja kosteusvoide. UV-suoja taitaa olla edelleen ainoita selvästi todistettuja ryppyjen estäjiä.
Tupakka on iholle pahin vihollinen.
Minä en ole käyttänyt meikkiä ikinä :) Naamarasvoja yms kyllä sen vuoksi, mitä nro7 tuossa sanoikin, mutta en ylimääräistä meikkiä naamalla tukkimassa ihohuokosia yms.
N17
Eniten ihon vanhenemiseen vaikuttaa perimä. Julmaa, mutta totta.
Okei, hyvänkin perimän voi varmaan pilata ottamalla aurinkoa 24/7 aurinkorannoilla, mutta tätä kai harva tekee.
Ok... mä taas yritän jaksaa joka päivä laittaa paksulti meikkejä suojamaan ihoa vanhentumiselta...
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:53"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:46"]Minä en ole käyttänyt meikkiä ikinä :) Naamarasvoja yms kyllä sen vuoksi, mitä nro7 tuossa sanoikin, mutta en ylimääräistä meikkiä naamalla tukkimassa ihohuokosia yms. N17 [/quote] Siis olet 17 v joka kehuu ettei käytä meikkiä? Tuu kertoon uudelleen 15 v päästä. [/quote] _Mitään_ meikkiä :) Oletko nähnyt nykynuoria? Jopa osa ihan kolmosluokkalaisista/nuoremmista meikkaa. En myöskään käytä mitään hiuslakkoja, suoristinrautaa yms, vaikken mikään hippi olekkaan. N17
[/quote]
Vautsivau miten uniikki lumihiutale olet!
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:46"]Minä en ole käyttänyt meikkiä ikinä :) Naamarasvoja yms kyllä sen vuoksi, mitä nro7 tuossa sanoikin, mutta en ylimääräistä meikkiä naamalla tukkimassa ihohuokosia yms.
N17
[/quote]
Siis olet 17 v joka kehuu ettei käytä meikkiä? Tuu kertoon uudelleen 15 v päästä.
[/quote]
_Mitään_ meikkiä :) Oletko nähnyt nykynuoria? Jopa osa ihan kolmosluokkalaisista/nuoremmista meikkaa. En myöskään käytä mitään hiuslakkoja, suoristinrautaa yms, vaikken mikään hippi olekkaan.
N17
[/quote]
Mikä meikittömyydessä ja hiusten laittamattomuudessa muka on niin hienoa ja
tavoiteltavaa? En käsitä. Kevyt ehostus pukee kaikkia. Hassua että joku pitää kehumisen arvoisena, ettei koskaan laita hiuksiaan tai meikkaa ollenkaan.
[/quote]kun ei ole muuta elämässä kehuttavaa
Minulle meikit saa aikaan huonon ihon, jopa herkän ihon tuotteet. Se on ihmisestä kiinni. Vaikka en käytä meikkiä ja on hyvä iho, en koe tarpeelliseksi päteä tällä kokemuksella.
Meikkivoiteita en ole käyttänyt pitkään aikaan, ennemmin valitsen värillisen kosteusvoiteeen, joka hoitaa ja tasoittaa omaa ihon väriä. Aurinkopuuteria käytä harkiten.
Olen pakkeloinut kasvojani 12 vuotiaasta - olen nyt 52 vuotias, eikä kasvoissani ole yhtään ryppyä :) Tietämättäni olen kai meikkaamalla onnistunut suojautumaan auringon vanhentavalta vaikutukselta.
Itse en ole käyttänyt meikkejä koskaan (tai no vain kerran viidessä vuodessa jossain isommissa juhlissa) Oon nyt 34 ja mua luullaan yleensä n. 20-vuotiaaksi, ryppyjä ei oo vielä yhtään.
Kellään suositella mitään hyvää meikkivoidetta/kosteusvoidetta jossa olis aurinkosuoja? Oon sellasta tässä katellu, haluan suojautua auringolta. Aurinkoa en myöskään ota niin, että makoilisin odottamassa rusketusta. Tärkeämpää on juurikin se suojaus, elämäntavat ja kunnon puhdistus.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:15"]Oon nyt 34 ja mua luullaan yleensä n. 20-vuotiaaksi, ryppyjä ei oo vielä yhtään.
[/quote]
Kai sä ymmärrät että tuo on jo loukkaus eikä kohteliaisuus jos 34-vuotiasta sanotaan parikymppisen näköiseksi?
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:22"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:15"]Oon nyt 34 ja mua luullaan yleensä n. 20-vuotiaaksi, ryppyjä ei oo vielä yhtään. [/quote] Kai sä ymmärrät että tuo on jo loukkaus eikä kohteliaisuus jos 34-vuotiasta sanotaan parikymppisen näköiseksi?
[/quote]
Jos tarkoitat sitä että pukeutuisin tai käyttäytyisin teinisti, niin en. Pukeudun asiallisesti ja siististi, ja tuo ikäarvaus on yleensä ensivaikutelman pohjalta syntyvä, ennen kuin olen puhunut mitään, se muttuu kun mun kanssa juttelee.
Pahemmin ihoa tuhoaa aurinko ja kylmyys sekä minkä tahansa aineen jättäminen naamaan liian pitkäksi aikaa. Edelleen on naisia, jotka kuvittelevat, että on ok mennä nukkumaan meikit naamalla ja iho tästä kiittää...
Up