Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten hyväksyä se että on ruma eikä kelpaa parisuhteeseen?

Vierailija
07.05.2015 |

Miten hyväksyä asia ja jatkaa elämää? Olen viimeisen 10 vuoden aikana yrittänyt kaikkeni. Olen opetellut sosiaalisemmaksi, treenannut timmin kropan, opetellut meikkaamaan, kehittänyt itseäni, harrastanut, hankkinut unelmieni työn. Olen käynyt ulkona. Olen yrittänyt ja ollut yrittämättä. Olen ollut vaikeasti tavoiteltava ja olen tehnyt aloitteita. Mikään ei onnistu. Siksi onkin aika luovuttaa. Luulen, että syy yksin jäämiseen on siinä, että olen vain niin epäviehättävä. Ystäväksi kelpaan monelle, mutta en mihinkään muuhun. 

Miten voisin unohtaa haaveet rakkaudesta, parisuhteesta ja perheestä ja hyväksyä itseni ja elämäni tällaisena? Minulla on niin moni asia elämässäni hyvin, joten harmittaa, että yhdellä elämän osa-alueella epäonnistuminen tuntuu vievän ilon kaikesta muustakin. 

Ja jos nyt joku tulee sanomaan että "nainen saa aina halutessaan miehen", niin minä en halua itseäni 30 vuotta vanhempaa, lihavaa alkoholisoitunutta väkivaltaista juopporetkua. Vaan ihan normaalin kivan miehen. 

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/98 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko se ongelma siinä, että sä olet liian nirso. Haluat alituisesti(tai tietoisesti) miestä, joka on sinun tasoosi nähden liian hyvä.

En mä oikein muutakaan keksi. Maailma on meinaan täynnä nuoria, -ei niin komeita- miehiä. Monilla rumillakin naisilla on liian suuret luulot itsestään ja he ylenkatsovat tasoisiaan miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:45"]

En mä oikein muutakaan keksi. Maailma on meinaan täynnä nuoria, -ei niin komeita- miehiä. Monilla rumillakin naisilla on liian suuret luulot itsestään ja he ylenkatsovat tasoisiaan miehiä.

[/quote]

Tai sitten ei. Kokeile olla tosi ruma nainen niin ymmärrät, ettet kelpaa kellekään. Miehille naisen ulkonäkö on parinvalinnassa AINA tärkeämpää jos verrataan siihen paljonko naiselle merkitsee miehen ulkonäkö.

Vierailija
4/98 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy vaan hyväksyä asia ja päästää irti. Nauttia elämästäsi ilman parisuhdetta. Jos haluat lapsen siitä huolimatta, niin sitten vain hankit :)

Itse olen päästänyt irti perhehaaveista ja vaikka välillä onkin vaikeaa, niin nautin elämästäni yksinkin. Voin tehdä mitä huvittaa ja milloin huvittaa, ei tarvitse elää kenenkään muun mukaan. Tietenkin parisuhde antaisi paljon, mutta jos en sitä voi saada, niin näinkin on hyvä. Parisuhde voi toki tulla vaikka joskus kuusikymppisenä vielä eteen, enkä usko, että sille ei sanoisin. Olen avoin elämälle :)

Vierailija
5/98 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi. Mutta älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Jos sinulla on hyvä työpaikka, onko sinulla mahdollisuutta matkustaa? Maisemanvaihdos Suomen sisällä tai vähän kauemmaksi tuo aina uudet piirit. Voi olla että löydät heti kumppanin kun pääset hetkeksi jonnekin vanhoista kuvioista. Tsemppiä!

Vierailija
6/98 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkus menet mihin tahansa nettideittiin, naiset saa siellä joka päivä sata viestiä miehiltä. Ongelma tosiaan on siinä, ettet edes noteeraa muita, kuin täydellisiä miehiä. En minä koskaan saa sinun kaltaisiasi edes kääntämään päätään, vaikka olen syvällinen, terveesti elävä, empaattinen ja sporttinen mies, ja varsin hyvän näköinenkin (ongelma kun on se, että vain täydellisen näköiset miehet kelpaavat naisille enää, koska nettideiteiltä saa ihan mitä haluaa.)

Vierailija
7/98 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisen miehenkipeä oot - ja jo se pelottaa miehet tiehensä!
Relaa ja keksi joku intohimo ittelles. Se tekee sut onnelliseksi. Sit se mies tulee, jos on tullakseen, sillä "se, jolla on, niin sille myös annetaan".
Imankin tulee ihan hyvin toimeen kun on sinut ittensä kanssa

Vierailija
8/98 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:46"]

Keskity siihen mitä voit maailmalle antaa.

