Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikon ruuat 40 eurolla?

Vierailija
07.05.2015 |

Nyt tuli itku. Tili tyhjä (paitsi tuo 40e). 15.5. asti pitäisi pärjätä: minun ja kahden teini-ikäisen. Kaikki ruuat + mun työlounaat. Saisinko ruokaehdotuksia? teinit urheilevat, ja syö paljon. Autoa ei tarvi tankata.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Graaahh... miten voi olla budjetointi hukassa noin pahasti, aikuiselta ihmisleltä. Itse voin hankkia vaikka kuukauden ruuat tuolla rahalla. Tietenkään loistoravintoloissa ei syödä, mutta hyvin pysyy energisenä.

Vierailija
22/26 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se Lidliin menon ehdottaminen aina ole mikään ratkaisu, esim. itselläni sattuu lähimpään olemaan matkaa melkein 50 kilometriä suuntaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:22"]Graaahh... miten voi olla budjetointi hukassa noin pahasti, aikuiselta ihmisleltä. Itse voin hankkia vaikka kuukauden ruuat tuolla rahalla. Tietenkään loistoravintoloissa ei syödä, mutta hyvin pysyy energisenä.
[/quote]
anna sitten niitä vinkkejä idari äläkä siinä vaan narise. taidat pelkkää paskaasi syödä..

Vierailija
24/26 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä ainakin unohdat toistaiseksi, ellei jopa pysyvästi, ne työpaikan lounaat ja niiden sijaan alat ottaa omat eväät mukaan.

Vierailija
25/26 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 16:47"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 16:46"]Pottuja 2×jauhelihaa jotka laitetaan puoliksi makaronia monta pussia pari sipulia tomaattimurskaa pari purkkia kermaa kolme purkkia nakkeja hernekeittoa puuro leipää näkkäri halpa juusto kalapuikkoja maitoa.. [/quote]ja porkkanoita!

[/quote]

Vaihtaisin tonnikalan kirjoloheen, sillä se kilohintana tulee varmasti halvemmaksi ja on parempaa kuin halvin tonnari. 

(jossain muualla suosittelisin kirjolohelle nokkosmuhennosta kastikkeeksi, mutta av:lla en uskaltaisi kannustaa keräämään luonnonantimia rahapulassa :D  ) 

Vierailija
26/26 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:02"]

Lidlistä saa nyt kasslerpihvejä edulliseen noin 4,60 €:n hintaan / 1 kg. Ja perunoita pari kg 1,20 €. Kananmunat x 10 1,05 €. Maalaisviipaleita koko pussillinen, vain 0,89 €. Ja Reissumies 0.37 €/4 kpl. Sipsit 0,87 €/200 g pussi. Ja jaffakeksejä 1 €/rasia. Näillä kyllä pärjää. Itse asiassa jotkin halpistuotteet ovat kalliita, kuten tonnikalat ja halpismakkara, esim. HK:n sininen ei ole Lidlissä sen kalliimpi kuin halpismakkarat. T. mies.

[/quote]

Jos minulla on rahat vähissä niin sipsipussin ja jaffakeksien hinnalla ostan kananmunia ja maitoa ja teen ison satsin pannukakkuan tai vaikka leivon pullaa. T. nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän