Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tahdon komistuksen mutta olen ruma

Vierailija
07.05.2015 |

Olen hoikka ja trimmattukroppainen, pukeudun omasta mielestäni hyvin (laadukkaita tuotteita, tummansinistä ja neutraalia ns suomenruotsalaista tyyliä). Mutta OLEN RUMA. Nenäni on iso ja kasvoni ovat hieman "miehekkäät".

Silti katson komeita ja noin sanotusti "parempaa laatua" olevia miehiä. Jotka ovat pitkiä, treenattuja ja luonnollisen miehekkäitä. En koe voivani ihastua rumaan mieheen vaikka olen itsekin ruma..... En vain syty rumista miehistä.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat miehet piipittää täällä...

Vierailija
22/40 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 18:46"]

Koita etsiä joku pienimunainen. ne ovat iloisia jos joku hyväksyy.

[/quote]Mutta miten sen voi tietää. Kukaan ei kuitenkaan alasti kulje? Ja oikeasti kysyn, en vittuile.
[/quote]

Pitää varmaan yrittää pyytää miehiä laskemaan housujaan. Jos on iso, niin homma loppuu siihen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 18:58"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 18:46"] Koita etsiä joku pienimunainen. ne ovat iloisia jos joku hyväksyy. [/quote]Mutta miten sen voi tietää. Kukaan ei kuitenkaan alasti kulje? Ja oikeasti kysyn, en vittuile. [/quote] Pitää varmaan yrittää pyytää miehiä laskemaan housujaan. Jos on iso, niin homma loppuu siihen :D

[/quote]:DJuu...

Vierailija
24/40 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maskuliiniset kasvonpiirteet tarkoita automaattisesti rumuutta. Mieti vaikka italialaisia vaivattoman tyylikkäitä naisia kyömynenineen, se on monen kauneusihanne. Itsekin listasit unelmamiehestäsi lähinnä kehollisia piirteitä, ehkä sinun pitää löytää mies joka haaveilee hyväkroppaisesta, tyylikkäästä naisesta, kasvonpiirteistä niinkään välittämättä. :)

Vierailija
25/40 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:47"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 03:54"]

Koeta pehmentää kasvonpiirteitäsi esim naisellisella, oikeanpituisella kampauksella, ripsienpidennyksellä, taidokkaasti ammattilaisen muotoilemilla kulmakarvoilla, hyvinhoidetulla iholla jne. Todella paljon voi tehdä sen eteen etrei se "ruma" piirre pistä silmään liikaa.

[/quote]

Mun rumuus on erilaista, koska pehmeys (jos tarkoitat pyöristymsitä) rumentaa minua entisestään, näytän ihan possulta. Parhaimmillani olen, kun saan rasvat ja nesteet kasvoista mahdollsimman hyvin pois.  Mulla on kilpirauhasarvot matalahkot, niin tämä ongelma.

[/quote]

en tarkoittanut sitä, vaan sitä että juuri sinulle sopivia juttuja ja todella ammattilainen osaa tehdä mille tahansa piirteelle jotain, oli se sitten jykevä leuka, iso/leveä tai pottunenä jne. Ja joku takertui ripsienpidennyksiin; ihan se ja sama onko niitä vai ei, mutta pointti on se, että paljon on tehtävissä, jos vaan jaksaa nähdä vähän vaivaa. Hyvä kroppa on jo paljon!

Vierailija
26/40 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen muistuttaa kasvoiltaan enemmän miestä , kuin naista, niin kroppa voi olla vaikka kuinka täydellinen.... Hui... Lähden kyllä karkuun. Naiselle ei vaan sovi iso nenä tai kaksoisleuka yäk !!! M. 35

Vierailija
27/40 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:51"]

Jos nainen muistuttaa kasvoiltaan enemmän miestä , kuin naista, niin kroppa voi olla vaikka kuinka täydellinen.... Hui... Lähden kyllä karkuun. Naiselle ei vaan sovi iso nenä tai kaksoisleuka yäk !!! M. 35

[/quote]

Lähe vain. Voin vakuuttaa, ettei KUKAAN jää perääsi itkemään. 

Vierailija
28/40 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käyttää niitä komeita kännissä yhden yön hyväksi ja ottaa mieheksi sellainen ruma yksilö, jota kukaan muu ei halua. Niinhän ne miehetkin tekee :)

Vierailija
29/40 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nainen tuhannesta on ruma, joten en usko jos et laita kuvaa.

Vierailija
30/40 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvä kroppa, se tekee jo paljon. Kasvojen virheitä voi peittää ja hyviä puolia korostaa meikillä. Suuri osa naisista näyttää hyvin samantapaiselta ilman meikkiä loppujen lopuksi, ehkä kuvittelet rumuutesi?