[/quote]

Tolla ajatuksella voi heittää kirveen kaivoon. Koskaan mitään annettavaa ollu. Mihinkään muuhun ei kelpaa kuin orjaksi työnantajalle.

Vierailija
9/98 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa keskittyä kaikkeen muuhun rakentavampaan kuin perisuhteen metsästämiseen. Se suhde tulee, jos on tullakseen. Sitähän väitetään, että jokaiselle löytisi enemmänkin kuin yksi "oikea", mutta minä olen aika skeptinen. Julkkikset naivat ja eroavat ja naivat taas, ties kuinka monta kertaa, ja aina he ovat löytäneet sen oikean ja parhaan. Juuri tämä saa minut epäilemään.

Monet miehet ovat lökäpöksypelkureita, jotka eivät uskalla liikkua päivänvalossa naisen kanssa, josta sanotaan, että hän on ruma. Mutta vain typerys kiinnittää liikaa huomiota ulkonäköön. Kyllä ne kaunottaretkin rupsahtavat. Tosin nykyään kirurgin veitsi pyrkii kumoamaan luonnon toimet. Mutta onko entinen kaunotar välttämättä enää kaunis, kun naamanahka on vedetty niin kireälle, että silmätkin ovat vinossa kuin aasialaisilla.

Vierailija
10/98 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamalla ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Jos olet onnellinen suohirviö, katsot puhuessa silmiin ja hymyilet ja ehkä esiinnyt vielä esimerkiksi hihattomassa paidassa, niin seuraa tulet saamaan aivan varmasti. Hihaton paita ei ole välttämätön, mutta enemmän ihoa esillä = varmemmin seuraa ainakin yhdeksi yöksi ;)

Jos olet timmiksi treenattu salikissa joka meikit ojossa lähestyy miestä parisuhteen kiilto silmissä, niin eikö ole ihan selvää että pelotat mahdolliset puolisot pois?

Ihmisistä pitää kiinnostua jos heidän seuraansa haluaa. Jos olet kiinnostunut lähinnä siitä mitä itse haluat, saat olla ihan rauhassa. Keskity omaan hiihtoon, ja kiinnostu ihmisistä jotka ovat sinusta kiinnostavia. Suhde tulee jos on tullakseen, ja jos ei tule, sinulla on ihan oma elämäsi jota elellä juuri niin kuin sinua huvittaa.
Jos kuvittelet että sinua nimenomaan huvittaa olla parisuhteessa niin... Huuh huuh. Parisuhde tarkoittaa kompromisseja molemmille. On hyviä suhteita, mutta sellaista suhdetta ei ole jossa molemmat saisivat tahtonsa läpi koko ajan. Helpompaa olisi jos sopivan ihmisen sattuessa kohdalle haluaisit sitä _ihmistä_ etkä parisuhdetta. Tulisi suhteestakin varmaan kestävämpi...

Vierailija
11/98 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Senkus menet mihin tahansa nettideittiin, naiset saa siellä joka päivä sata viestiä miehiltä."

Ainakaan minun kokemukseni perusteella tuo yllä oleva ei valitettavasti pidä paikkaansa. Ehkä ne kaikkein kauneimmat naiset saavatkin hillittömän määrän yhteydenottoja, mutta ihan vaan tavallisen näköinen nainen saa vain uneksia tuollaisesta viestitulvasta.

Vierailija
12/98 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tilanteessasi menneinä vuosikymmeninä eli ennen nettiä, silloin ei myöskään ollut mitenkään yleistä, että nainen olisi tehnyt aloitteen. Kävin discoissa siinä kuin muutkin, ja suurinpiirtein ainoat, jotka minua jotenkin lähestyivät, olivat joko mamuja, vammaisia, tai vanhoja pervoja ukkoja, jotka ilmeisesti kyttäsivät näitä yksin pöydässä istuvia käsilaukunvartijoita. Selvennykseksi vielä, että vammaisia vastaan minulla ei ole mitään, ystäväni oli cp-vammainen ja vietin paljon aikaa heidän asuntolassaan. Mamujakaan vastaan minulla ei ollut ennakkoluuloja, mutta en olisi pystynyt suhteeseen, missä ei ole yhteistä kieltä.

Olin jostain lukenut "viisauden": Parisuhde on kauppa, jossa nainen vaihtaa ulkonäköään miehen sosiaaliseen asemaan. Tämä kummitteli päässäni jatkuvasti. Jos lause pitää mielestäsi paikkansa, niin alapa miettiä, millainen omegauros sinulle kelpaisi, vammainen, mielenterveysongelmainen, vanki, ruma mamu, peräkamarinpoika, sairaalloisen ylipainoinen köyhä....niitä kyllä riittää ja varmasti kelpaat.

