Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten hyväksyä se että on ruma eikä kelpaa parisuhteeseen?

Vierailija
07.05.2015 |

Miten hyväksyä asia ja jatkaa elämää? Olen viimeisen 10 vuoden aikana yrittänyt kaikkeni. Olen opetellut sosiaalisemmaksi, treenannut timmin kropan, opetellut meikkaamaan, kehittänyt itseäni, harrastanut, hankkinut unelmieni työn. Olen käynyt ulkona. Olen yrittänyt ja ollut yrittämättä. Olen ollut vaikeasti tavoiteltava ja olen tehnyt aloitteita. Mikään ei onnistu. Siksi onkin aika luovuttaa. Luulen, että syy yksin jäämiseen on siinä, että olen vain niin epäviehättävä. Ystäväksi kelpaan monelle, mutta en mihinkään muuhun. 

Miten voisin unohtaa haaveet rakkaudesta, parisuhteesta ja perheestä ja hyväksyä itseni ja elämäni tällaisena? Minulla on niin moni asia elämässäni hyvin, joten harmittaa, että yhdellä elämän osa-alueella epäonnistuminen tuntuu vievän ilon kaikesta muustakin. 

Ja jos nyt joku tulee sanomaan että "nainen saa aina halutessaan miehen", niin minä en halua itseäni 30 vuotta vanhempaa, lihavaa alkoholisoitunutta väkivaltaista juopporetkua. Vaan ihan normaalin kivan miehen. 

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:42"]Nyt hommaat sen itsetunnon. Jos sulla on oikeasti timmi kroppa, niin miehet kiinnostuu varmasti.
[/quote]

Suomi on täynnö sporttisia kavereita, joita ei ole siunattu naamavärkin komeudella sitten yhtään. Kyllä AP:lle joku löytyy.

Vierailija
62/98 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:42"]Nyt hommaat sen itsetunnon. Jos sulla on oikeasti timmi kroppa, niin miehet kiinnostuu varmasti.
[/quote]

Suomi on täynnö sporttisia kavereita, joita ei ole siunattu naamavärkin komeudella sitten yhtään. Kyllä AP:lle joku löytyy.
[/quote]

Ja siis esim. mun kaveripariskunta on just tälläinen. Ruma mies ja ruma nainen naamaltaan, mutta kummatkin todella treenattuja. Harrastavat yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti ko. asian hyvistä puolista. Parisuhde ja perhe-elämä on toisaalta välillä ihan helvettiä. Eli nauti tästä elämästä ilman sitä "pakkoa" parisuhteesta, ehkä sitten seuraavassa sinusta tulee hottis-suurperheen äiti. Oikeasti, ihmisen ei ole pakko elämässään tehdä kaikkea mahdollista.

Sinkkuna sinulla on taloudellisesti loistavat mahdollisuudet tehdä kaikkea mistä perheelliset voivat vain haaveilla. Reissaa ympäri maailmaa, ostele kivoja juttuja, harrasta asioita, nauti elämästä, asu kaupunkien keskustoissa loistavien kulkuyhteyksien äärellä. Löydä oma itsesi ilman huonoa omaatuntoa. Se saattaa oikasti olla sinun tehtäväsi tässä elämässä.

Vierailija
64/98 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hyväksyin sen, kun aloin paneutua intohimooni. Siinä ei olisi ollut enää niin paljon aikaakaan miehille. Saavutin tyytyväisyyden, mutta kai se asia piti ihan ensimmäisenä ajatella läpi ja todella hyväksyä eikä vain valehdella itselleen.Sen jälkeen oikeastaan vasta syttyi tuo draivi muille asioille. Säästyy ainakin ylimääräiseltä stressiltä, kun elää vain itselleen.

Vierailija
65/98 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:39"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:38"]

Monetko treffit eri miesten kanssa sulla on takana? Jos alle kahdetkymmenet, niin ei vielä mitään hätää. 

[/quote]

En ole ap, mutta kun sinne treffeille ei edes pääse. Jos menee yöelämään ainoat ketkä lähestyy on joko ulkomaalaiset, jotka nyt lähestyy kaikkia tai jotkut juopot kaduilla. Että semmosta kuule.

Uskokaa nyt ettei hoikka vartalo ja meikkaaminen kasvoja pelasta :(

[/quote] Tiesittkö, että myös naiset voivat lähestyä miehiä ja tehdä aloitteita? Saat samalla itse valita millaisen miehen kanssa olet tekemisissä.

Vierailija
66/98 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:42"]

Nyt hommaat sen itsetunnon. Jos sulla on oikeasti timmi kroppa, niin miehet kiinnostuu varmasti.

[/quote]

En ymmärrä tätä käsitystä, että timmi kroppa = hyvä kroppa. Timmi kroppa voi esimerkiksi olla rinnaton tai muuten vain ruma. 

Vierailija
67/98 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:22"]

Vaan ihan normaalin kivan miehen. 

[/quote]

Niin ja pitää tietty olla yli 180cm, alle 80kg, hauska kuin standup-koomikko, karismaattinen kuin sean connery, korkeasti koulutettu eikä mikään duunari jne jne jne jne jne

Tässä AP oikeesti syy miksi "et kelpaa". Juokset vain top 10% miesten perässä.

Vierailija
68/98 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:56"]

Monetko treffit eri miesten kanssa sulla on takana? Jos alle kahdetkymmenet, niin ei vielä mitään hätää. 

[/quote]

En ole ap, mutta kun sinne treffeille ei edes pääse. Jos menee yöelämään ainoat ketkä lähestyy on joko ulkomaalaiset, jotka nyt lähestyy kaikkia tai jotkut juopot kaduilla. Että semmosta kuule.

