toistuvat-tehosterokotteet-voivat-heikentaa-ihmisen-immuunijarjestemaa-euroopan-laakeviranomainen-varoittaa/
Kommentit (50)
No mulla on 1. ja 2. - 6 kk väliä rokotteilla. Olenen turvassa......
Rokokotettu tulee kipeäksi varmemmin mutta kuolee epätodennäköisemmin.
Kuoleman välttäminen ostetaan suurella hinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Rokokotettu tulee kipeäksi varmemmin mutta kuolee epätodennäköisemmin.
Kuoleman välttäminen ostetaan suurella hinnalla.
Jaa. Mulla oli todella lievä brittivariantti rokottamattomana.
Ja joku älypää ehdotti jo että aletaan antamaan tehokkaampia, voimakkaampia rokotteita. Tarkoituksena ilmeisesti laukaista autoimmuunisairauksia kuten Pandemrixin kohdalla. Elän narkolepsiah... tänänkin päivänä ja korvauksia ei ole tullut yhtään mistään.
Siis mitä rokote auttaa? Sairastin koronan ilman rokotetteita ja mulla oli vain vähän kurkkukipua.
Monella tutullakin oli koronatartunta eikä heillä ollu mitään rokotteita ja pahimmat oireet heillä oli kuume.
Miten rokotus siis ois auttanu meitä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuossa nyt on niin ihmeellistä? Ihan kaikki rokotteet tekevät samaa, ja varsinkin jos niitä otetaan jatkuvasti niin taatusti vastustuskyky madaltuu. Ihan fakta, jota kukaan ei kiellä.
Tässä ihmeellistä on nimenomaan se, että monikaan ei tätä asiaa rokotetta ottaessaan tiennyt ja keskustelu tästä asiasta on ollut kiellettyä tänne saakka, kunnes näitä haittoja alkoi ilmaantua liiaksi saakka. Nyt tällä viikolla uutisointi on yhtäkkiä muuttunut, aletaan puhua sitä mitä minä olen itse kuunnellut ja lukenut netin "salaliitoissa" jo vuoden, olen rokotettu ja seurannut silti uutisointia puolin ja toisin.
Mehän näimme Israelin tilanteen jo kesällä, mutta kaikki vaan nauroivat ja sanoivat että ei pidä paikkaansa, Ihan alkaa pelottaa, että foliohatut oikeasti tiesivät tämänkn tapahtuvaksi silloin jo kun muut vaan nauroivat laastarit käsivarsissaan.
Vierailija kirjoitti:
Rokotettahan aluksi markkinoitiin sanomalla, että se antaa sinulle täysin uuden immuunijärjestelmän. No, se lause hylättiin, kun se kuulosti huonolta ihmisten korvaan. Joka tapauksessa, kuka ikinä kuvittelisi, että joku ihmisenn hätäisesti tekemä uusi järjestelmä olisi parempi kuin se, minkä luonto on miljoonien vuosien kuluessa muokannut?
Oliko oikeasti näin? Missä tällaista erehdyttiin sanomaan?
Kaksi rokotetta olen ottanut, enempää ei tule. Ei tarvitse olla virologian professori (eikä myöskään foliohattu) ymmärtääkseen, että ei nyt mitään rokotetta ole helvetti soikoon tarkoitus tykittää ihmisiin neljästi vuodessa.
Ja sitten tämmöisiä pitäisi olla ottamassa koko ajan, että saisi koronapassin pidettyä voimassa? Ja lapsille sama juttu, jotta pääsevät harrastamaan? Kukaan ei uskalla jättää niitä väliin, jotta perhe ei syrjäydy?
Aluksi tätä piti ottaa kaksi täyteen tehoon. Variantit muuttivat tilanteen ja kolmas on nyt tarpeen, ellei ole sairastanut vielä. Samaa ei tietenkään kannata enää ottaa neljättä kertaa. Siitähän tässä on kyse.
Ottaahan pieni osa suomalaisista influenssarokotteetkin (2) joka talvikausi. Se on ehkä liioittelua, mutta niin ovat tehneet jo pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Aluksi tätä piti ottaa kaksi täyteen tehoon. Variantit muuttivat tilanteen ja kolmas on nyt tarpeen, ellei ole sairastanut vielä. Samaa ei tietenkään kannata enää ottaa neljättä kertaa. Siitähän tässä on kyse.
Tajuat kai, että tuota samaa veruketta voidaan käyttää ikuisuuteen. Variantit muuttivat tilanteen ja siksi on nyt seitsemäs rokote tarpeen. Alussakaan ei muuten puhuttu kahdesta rokotteesta, vaan yhdestä.
Ei vetele enää.
Miksi samalla aineella rokotus kolmannen kerran, kun omikron väistää rokotesuojaa? Mitä kolmas piikki auttaa?
Nohynek puhui tästä ihan avoimesti jo ajat sitten. Ei voida tiheämmin ja tiheämmin jatkaa saman rokotteen pistämistä. Edes kolmas ei ole välttämättä tarpeen perusterveille alle 40-vuotiaille. Jotain uutta tarvitaan, ellei tämä nyt hiivu niin lieväksi, että homma selvä. Kaksi on kuitenkin tärkeä ottaa jokaisen.
Influenssasta kiertää noin 60 varianttia koko ajan. Siis sellaisia variantteja, joilla on jotain merkitystä yhteiskunnallisella tasolla.
En ota enempää. Ja lapsiini ei kukaan tule noita piikittämään.
Kaksi piti olla alusta asti, deltan takia tarvittiin kolmas. Omikron muutti taas asiaa niin, ettei kolmas ole kaikille tarpeen.
Rokotettahan aluksi markkinoitiin sanomalla, että se antaa sinulle täysin uuden immuunijärjestelmän. No, se lause hylättiin, kun se kuulosti huonolta ihmisten korvaan. Joka tapauksessa, kuka ikinä kuvittelisi, että joku ihmisenn hätäisesti tekemä uusi järjestelmä olisi parempi kuin se, minkä luonto on miljoonien vuosien kuluessa muokannut?