Vierailija
13/98 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen samassa tilanteessa. En itsekään vielä aivan kuivilla tilanteesta. Tässä joitain asioita jotka minua ovat auttaneet eteenpäin, kuulostaa siltä että alkuosan olet jo itsekin toteuttanut.

- sen hyväksyminen, että jostain syystä eli luultavasti siitä epäviehättävyydestä johtuen kukaan mies ei kiinnostu eikä lähesty. Ikisinkkuuden kanssa ei voi tulla sinuiksi niin kauan kuin haihattelee, että joku voisi joskus kiinnostua ja on suorastaan vain ajan kysymys, että niin tapahtuu. Itsetunnosta ja muusta crapista on turha kommentoida, ne kyllä murenee jo parissa vuodessa kun saa vain pakkeja ja ignorointia.

- kannattaa käydä lävitse se omien aloitteiden tekemisen tie, jotta ei tarvitse miettiä onko siitä kiinni. Näinhän olit jo tehnytkin. Pakit kannattaa kokea niin Tinderissä, nettitreffipalstoilla ja baarissakin niin ei jää mitään arvuuteltavaa.

- seksihalujen vaimeneminen. En tosin keksi miten muuten tähän voi itse vaikuttaa kuin olemalla masturboimatta vaikka joskus vähän mieli tekisikin. Kun ei tee mieli seksiä, jää pois yksi todella usein toistuva ;) syy haluta parisuhdetta.

- AV-palstan ketjujen lukeminen huonoista parisuhteista ja huonoista miehistä. Näin saat perspektiiviä, että vaikka jollain ihmeen kaupalla joku mies kiinnostuisi sinusta, on suuri todennäköisyys että mies olisi jollain tapaa ääliö ja olisit hänen kanssaan onneton.

- Ystävien ja sosiaalisen median käyttö yksinäisyyden lievittämiseen. Ihan jo keskustelu jonkun harrastusen fb-ryhmässä lievittää sitä yksinäisyyden tunnetta omalla sohvalla yksin istuessa.

- Jonkun intohimoisen harrastuksen kehittäminen, jotta saat aikasi kulumaan ja aivosi kiireiseksi. Tämä olikin jo mainittu.

Vierailija
14/98 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoita vakuutella ap:lle, että kyllä se oikea vielä löytyy, mutta muistui mieleeni ja tekee mieli kertoa...

Todella harvoin ajattelen naisesta, että onpas ruma, koska yleensä kaikissa voi nähdä jotain kaunista. Opiskeluaikoina samoissa piireissä pyöri eräs, jossa en kyllä onnistunut näkemään mitään kaunista. Jäi mieleen, koska harvoin ketään rumana pidin.

Muutama vuosi (=luokkaa 10 vuotta myöhemmin) sitten törmäsin kyseisen naisen profiiliin fb:ssa, tutuntuttu. Näytti olevan olevan naimisissa ja lapsia. Näytti kuvissa onnelliselta.

Vierailija
15/98 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:31"]

Ap, olen samassa tilanteessa. En itsekään vielä aivan kuivilla tilanteesta. Tässä joitain asioita jotka minua ovat auttaneet eteenpäin, kuulostaa siltä että alkuosan olet jo itsekin toteuttanut.

- sen hyväksyminen, että jostain syystä eli luultavasti siitä epäviehättävyydestä johtuen kukaan mies ei kiinnostu eikä lähesty. Ikisinkkuuden kanssa ei voi tulla sinuiksi niin kauan kuin haihattelee, että joku voisi joskus kiinnostua ja on suorastaan vain ajan kysymys, että niin tapahtuu. Itsetunnosta ja muusta crapista on turha kommentoida, ne kyllä murenee jo parissa vuodessa kun saa vain pakkeja ja ignorointia.

- kannattaa käydä lävitse se omien aloitteiden tekemisen tie, jotta ei tarvitse miettiä onko siitä kiinni. Näinhän olit jo tehnytkin. Pakit kannattaa kokea niin Tinderissä, nettitreffipalstoilla ja baarissakin niin ei jää mitään arvuuteltavaa.

- seksihalujen vaimeneminen. En tosin keksi miten muuten tähän voi itse vaikuttaa kuin olemalla masturboimatta vaikka joskus vähän mieli tekisikin. Kun ei tee mieli seksiä, jää pois yksi todella usein toistuva ;) syy haluta parisuhdetta.

- AV-palstan ketjujen lukeminen huonoista parisuhteista ja huonoista miehistä. Näin saat perspektiiviä, että vaikka jollain ihmeen kaupalla joku mies kiinnostuisi sinusta, on suuri todennäköisyys että mies olisi jollain tapaa ääliö ja olisit hänen kanssaan onneton.

- Ystävien ja sosiaalisen median käyttö yksinäisyyden lievittämiseen. Ihan jo keskustelu jonkun harrastusen fb-ryhmässä lievittää sitä yksinäisyyden tunnetta omalla sohvalla yksin istuessa.

- Jonkun intohimoisen harrastuksen kehittäminen, jotta saat aikasi kulumaan ja aivosi kiireiseksi. Tämä olikin jo mainittu.

[/quote]

Tosi hyvä lista! Saan tästä itsellenikin vinkkejä vaikken ole ap.

Tosiaan kannattaa panostaa ystävyyssuhteisiin erityisesti ettei tule yksinäiseksi...

Vierailija
16/98 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ap, mullekin kelpaisi neuvot, sillä sama tilanne. Jotenkin olen tullut siihen tulokseen että en ole oikeastaan täysin ruma, mutta jotenkin epäviehättävä tai biologisesti luotaantyöntävä, että miesten pariutumistutka hälyttää "pysy kaukana tuosta naisesta". Kun tuolla kadulla katselee ihmisiä niin minuakin rumemmat ovat pariutuneet, mutta luulen että heillä on tuokstai jokin muu ominaisuus että miehet edes lähestyvät heitä. Minua ei ole kukaan koskaan lähestynyt ja ne kerrat kun olen itse lähestynyt jotakin miestä ovat päättyneet siihen että päälleni on syljetty tai käsketty painua vittuun. Ja nämä miehiltä, jotka eivät ole kännissä.

No miten tästä selviää että ei tule parisuhdetta saamaan. Kuten vinkkejä on jo annettu niin kannattaa nyt heti lopettaa sen haaveilu että ehkä se tänään tulee, tapaan elämäni miehen, ehkä tuon kulman takana se kävelee vastaan. Tämän ajattelu on lopettava, ennen ei pääse eteenpäin. Löysässä hirressä roikkuminen vie sen elämänilon muualtakin. Mä oikeastaan elän kuin miehiä ei olisi olemassakaan. En katsele miehiä, en vasempia nimettömiä, en pariskuntia, en koskaan valitse mieskassaa, en juttele kavereiden miehille jne. Kuten alkoholististi pysyttelee erosta viinasta, pysyttelen minä erossa miehistä ettei niitä tarvitse edes miettiä. Tämä ei varmaankaan toimi kaikille, mutta minulle se oli helpottavaa kun tajusi ettei tarvitse enää yrittää miellyttää tai miettiä mitä jos. 

Mulla on muutamia kiinnostavia harrastuksia, trimmailen sitä kroppaa salilla ja ulkoilen muutenkin. Yritän etsiä mielekästä sisältöä elämääni. Harmittaa vaan että olen ainakin 15 vuotta elämästäni tuhlannut miehiin ja heistä ajattelemiseen. Voi kunpa olisin senkin ajan tehnyt jotain tuottavaa ja hyödyllistä. Nyt mun mieltä vaivaakin tuo ajan hukkaanheitto, yritän keksiä miten siitä ajatuksesta pääsee yli. Vinkkejä otetaan vastaan... Tsemppiä kesään, käy ostamassa jätski ja nauti auringonpaisteesta!

Vierailija
17/98 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:42"]

Nyt hommaat sen itsetunnon. Jos sulla on oikeasti timmi kroppa, niin miehet kiinnostuu varmasti.

[/quote]

En ymmärrä tätä käsitystä, että timmi kroppa = hyvä kroppa. Timmi kroppa voi esimerkiksi olla rinnaton tai muuten vain ruma. 
[/quote]
Ja tässäkin on kyse mieltymyksestä ja mielipiteistä. Ite oon hoikka ja mielestäni hyvännäköinen nainen, mutta minua stressaa liian isot rinnat, mitkä on nyt kuitenkin vain a- kupit ja yritän tosissani saada ne pienemmäksi. Olen aina ihaillut mallien pientä rintavarustusta. Minusta isot rinnat on rumat.

Vierailija
18/98 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity siihen mitä voit maailmalle antaa.

Vierailija
19/98 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju.

Vierailija
20/98 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko kansainvälinen? Jo Euroopan sisällä ihmisten käsitys kauneudesta vaihtelee ja esimerkiksi italialainen tai saksalainen katsoo suomalaista naista ihan eri tavalla kuin suomalainen mies.