Lisäksi osa miehistä pitää vähän erikoisemmista kasvonpiirteistä tai ne eivät ole tärkein kriteeri. Itselleni luonne tulee ykkösenä, sitten keho / yleensäkin kunto ja ehkä viimeisenä kasvot itsessään ja niissäkin monenlaiset kelpaa vallan hyvin.

Vierailija
31/40 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on komea mies ja voin kertoa, että vaikka se ihan mukavaa onkin, silmä tottuu komeuteen vuosien myötä ja suhde arkipäiväistyy siinä missä taviksenkin näköisen kanssa. Pitkässä parisuhteessa on oikeasti enemmän merkitystä sillä, että kumppanin kanssa todella viihtyy ja parisuhteessa on molemminpuolista kunnioitusta. Tänäänkin olen katsellut silmät kiiluen netissä muita komistuksia, ei se seksuaalinen levottomuus oikein lopullisesti yhdellä miehellä tyydyty koskaan :)

Vierailija
32/40 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisuus....

Provo pönkittää itseä ylemmäs. Noin, hyvä nyt olet ylemmällä tasolla.

Vierailija
33/40 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikki ihmiset on rumia kun oikeen tarkkaan katsotaan, toiset vaan vähemmän silmiinpistävästi ja eipä sillä ulkonäöllä arjessa ole mitään väliä, samaa paskaa se tulee olemaan kuitenkin, vaikka olisi kuinka komeita/kauniita olevinaan.

Vierailija
34/40 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijan siskolla ollut useampikin "komea" mies,komeus tietenkin katsojan silmässä,mutta kuitenkin pitkiä,hoikkia ja ehkä lihaksikkaitakin,miehenä hieman vaikea arvioida,mutta muijan sisko on ruma,huono iho,läski/pullukka ainakin,perunanenä,vetää röökiä,lyhyt persjalkanen,monta lasta kaikilla eri isä ym. Eikä niistäkään ole ollut kuin 1alkkis sekin paljastui vasta joskus häiden jälkeen,pari insinööriäkin.
en ole ymmärtänyt mitä ne siinä nähnyt,mutta kuitenkin.

Vierailija
35/40 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:30"]

Minusta kaikki ihmiset on rumia kun oikeen tarkkaan katsotaan, toiset vaan vähemmän silmiinpistävästi ja eipä sillä ulkonäöllä arjessa ole mitään väliä, samaa paskaa se tulee olemaan kuitenkin, vaikka olisi kuinka komeita/kauniita olevinaan.

[/quote]Minä taas useimmiten näen ns. konventionaalisesti kauniit rumina. Joskus jopa puistattavan. Ja erikoisen/rumina pidetyt ominaisuudet kasvoissa kauniina. Kaikki erikoinen luo ihmiseen syvyyttä. Eikä huku massaan.Tämäntyyppistä erikoisuutta ei vaatteilla tai hiusvärillä saa, niinkuin jotkut luulevat. Vaan esim. kasvonpiirteissä näkyy.

Vierailija
36/40 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia naisia näkee päivittäin komeiden miesten kanssa.

Vierailija
37/40 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se riittäisi jos mies on kanssa treenattu?

Vierailija
38/40 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että olet ruma. Voitko laittaa kuvan naisesta joka on näköisesi?

Vierailija
39/40 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 03:54"]

Koeta pehmentää kasvonpiirteitäsi esim naisellisella, oikeanpituisella kampauksella, ripsienpidennyksellä, taidokkaasti ammattilaisen muotoilemilla kulmakarvoilla, hyvinhoidetulla iholla jne. Todella paljon voi tehdä sen eteen etrei se "ruma" piirre pistä silmään liikaa.

[/quote]

Mun rumuus on erilaista, koska pehmeys (jos tarkoitat pyöristymsitä) rumentaa minua entisestään, näytän ihan possulta. Parhaimmillani olen, kun saan rasvat ja nesteet kasvoista mahdollsimman hyvin pois.  Mulla on kilpirauhasarvot matalahkot, niin tämä ongelma.

Vierailija
40/40 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas oon kaunis nainen ja mua ei kiinnosta komeat miehet (en ole kiinnostunut miehen ulkonäöstä, kunhan ylipainoa on alle 30 kg ja hygienia kunnossa). Saan kuitenkin niskaani aina kaikki komeimmat pelimiehet kun taas ne miehet, joista olen kiinnostunut, eivät uskalla lähestyä.

No, kaipa mun on taas sitten pakko tehdä itse aloite. Hieman hankalaa vaan on, kun olen luonteeltani hieman pidättyvä ja aloitteen tehdäkseni mun täytyy olla lähes satavarma onnistumisesta.