[/quote] Tiesittkö, että myös naiset voivat lähestyä miehiä ja tehdä aloitteita? Saat samalla itse valita millaisen miehen kanssa olet tekemisissä.

[/quote]

Niin, ja samalla saa vielä vahvistusta tunteelle, että ei kelpaa kenellekään, kun saa pakkeja. 

Vierailija
69/98 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuudella ei ole tekemistä kelpaamisen kanssa.

Vierailija
70/98 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:42"]

Nyt hommaat sen itsetunnon. Jos sulla on oikeasti timmi kroppa, niin miehet kiinnostuu varmasti.

[/quote]

En ymmärrä tätä käsitystä, että timmi kroppa = hyvä kroppa. Timmi kroppa voi esimerkiksi olla rinnaton tai muuten vain ruma. 
[/quote]

Jotkut miehet eivät edes halua naiselta timmiä kroppaa vaan lihaksettoman, kun itsekin ovat kuikeliinejä.

Vierailija
71/98 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 18:01"]

[/quote]

[/quote]

Niin, ja samalla saa vielä vahvistusta tunteelle, että ei kelpaa kenellekään, kun saa pakkeja. 

[/quote] Tervetuloa miesten maailmaan. Vituttaako kun, et ole etuoikeitettu kaunis nainen joka saa kaiken suoraan lautaselle?

Vierailija
72/98 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:52"]

Itse hyväksyin sen, kun aloin paneutua intohimooni. Siinä ei olisi ollut enää niin paljon aikaakaan miehille. Saavutin tyytyväisyyden, mutta kai se asia piti ihan ensimmäisenä ajatella läpi ja todella hyväksyä eikä vain valehdella itselleen.Sen jälkeen oikeastaan vasta syttyi tuo draivi muille asioille. Säästyy ainakin ylimääräiseltä stressiltä, kun elää vain itselleen.

[/quote]

Kiitos tästä vastauksesta. Miten pystyit hyväksymään asian? Oletko nyt ihan tyytyväinen vai koetko vielä ajoittain surua, kun jäät monesta asiasta paitsi? -ap

Vierailija
73/98 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä pyytänyt vinkkejä, että kuinka saada mies. Vaan että kuinka hyväksyä tilanne tällaisena. 

- Ap

Aika ja ikä auttaa. Semmoiset 20-25v ja pahin kutka on ohi. Näin mulla.

m41

[/quote]

Vierailija
74/98 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Olenhan mä lukuisia kertoja tehnyt aloitteita. En vaan ole tarpeeksi kiinnostava miehille, joten en enää jaksa nöyryyttää itseäni kun tiedän jo etten kelpaa.

Vierailija
75/98 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele olemaan onnellinen. 

Se on win - win. Olet onnellinen sait miehen tai et. Onnellisuus ei ole kiinni syvimmiltään parisuhteesta. Tosin parisuhteissa voi myös harjoitella tunne-elämään liittyviä asioita, joten siinä mielessä suhde ilman kipinääkin on ihan hyvä ajatus, jos mies on kiva.

Vierailija
76/98 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 18:01"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Näin juuri. 

Voi kun kukaan ei sais ketään, niin ei mua harmittais kun kaikki ois onnettomia, kuten mä oon.

Vierailija
77/98 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 18:07"]

[/quote]

[/quote]

Olenhan mä lukuisia kertoja tehnyt aloitteita. En vaan ole tarpeeksi kiinnostava miehille, joten en enää jaksa nöyryyttää itseäni kun tiedän jo etten kelpaa.

[/quote] Niin, et kelpaa sille 10% miehistä ja itket, ettet kelpaa kenellekkään. Ja miehet ovat pinnallisia :D

Vierailija
78/98 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 18:11"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 18:07"]

[/quote]

[/quote]

[/quote] Niin, et kelpaa sille 10% miehistä ja itket, ettet kelpaa kenellekkään. Ja miehet ovat pinnallisia :D

[/quote]

En tosiaan enää näiden vuosien jälkeen jaksa provosoitua tuon tason kommenteista :)

Eipä sinulla mitään tähdellistä annettavaa ole antaa ap:lle tai muille samassa tilanteessa oleville, se siitä.

Vierailija
79/98 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että se on ihan oikeesti loppujen lopuksi kiinni siitä sisäisestä kauneudesta, niin kulunut sanonta kuin se onkin. Nuorempana olin sinut itseni kanssa ja itsetunto kohdallaan. En silloin hakenut edes parisuhdetta ja aina sitä seuraa tuppas löytyyn. Sitten nyt vanhempana, kun se elämän ilo on silmäkulmasta kuollut, niin ei minun seuraan tupata. Eli kun nyt saisit jotenkin sen tyytyväisyyden itseesi ja elämääsi, niin se alkaa paistaa sun silmistä ja tilanne on ihan toinen.

Vierailija
80/98 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että se auttaa jos tavallaan omistautuu luovuttamiselle. Ei siten, että jää surkuttelemaan yksin ja ajatukset kiertyy sen ympärille miksei kelpaa kellekään, vaan siten että alkaa elää vain ja ainoastaan itselleen.

Mulle on viime aikoina ollut suuri helpotus se, että tajusin etten tuu saamaan ketään. Nyt voi hyvin lähteä esimerkiksi baariin farkuissa ja perustopissa kevyellä arkimeikillä, sen sijaan että laittautuisi, pukisi hameen ja yrittäisi jälleen kerran. Nyt voi keskittyä vaan ystävien seuraan ja pitämään hauskaa.